5 maja 2005

Ogłoszenie 2

Cześć. Mam parę rzeczy do zakomunikowania, więc:
Po pierwsze: bardzo przepraszam, że tak długo musicie czekać na nową notkę. Pojawi się ona jutro albo w sobotę. Mam dużo nauki i do kompa siadam gdzieś na godzinę a to za mało czasu, żeby coś napisać a chcę jeszcze poodwiedzać inne blogi.
Po drugie: Proszę, podawajcie adresy swoich blogów to dodam Was do linków. :)
Po trzecie: Wpisujcie się do Księgi Gości.
To tyle. Pozdrawiam wszystkich czytających i komentujących. :)


5 komentarzy:

  1. Nie....... pospiesz się, no!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. ~karmila@op.pl5.05.2005, 20:38

    U mnie nowa notka www.alicja-rejczel.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. ~Lilka Evans5.05.2005, 22:17

    Ja chcę żebyś dodała mnie do linkoof http://lily-e.blog.onet.pl baaaaardzo podobają mi sie Twoje notki, ale błagam pośpiesz się z następną :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ~amandamalfoy@poczta.onet.pl5.05.2005, 23:21

    Dzienki za komenta . Także umieściłam cię w linkach .Mam nadzieje że szybko napiszesz nową notkę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieje ze notke napiszesz jak najszyyyybciej. Mi się bardzo podoba twój blog tylko ten szablon troszke za jaskrawy... bez kitu. Oczy mnie aż bolą. ale tak to wszystko super. zapraszam do mnie... www.lilyevans-i-jamespotter.blog.onet.pl - BLog o Lilce E. :D

    OdpowiedzUsuń