23 grudnia 2005

Występ

   Występ. Już dzisiaj ten występ! Jak ja się denerwuję! Jeszcze na dodatek Potter mnie wkurza. Na przykład wczoraj. Było to tak:

 Siedziałam sama w dormitorium i dokańczałam swój strój. Usłyszałam pukanie do drzwi.

- Proszę! – powiedziałam.

Wszedł James. Nie byłam z tego za bardzo zadowolona.

- Czego? – warknęłam.

- Chcę pogadać. – powiedział spokojnie.

- O czym?

- No… Chciałem cię przeprosić. Widzę, że między tobą a tym Mikem nic nie ma. Sorry, że tak na ciebie wtedy… no… nawrzeszczałem.

Czekał na moją reakcję. Prychnęłam.

- Mówiłam przecież. Ale ty wiesz oczywiście lepiej, więc teraz wyjdź, bo nie mam czasu.

- No Liluś…

- Nie mów do mnie Liluś!!! – krzyknęłam.

Jakie to okropne, kiedy on wciąż mówi do mnie Liluś. To jest strasznie denerwujące.

- Dobra, dobra. Nie unoś się tak.

- Wyjdź – rozkazałam dobitnie.

- Ale Lily…

- Wyjdź – powtórzyłam.

Wtedy wreszcie mnie posłuchał. Strasznie mnie tym wkurzył. No, w końcu to Potter. Ech…

   Jak już wcześniej pisałam strasznie się denerwuję z powodu tego występu. Co będzie jak zapomnę tekst? Oby tak się nie stało. Nie tylko ja byłam w takim stanie. Inne dziewczyny z V, VI i VII roku też się tak zachowywały. Huncwoci starali się jakoś nam pomóc. Kiepsko im to wychodziło…

***


       Wieczór. Ja, Dorcas, Ann, Katie i drugoklasistki jesteśmy właśnie w komnacie obok Wielkiej Sali i szykujemy się. Niektóre dziewczyny również wzięły sobie do pomocy młodsze koleżanki. Ślizgonki były najbardziej niezadowolone. Te z V roku były ubrane na różowo! Ale obciach… Ale wróćmy do nas. Dziewczyny z drugiej klasy chyba w ogóle się tym występem nie przejmują. Gadają sobie w najlepsze…

- Denerwujecie się? – spytała Ann.

- No i to strasznie – odpowiedziała Dorcas.

- Tak, ale to nie wy musicie śpiewać. Co będzie jak zapomnę tekst? – powiedziałam.

- Nie zapomnisz, na pewno. Nie martw się – rzekła Ann.

Dalej nic już nie mówiłyśmy. Po dziesięciu minutach przyszedł profesor Dumbledore z profesor McGonagall.

- Będziecie losować numerki w jakiej kolejności będziecie wychodzić na scenę. Podejdźcie bliżej – powiedziała opiekunka Gryfonów.

Zrobiłyśmy co kazała. Tym razem losowała Katie. Na karteczce był numer 3. Z piątego roku pierwsze były Puchonki, potem Krukonki, my trzecie a ostatnie Ślizgonki. Coraz bardziej się boję…


***


   Zaczęło się. V rok jest pierwszy. Puchonki już wyszły. Na tą komnatę, w której jesteśmy rzucili chyba zaklęcie dźwiękoszczelne, bo nic nie słychać. Po Krukonkach, kiedy była nasz kolej, McGonagall rzuciła na nas Sonorus.

- Damy radę – szepnęła Dorcas.

Pokiwałam głową. Wyszłyśmy na scenę. Huncwoci byli na samym początku i głośno nas dopingowali. 

   Piosenka się zaczęła. Jak na razie wszystko pamiętałam. W myślach powtarzałam kolejne linijki tekstu. Po niecałych czterech minutach wszyscy, oprócz Ślizgonów, bili nam brawa. McGonagall rzuciła na nas Quietus. Zeszłyśmy ze sceny do chłopaków.

- Byłyście świetne! – zawołał Syriusz i mocno przytulił Dorcas.

- Nie wiedziałem Lily, że tak potrafisz śpiewać – powiedział James uśmiechając się.

- Dzięki – odpowiedziałam również z uśmiechem.

   Potem oglądaliśmy występy innych dziewczyn. Ślizgonki z piątego roku miały jakąś piosenkę, chyba Ann Winsborn. Porozdzielały ją i wyszło to strasznie. Krukonki z VI roku miały Sometimes Britney Spears, Puchonki First Day Of My Life Melanie C, Ślizgonki Cool Gwen Stefani a jak były Gryfonki to Syriusz mnie zagadał i przez to nie wiem co miały. A z VII roku wiem tylko, że Puchonki miały Everytime Britney Spears a reszty nie znałam.

   Po wszystkich piosenkach dyrektor oznajmił, że za godzinę podadzą wyniki a w tym czasie mamy DYSKOTEKĘ!!! Ale super!! Puścili mnóstwo mugolskich hitów. Bawiłam się świetnie, moje przyjaciółki również. Podczas wolnych piosenek, o dziwo, James nie tańczył ze swoją dziewczyną… Bardzo dziwne… Raz poprosił mnie. Zgodziłam się. Co mi szkodzi? Ale to nie zmienia faktu, że nadal jestem na niego trochę zła.

   Po godzinie przyszedł dyrektor i oznajmił:

- Po naradzie zdecydowaliśmy, że trzecie miejsce wśród piątego roku zajmuje Huffelpuff!!

Nastąpiły głośne brawa.

- Drugie miejsce: Ravenclaw!!

Super. Czyli albo my jesteśmy pierwsze, albo ostatnie.

- A pierwsze miejsce: GRYFFINDOR!!!

Nie mogłam w to po prostu uwierzyć. Strasznie się cieszyłam. Cała Wielka Sala rozbrzmiewała brawami. Huncwoci nam gratulowali. 

- Robimy imprezę!! – zawołał Syriusz.

- Dlaczego? – zapytała Dorcas.

- Bo wygrałyście!

Potem Dumbledore przedstawił resztę wyników. Na VI roku pierwsze miejsce zajęły Krukonki, drugie Gryfonki, trzecie Puchonki a ostatnie Slizgonki. Z VII roku wygrały Puchonki, potem były Gryfonki, potem Slizgonki a ostatnie Krukonki. Za pierwsze miejsce dany dom otrzymywał 100 punktów, z drugie 80, za trzecie 60 a za czwarte 40. Czyli Gryffindor zdobył dzisiaj 260 punktów!!! Super!!!  Bardzo się cieszę...


***


Na początku wielkie SORRY. Nie miałam w tym tygodniu za bardzo czasu i dlatego tak długo nie było notki. Sorrki. A co do piosenek to są to teraźniejsze hity. Nie znam piosenek z lat 70/80 dlatego są teraźniejsze. Z tej noty tak szczerze to nie jestem za bardzo zadowolona. Teraz notki powinny się pokazywać trochę częściej. W końcu są Święta. :)) Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku 2006! :D

27 komentarzy:

  1. Cześć! Fajna notka! Tak długo jej nie było, że jek tylko zobaczyłam, że jest, to się okropnie ucieszyłam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się notka podoba :) Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdarzały ci się lepsze nocie, ale ta również jest fajna. Całuski...........

    OdpowiedzUsuń
  4. Łeeee tam.... Głupoty gadacie.... mi się tak podoba ta nocia i to bardzio!! :D Heh... tylko ciekawa jestem ile będe musiała czekac na nową notke...:/ ale dobra.... pisz szybko błagam!! Uwielbiam ten blog! Jest super i wspaniały:P WESOŁYCH ŚWIĄT!!!!!!!!!!!! papa:*

    OdpowiedzUsuń
  5. ~Czarujaca Lily23.12.2005, 18:51

    Fajna notka :) Super , ze dziewczyny wygraly!!! Pozdrawiam i... Gdy pierwsza gwiazdka na niebie zabłyśnie, Niech Cię aniołek ode mnie uściśnie. Na wigilijnym stole opłatek położy I w moim imieniu życzenia Ci złoży.

    OdpowiedzUsuń
  6. ~aguska15@poczta.onet.pl23.12.2005, 20:05

    No nareszcie sie doczekalam super notka czekam na anastepna i zapraszam do mnie lily-i-james-rodzice-harrego.blog.onet.pl mam cie w linkach pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Białych myśli lekkich jak puch, niech Anioł przywieje z nieba, otoczy skrzydłem nadziei, i niech kolędę zaśpiewa, bo dzisiaj jest piękny dzień, wszystko się rodzi na nowo, więc w blasku tajemnych świąt,żyj zdrowo i kolorowo.życzę Ci także aby nigdy Ci nie zabrakło pomysłów do dalszych losów Lily:)Wesołych Świąt :)PS: Co do notki to fajna:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Notka fajna.... ale Lily była za bardzo zmienna. Rano nafukała na Jamesa a wieczorem już się uśmiechali... Ale piękny szablon...:)) Wejdź do mnie, nowa nota www.b27-by-agrafka.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej, masz extra bloga, na serio, masz u mnie miejsce w linkach. Zapraszam na www.zycie-rudej.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Hejo! Super opowiadanko! Przeczytałam kilka notek i bardzo mi się spodobały :) Chyba przeczytam wszystkie od początku. Dodałam Cię do linków u mnie na blogu - www.lilka-evans.blog.onet.pl Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt! PS: Wpadnij do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ~prawdziwa-evans.blog.onet.pl24.12.2005, 14:59

    Szczęścia, zdrowia, powodzeniaw dniu Bożego Narodzenia. Beczkę piwa, wiadra wódki by odgonić wszystkie smutki. 100 całusów na dodatek by smaczniejszy był opłatek!Wesołych Świąt !

    OdpowiedzUsuń
  12. Gdy pierwsza gwiazdka na niebie zabłyśnie, niech Cię Aniołek ode mnie uściśnie, na Wigilijnym stole opłatek położyi w moim imieniu życzenia Ci złoży. Tysiąca choinek w lesie, prezentów ile Mikołaj uniesie, karpia bez ości, miłych gościi dużo, dużo radości, a także szczęśliwego wskoku do Nowego Roku, zimnego szampana i Sylwka do rana. Najserdeczniejsze życzenia z okazji świąt przesyła autorka bloga http://hp-zip.blog.onet.pl .PS: U mnie notki teraz w poniedziałki, środy i piątki.

    OdpowiedzUsuń
  13. ~prawdziwa evans24.12.2005, 17:22

    Zapraszam , jeśli masz ochotę , na nowa notkę : prawdziwa-evans.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Super nocia ale kiedy nasteona ??? WESOŁYCH ŚWIĄT SZCZESLIWEGO NOWEGO ROKU!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. ~jules15@buziaczek.pl24.12.2005, 21:39

    U mnie new nocia na lily-i-huncwoki-love.blog.onet.pl wpadnij ... pozdrooo:* papa:*

    OdpowiedzUsuń
  16. Super :) Przeczytała wszystkie notki i są super :D Ahh ten James... Ciagle tylko o jednym mysli, erotoman ;) Wpadnij na www.pamietnik-amandy-brown.blog.onet.pl A może wymiana linkami??:) Odpisz w komencie ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna notka u mnie również jest now!:) zapraszam na http://lily-na-prezydenta.blog.onet.pl długo się głowiłam, żeby coś wymyśleć ale coś się jednak udało. Tak więc zapraszam. i czekam na kolejną.

    OdpowiedzUsuń
  18. przesupcio blogasek! genialneczne rysuneczki, fajniusia graficzka.pozdrowionka dla autoreczki prosze wejdz na bloga moich kumfelek http://lilyevans6.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. ~karola2201@buziaczek.pl26.12.2005, 19:28

    Hej! Świetna notka ;) A dziewczyny tak się denerwowały! Heh! Ale ja też bym się denerwowała :D W każdym bądź razie b. dobrze im poszło :) U mnie jest newsik mam nadzieję, że wpadniesz na www.diary--lily.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. ~agulka13@vp.pl26.12.2005, 21:57

    www.doskanr1.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. ~agulka13@vp.pl26.12.2005, 21:59

    O sorrry to to adres bloga mojej koleżanki :/:/ No a teraz to co miałam napisaćNowa notka! Www.pamietnik-amandy-brown.blog.onet.pl ! :D Zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajowska notka! piosenki fakt nie z lat 70/80 ale fajne. z niecierpliwością czekam na notę.

    OdpowiedzUsuń
  23. Uroczyście oświadczam że 27 grudnia o godzinie 10:15 ja, autorka bloga www.megan-agis.blog.onet.pl uroczyście powiększyłam liczbę twoich komentów o 1... Zapraszam do tego samego czynu :-)))

    OdpowiedzUsuń
  24. Hej! Fajna nocia. i Masz fajnego bloga. :) Zapraszam na mojego na www.wspomnienia-lilki.blog.onet.pl Zostaw tylko adres swojego bloga u mnie w komencie to wpadne jeszcze do ciebie :) Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  25. ~jules15@buziaczek.pl27.12.2005, 15:58

    U mnie new nocia zapraszam.... :D i bardzo cie pozdrawiam.... błagam cie... napisz nocie bo nikt nie pisze a ja tu codzienie patrze sobie a tu ZONK:/papa:*

    OdpowiedzUsuń
  26. siemka! na reszcie napisałas newsa:):):):) notka naczepista...u mnie tez jest juz new nocia! zapraszam i pozdraffiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. nie wyszła Ci ta notka.Powinnaś bardziej opisać występ ich. Lekko skrócić jaka była choreografia. W co były ubrane i co robiła Lily śpiewając itp. Ogólnie to próba przekazania Ci nie wyszła, ale nie narzekam ;]

    OdpowiedzUsuń