27 maja 2005

Ogłoszenie 4

Hej. Mam parę rzeczy do zakomunikowanie, więc: Po pierwsze: nowa notka będzie (chyba) jutro. 1/3 notki jest już gotowa. :)
Po drugie: do moniki: wyraz "około" pojawił się w ostatniej notce 3 razy a Ty piszesz że ciągle się pojawia. Może dla Ciebie "ciągle" to 3 razy... Sama już nie wiem...
Po trzecie: do Anianki: Nie brakuje mi weny. Po prostu ta ostatnia notka była w części pisana w autobusie więc nie mogłam jej tak dobrze dopracować. W mojej wyobraźni wyglądała odrobinę inaczej.
Po czwarte: mam teraz mniej czasu na kompa, więc notki mogą pojawiać się rzadziej. Nic na to nie poradzę.
To tyle z ogłoszeń. Pozdrawiam wszystkich. :)

1 komentarz:

  1. ~Olcia-aniolek28.05.2005, 01:42

    Szkoda, ze nocie beda tak rzadko, ale moze jakos to przezyje :D. Piesz jnowa nocie jak najszybciej. Pozdrawiam. Pa! :*

    OdpowiedzUsuń