14 stycznia 2006

Rozmowy

   Z samego rana, kiedy tylko wstałam i uszykowałam się, pobiegłam do Skrzydła Szpitalnego. James jeszcze spał. Wglądał tak słodko… Usiadłam obok chłopaka i złapałam go za rękę. Cieszyłam się, że nic poważnego mu się nie stało. Jednak jednocześnie czułam, że z mojej winy on tu leży. Ta jedna rzecz mnie dołowała…

   Po kilkunastu minutach James się obudził.

- Cześć Liluś – powiedział.

Nie zwróciłam uwagi na słowo „Liluś”. Uśmiechnęłam się do niego. Rogacz spojrzał na miejsce, w którym złączony były nasze dłonie.

- Przepraszam – odparłam szybko i puściłam jego rękę.

- Za co? – zapytał.

- Za wszystko. To przeze mnie tu leżysz…

- Lily, co ty mówisz?! Jak to przez ciebie?!

- No bo… To od ciebie zależała wygrana… Może gdybym co nie powiedziała, że umówię się z tobą jeśli Gryfoni wygrają to nie starałbyś się tak bardzo i nie spadłbyś z miotły…

- Liluś, kochanie… („Jak on do mnie mówi?”) Ja muszę ZAWSZE złapać znicza… Inaczej byśmy przegrali… No i nie umówiłabyś się ze mną… Ale to NIE JEST twoja wina.

- James… Umówiłabym się z tobą nawet jeśli Gryfoni by przegrali. Nie wiem dlaczego tak powiedziałam… Przepraszam… Za wszystko…

Jakby ktoś teraz patrzył na to z boku chyba pomyślałby, że znajduje się w jakiejś mugolskiej telenoweli brazylijskiej…

- Liluś, naprawdę nie masz za co przepraszać. A teraz uśmiechnij się – powiedział James.

Prośbę wykonałam.

- Kiedy wychodzisz ze Skrzydła? – spytałam.

- Nie wiem jeszcze. Pani Pomfrey nic nie mówiła – odpowiedział chłopak.

- Pójdę ja o to zapytać – powiedziałam i poszłam do pielęgniarki.

- Proszę pani, kiedy James będzie mógł wyjść? – spytałam.

- Prawdopodobnie jutro, panno Evans.

- Dziękuję. Do widzenia.

Wróciłam do Jamesa i oznajmiłam:

- Jutro możesz wyjść.

- No, nareszcie. Mam już dosyć tego leżenia. A poza tym w Hogwarcie już trochę nudno było… I fanki za mną płakały…

Wrócił dawny James! Rozmawialiśmy jeszcze z pół godziny. Naprawdę fajnie się z nim gada… Później poszłam do dormitorium.

- Gdzieś ty była? – zapytała Ann na wstępie

- W Skrzydle Szpitalnym. James jutro wchodzi! – poinformowałam dziewczyny.

- Super! Może zrobimy jakąś imprezę… - odparła Dorcas.

Potem udałyśmy się do Wielkiej Sali na śniadanie. Powiedziałam Syriuszowi o tym, że James jutro wychodzi.

- Dobra, mamy jeden dzień na uszykowanie imprezy. Zrobimy ją u nas w dormitorium. My załatwimy napoje i tak dalej… - rzekł Black.

- Ok.

Huncwotów nie był na wszystkich lekcjach. Wrócili dopiero po obiedzie z potrzebnymi rzeczami na imprezę. Chłopaki poszli odwiedzić Jamesa a ja wraz z dziewczynami zaczęłam odrabiać lekcje. Po godzinie, kiedy znudziło nam się pisanie wypracowania na eliksiry, Ann zapytała:

- Lily, mam jedno pytanie. Co czujesz do Jamesa?

Uśmiechnęłam się. Wiedziałam, że któraś o to zapyta. Spokojnie wszystko opowiedziałam dziewczynom. Dor już wiedziała. Ann i Katie zareagowały podobnie jak ona.

- Będziecie razem? – spytała Katie.

- Eee… Nie wiem… Nie zastanawiałam się jeszcze nad tym…

Rozmawiałyśmy dalej o mnie i o Rogaczu. Nie miałam na to najmniejszej ochoty. Na szczęście wkrótce wrócili Huncwoci. Omówiliśmy szczegóły jutrzejszej imprezki. James powinien się ucieszyć.


***


Notka wreszcie się pojawiła. Dla mnie nie jest zbyt fajna. O imprezie w następnej noci. Na szczęście mam teraz ferie i więcej czasu. :D Przepraszam za tak długie oczekiwanie na newsa. Dzięki też za te 36 komci pod ostatnią notą :) Pozdro for all =)

34 komentarze:

  1. super blog wejdz do mnie skomentuj http://lilka-james-potterowie.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. ~Czarujaca Lily14.01.2006, 17:11

    Czemu tak krociutko? Ja juz myslalam, ze Lily bedzie z James'em i wreszcei mu powie, ze go kocha...Ahh...Czekam na kolejna notke :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. trzecia!!!! super nocia!

    OdpowiedzUsuń
  4. ~Lily Evans-Kasia14.01.2006, 18:38

    mam nowa notke...zapraszama tak poza tym to notka jest ciekawa...ciekawe co zdarzy sie na imprezce?? hehe :Dpozdrops.informuj mnie o nowych notkach

    OdpowiedzUsuń
  5. nie noo.. co ty masz do tej noci jest fajna (mi sie podoba :) ) na reszcie Lily pokochała Jamesa ..:)) czekam na następna nocie

    OdpowiedzUsuń
  6. Notka mi się podoba choć trochę króciutka.czekam na następną!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie ze james sie obudzil myslalam ze lily powie mu jak bardzo go kocha a tu zonk nie ma ale moze zrobi to na imprezie pozdrawiam i zapraszam do mnie lily-i-james-rodzice-harrego.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. ~alex (www.porady-dziewczyny.blog.onet.pl)15.01.2006, 00:01

    wiesz... noyka jest taka... taka... no... ten tego... wiesz... jest... SUPER, WSPANIAŁA, CUDOWNA... jestem tu pierwszy raz ale przeczytałam całego bloga więc mogę powiedzieć; MASZ TALENT!

    OdpowiedzUsuń
  9. W nioci nie działo sie za wiele,ale po ostaniej noci,w której działo sie tak wiele taka pasuje ;) Czekam z niecierpliwością na nastepną :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  10. supcio notka czekam na nastepna:D:D:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  11. ~cool girl (j.p)15.01.2006, 12:33

    Super nocia tylko szkoda ze lily nie powiedziala jemu co do niego tera czuje!!Szkoda tylko ze tak krotka!!czekam na nastepna!!

    OdpowiedzUsuń
  12. ~zycie-lilki-i-huncwotow15.01.2006, 14:03

    Jest nota..o tak..o tak...Yeah...Yeah...Bania...Świetan nota.....Ale niech bedą razem tak romantycznie przyjemnie...hihi.Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  13. Heya! Notka świetna. Wpadnij www.lilliana.blog.onet.plOdezwij się na gg!

    OdpowiedzUsuń
  14. ~Chomu$ia :P16.01.2006, 15:25

    No nareszcie nocia......heh, ale nie moge sie już doczekać następnej! Kiedy bedzie? :D Odwiedz mnie na www.lilkacoolchomik.blog.onet.pl Pozdro od

    OdpowiedzUsuń
  15. Super nocia!!!!! [zresztą jak zwykle...] Extra i BOMBA!!! :)Nie moge się doczekać następnej!!!!! :D:D:DPoZdrO For AlL!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie, ale bywało lepiej :/ Czekam na cd. Całuski........

    OdpowiedzUsuń
  17. Siemka! Super nota! Ciekawe kiedy powie Jamesowi o tym, że go kocha??? Mam nadzieję, że już nie długo ;] Czekam na następną notkę :) U mnie jest newsik, na www.diary--lily.blog.onet.pl mam nadzieję, że wpadniesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. peurfille@vp.pl16.01.2006, 21:43

    Hey! To ja z www.lilliana.blog.onet.pl! Założyłam nowgo bloga www.niesamowite---historie.blog.onet.plWpadnij i daj komenta

    OdpowiedzUsuń
  19. hejka:) fajna nocia:) ciekawe jak bedzie na imprezce....moze własnie na niej lily wyzna swoje uczucia jamesowi? xD pozdróffka

    OdpowiedzUsuń
  20. notkę przeczytalam już w niedzielę. Ale jak dotąd nie znalazłam czasu by ją skomentować, więc robię to teraz :) wydała mi się bardzo krótka....zdecydowanie za krótka!!! Postaraj się następnym razem napisać tak na około 4 strony worda a moja radość sięgnie sufitu :) masz ferie, więc nauka nie stoi na przeszkodzie (ja muszę nadal zakuwać, bo ferie dopiero w połowie lutego :/). Mimo, że krótka to bardzo kolorowa i barwna. Podobała mi się :) wpadnij do mnie na www.wspomienia-lily-e.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. madzia.dropsik@poczta.fm17.01.2006, 19:52

    Jak dla mnie to ta nota jest całkiem fajna... No i imprezka się szykuje czyli będzie ciekawie... =)

    OdpowiedzUsuń
  22. fajna notka! :Dczekam na newspozdr i zapraszam do siebieLucy D.(milosc-harrego-pottera)

    OdpowiedzUsuń
  23. ~naja12- nudziara...18.01.2006, 16:33

    Kieeeeeeeeeeeeeeeeedy następna????? ( nie chcę być natrętna ale nie mogę się doczekać) :))))

    OdpowiedzUsuń
  24. U mnie newsik www.lilus-evans-hogwart.blog.onet.pl :) Wejdź, zostaw komcia i odpowiedz na pytanko z Tablicy Ogłoszeń:P

    OdpowiedzUsuń
  25. ~Oceniająca19.01.2006, 19:57

    Hej! Masz fajnego bloga i jak jesteś odwarzna i masz ochote to wejdz na http://ooocenkiii.blog.onet.pl i poddaj go ocenie.Na prawde szczere oceny.

    OdpowiedzUsuń
  26. U mnie nowa notka(kate-pumpkin.blog.onet.pl) zapraszam!!! PS. pisz szybko nową ciekawe jak będzie na imprezie!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. już ci pol feri pineło a nima nowej notusi . CZeMU TaK!!! Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!Nową notkę!

    OdpowiedzUsuń
  28. Hej! U mnie jest newsik, na www.diary--lily.blog.onet.pl mam nadzieję, że wpadniesz :)

    OdpowiedzUsuń
  29. kiedy nowa notka??:D jest uper

    OdpowiedzUsuń
  30. Hej niedawno założyłam bloga o lily dodałam Cię do linkoff http://pamietniczek-zielonookiego-rudzielca.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  31. notka miała byc wczoraj!

    OdpowiedzUsuń
  32. U mnie news kate-pumpkin.blog.onet.pl pozdraffiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  33. C O O L P O Z D R O :)

    OdpowiedzUsuń
  34. no i wszystko się układa....tylko jestem ciekawa na jak długo. Bo mam przeczucie, że wreszcie ich skłócisz żeby nie było tak miło i słodko ;)*

    OdpowiedzUsuń