16 grudnia 2005

Gra w butelkę i początek Tygodnia Mugola

   Ja, Dorcas, Ann i Katie siedzimy właśnie i doszywamy do ciuchów te różne dodatki. Jakoś nam to szło. Jutro zaczyna się Tydzień Mugola.

- Nie chce mi się już tego robić… - mruknęła Dorcas.

- Mi też… - odparła Ann.

- Dziewczyny, przestańcie marudzić. Musimy to zrobić – powiedziałam.

Zamilkłyśmy na 10 minut. Ciszę przerwała Dorcas.

- Ała!!! Ukułam się w palec!!!

- Idź do Syriuszka. Pocałuje i przestanie boleć – warknęłam.

Nie miałam dzisiaj dobrego humoru więc byle co potrafiło mnie wkurzyć.

- Co ty taka w niehumorze? – spytała Dorcas.

- Nie wiem. Tak jakoś…

- Dobra, ale nie musisz się wyżywać na mnie – powiedziała Dor.

- Sorrki.

Dalej nic już nie mówiłyśmy.

   Po obiedzie wpadli do nas Huncwoci. Wkurzyło mnie to, ale starałam się tego nie okazywać. Jam… Potter dziwnie na mnie patrzył. Tak jak kiedyś… Syriusz zaproponował grę w butelkę z dziwnym uśmieszkiem. Nie miałam na to najmniejszej ochoty. Katie tak samo jak ja, ale Dorcas i Ann, które oczywiście chciały grać, zdołały ją namówić. Moje marudzenie na nic się nie zdało. Musiałam z nimi zagrać i kropka. Jak wypadnie, że mam się całować z Rogaczem to tragedia…

   Pierwszy kręcił Syriusz. Wypadło na Dorcas. Oboje szczęśliwi całowali się przez jakieś kilka minut! Potem Remus, który wylosował Ann. Trochę to podejrzane… Następnie Katie musiała całować się z Peterem. Po nich kręcił James. „Żeby nie wypadło na mnie. Żeby nie wypadło na mnie. Żeby nie wypadło na mnie…” powtarzałam w myślach. Cholera!!! Wypadło na mnie!!! Nie… Nie chce…

- Musisz Liluś. – powiedział zadowolony James.

Dobrze wiedziałam, że muszę. Ech…

Powoli zbliżyliśmy się do siebie. Już prawie stykaliśmy się nosami. W oczach James było widać wielką miłość, pożądanie i… żal. Wreszcie zetknęliśmy się ustami. Jak on świetnie całuje… Normalnie się rozpływałam… Chwila, chwila. On ma dziewczynę!!! W jednej chwili wszystko się skończyło. Odepchnęłam go.

- Co jest? – spytał.

- Wystarczy – odparłam sucho.

Graliśmy dalej. Syriusz znowu całował się z Dorcas, Remus z Ann a Peter z Katie. Naprawdę bardzo podejrzane… Kiedy kręcił Potter stało się coś bardzo dziwnego. Butelka zatrzymała się dokładnie na Ann, ale zaraz obróciła się na mnie. Rogacz spojrzał na mnie z zadowoleniem.

- To nie fair. Wypadło na Ann a potem ta butelka przekręciła się na mnie!!! Tak nie powinno być! – zawołałam.

- Lily, wypadło na ciebie. A więc…

To powiedziawszy James znów mnie pocałował. Tym razem trwało to o wiele krócej niż poprzedni pocałunek. On widocznie spodziewał się czegoś dłuższego bo gdy się od niego oderwałam miał bardzo zawiedzioną minę. Co on sobie myślał?! Dobrze wiedziałam, co się stało z butelką. Na sto procent Huncwoci maczali w tym palce!! Graliśmy w butelkę jeszcze jakąś godzinę. W tym czasie całowałam się z Rogaczem jeszcze pięć razy. W tym cztery razy butelka przekręcała się na mnie w ostatniej chwili. Dor ciągle całowała się z Syriuszem, Ann z Remusem a Katie z Peterem. Współczuję jej… Oni na pewno coś zrobili z tą butelką… Kretyni…


***


   31 październik. Od dzisiaj przez tydzień w Hogwarcie w ogóle nie używamy magii. Jak ja wytrzymam? Według mnie to nie był zbyt dobry pomysł. Dumbledore chce, żeby ci co pochodzą z rodzin czarodziejów, lepiej poznali świat mugoli. Ech…

   Wstałam dzisiaj dość wcześnie, pobudziłam dziewczyny i uszykowałam się. Na śniadaniu w Wielkiej Sali dyrektor wstał i powiedział:

- Moi drodzy. Dzisiaj, jak zapewne wiecie, rozpoczyna się Tydzień Mugola. Będziecie mieć mugolskie lekcje…

Przez stół Slytherinu przebiegł niezbyt miły pomruk. Dumbledore kontynuował:

- Liczę, że będziecie się na nich zachowywać jak należy. Wszyscy musicie oddać różdżki. Powtarzam: WSZYSCY – to powiedziawszy spojrzał na Huncwotów.

- Dostaniecie je pod koniec tygodnia, kiedy oczywiście wystąpią dziewczęta. To chyba wszystko. Smacznego!

   W Wielkiej Sali zrobiło się zamieszanie. Wszyscy wymieniali między sobą opinie. Najbardziej niezadowoleni byli Ślizgoni.

- Głupio wymyślili z tym Tygodnie Mugola. Po co nam to? Nie żebym cię obrażał Lily… - powiedział Syriusz.

- Spoko. Ja też uważam, że to nie jest nikomu potrzebne – odpowiedziałam.

- Macie już wszystko gotowe na ten cały występ? – zapytał Remus.

- No prawie. Jeszcze tylko stroje – odparła Ann.

- A… Mam pytanie. – zwróciłam się w stronę chłopaków.

- Pytaj o co chcesz, Liluś – powiedział James.

- Żadne Liluś, Potter. Więc wczoraj… Wy zaczarowaliście tą butelkę, prawda?

- My? Nie… Niby czemu? – odpowiedział niezbyt przekonującym tonem Syriusz.

Popatrzyłam na nich niedowierzająco.

- No dobrze. Zaczarowaliśmy ją. To chyba dobrze, nie? – odparł James.

- Jak dla kogo… - mruknęłam.

Profesor McGonagall przechodził obok każdego stołu i zabierała każdemu różdżki. Trudno mi było ją oddać…

   Potem poszliśmy na „nowe” lekcje. Dziwnie było. I pomyśleć, że będzie tak przez cały tydzień… Nauczyciele jakoś nie potrafili uczyć mugolskich przedmiotów. Nudy były… Wszystko co nam mówili nauczyłam się jeszcze przed Hogwartem. Nie będę opisywać lekcji (chyba każdy wie jak one wyglądają – dop.aut. :P) Potem był obiad. Następnie mieliśmy trochę wolnego czasu, podczas którego byliśmy na spacerku a potem ja, Dorcas, Ann i Katie poszłyśmy na próbę. Wszystko poszło ok. Później gadałyśmy jeszcze na różne tematy i poszłyśmy spać.


***


 Na początku chciałam Was bardzo przeprosić, że tak długo czekaliście na nową notkę, która nie jest wcale taka dobra. :( Nie miałam weny. Coś mi się udało jednak wymyślić. :) Nie mam pojęcia kiedy będzie kolejna. Postaram się żeby była jak najszybciej. I nie wiem czy mam opisywać niektóre z innych lekcji… Powiedzcie sami. Nowy szablon już zostanie. Jeszcze zmienię tylko opisy bohaterów. To chyba wszystko. Pozdrawiam. :)

30 komentarzy:

  1. Jestem pierwsza.Rozdzial dość cekawy. Uważam że nie trzeba opisywać jakie mają lekcje chyba że ma to związek z fabułą. Mam nadzieje że na następną notkę nie trzeba będzie czekać tak długo.PA.

    OdpowiedzUsuń
  2. Druga!!!!!! Notka super. Jak chcesz to możesz opisać lekcje (nie w sensie że uczyliśmy się tego i tego , tyko że np. ktoś coś zrobił ) ale jak wolisz, wkońcu to ty jesteś autorką. Papa!;)

    OdpowiedzUsuń
  3. 3!!!:D:D:D no szczerze to ta notka nie nalezy do najlepszych ale i tak sie ciesze ze jest:D:D:D pozdróffka a co do tych lekcji to pisz jak ci lepiej, ale ja mysle ze bys nei musiała ich opisywac:) pozdróffka :*

    OdpowiedzUsuń
  4. All is good. Really. But, link "napisz do mnie" don't show your mail. I is small mistake.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oh, sorry, no I. It is small mistake =P

    OdpowiedzUsuń
  6. hejka! na reszcie nowa nocia:P chciałam wczoraj wejsc ale bylo pozno:( masz sliczny szablonik:P:P bardzo fajny! notka tez jest super...mam nadzieje ze James i Lily nie dlugo sie zejda:):) u mnie moze bedzie dzisiaj:P moze! w kazdym badz razie sie postaram! serdecznie pozdraffiam!PS. wpadnij na www.draco-love-hermi.mylog.pl -oczywiscie jest gorszy od Lilki:P jeszcze raz pozdraffiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. ~justii.szewczyk@buziaczek.pl16.12.2005, 16:29

    Jak zawsze fajnie.Super szablonik :) Całuski.....

    OdpowiedzUsuń
  8. ~Czarujaca Lily16.12.2005, 18:44

    No notka troche krotka i malo sie z niej dowiedzialam... Mam nadzieje, ze kolejna bedzie przedstawiac juz wystep dziewczyn! Ale za butelke, to ja bym zamordowala! heheh :DBuziaki!

    OdpowiedzUsuń
  9. SZCZERZE To nie rozumiem czemu się czepiją ciebie i notki! Była jak zawsze super no! Fajna gra w butelke heh:) Ale szkoda że nic więcej sie nie wydarzyło podczas niej....coś z Lilką...:P ale co tam:P W koncu napisalaś nocie...heh:) Wg. mnie nie musisz opisywać tych lekcji....:) jak ci sie nie chce to opisz najwyżej kiedyś tam inne magiczne lekcje heh:) Czekam na ciąg dalszy z niecierpliwościa!! :) pozdrooo i papa:*

    OdpowiedzUsuń
  10. ~Lily Evans-Kasia17.12.2005, 10:59

    siemkamasz swietnego bloga...przeczytalam go od poczatku do koncajestes w linkach na www.lilyanne-i-james.blog.onet.plpozdro

    OdpowiedzUsuń
  11. ~aneczqa@vp.pl17.12.2005, 17:45

    Cześć! Extra notka! Czytam je już długo. Są supeer. Wpadnij o mnie na http://mila-i-grzeczna-lily.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Faziasta nota!!!Huncwoci na bank zaczarowali butelke a Kate miała straszy problem..Peter??Bym już wolała ...ee..Kogoś innego!!Tak czy siak pisz szybko note!!Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  13. ~karola2201@buziaczek.pl17.12.2005, 18:59

    Siemka! Twoja notka jest super! Mam nadzieję, że jak najszybciej będzie nowa :) Heh. Fajnie zaczarowali tą butelkę :D U mnie jest newsik na www.diary--lily.blog.onet.pl Mam nadzieję, że wpadniesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ~diary-of-lily-life17.12.2005, 20:52

    Notka bombowa!! ;) ja chce jeszcze .. lol ;] u mnie rownież notka .. www.diary-of-lili-life.blog.onet.pl miło bny było jakbyś zajrzała .. he he ;)pa;*

    OdpowiedzUsuń
  15. ~Czarujaca Lily17.12.2005, 21:33

    mam nowa notke, wpadnij :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Swietne notki piszesz pozdro

    OdpowiedzUsuń
  17. Jesteś w linkach na http://lily-ale-czy-na-pewno.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  18. Jedno życzenie,pragnienie, marzenie:NOWA NOTA!Wejdz do mnie www.lilliana.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. NIe musisz tego raczj opisywać wszyscy a może raczej większość w tym ja przeżywamy to na własnej skurze. Ja tem nic nie kapuję ale co tam. Szablon jest boski szczególnie to głowne zdjęcie. NIe mogę sie odczekać nastepnej notki. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Siemka!Mysle ze powinnnas opisywacniektore lekcje!Do szblonu sie przekonalam i jest spox.Sorki jestem szczera...fajne notki tylko troche zaczynaja sie mi nudzic no i nie ma z byt duzo akcji no tylko calowanie!Mam nadzieje ze sie na mnie nie obrazilas??

    OdpowiedzUsuń
  21. ~jules15@buziaczek.pl20.12.2005, 23:05

    Nie no ja cie kiedyś normalnie zatrzaskam no!!! :) Gdzie jest notka?? :(:(:( U mnie to już dawno nie byłaś:( Ale ja chce nową nocie no! Dawaj mi ją natychmiast bo jak niee....to wiesz hehe:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Faaajny blog :) Jeden z moich ulubionych :P Czytam go od pierwszej notki, chociaz wtedy ci nie ozstawiałm komci :/ Założyłąm bloga www.lilus-evans-hogwart.blog.onet.pl i dodałam ciebie do linków :) Chyba się na mnnie nnie obrazisz za to ... Acha, moze byś też wpadła i dodała mi komcia ??? Pozdro 4U

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie no ja już tak nie umiem no! Co wchodze to ta sama nocia:( Błagam napisz coś bo nie wyrobie nom!!!!!:(

    OdpowiedzUsuń
  24. Kiedy będzie nowa nocia???!!??a w ogóle naj naj lepszy blog jaki czytałam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. ~jessd@vp.pl21.12.2005, 22:34

    czytałam parę Twoich notek i bardzo mi się podobają ja także uwielbiam Harrego i czytam i oglądam każdą część ja także piszę bloga tylko że mugolskiego jak chceszs to wpadnij i skomentuj dodam cie do swoich linków www.kate-pumpkin.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. dzis dłuuuuugo wyczekiwany przeze mnie czwartek!:D mam nadzieje ze nocia bedzie wieczorkiem:) pozdróffka

    OdpowiedzUsuń
  27. FENOMENALNEmarta_lost@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Co to są "różne tematy"?! Mogłąbyœ nie uogólniać i pisać bardziej szczegółowo?!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. chyba lepsze by było opisywanie co niektórych lekcji, ale jak zwykle mówię to tylko do siebie, bo 'mam tyły'. ta gra w butelkę na całusy mnie w ogóle się nie podoba. Pytanie czy wezwanie - ok, ale całusy.... ;/ale reszta extra ;*

    OdpowiedzUsuń