2 grudnia 2005

Pan Potter jest… zmienny

- Lily, wstawaj – powiedziała Dorcas.

- Nie… Nie idę dzisiaj na lekcje… - warknęłam zaspana.

- Lily, idziesz i kropka. Katie opowiedziała nam, co się wczoraj stało. Nie przejmuj się nim…

- Nie zamierzam. Ale nie chce mi się iść na lekcje – powiedziałam.

- Mi też się nie chce, ale muszę. No wstawaj…

Niechętnie zwlokłam się z łóżka. Poczekałam aż Ann wyjdzie z łazienki i sama tam weszłam. Po wykonaniu wszystkich porannych czynności ubrałam się, uczesałam i lekko pomalowałam, żeby ukryć skutki wczorajszej słabości, jaką był płacz. Kiedy wszystkie byłyśmy gotowe udałyśmy się do Wielkiej Sali. Normalnie usiadłyśmy przy stole Gryffindoru i zaczęłyśmy jeść śniadanie. Po niecałych dziesięciu minutach dołączyli do nas Huncwoci. James nawet na mnie nie spojrzał. I dobrze. Nic mnie to nie obchodzi. Wszyscy zajęli się swoimi czynnościami, czyli Dorcas i Syriusz karmili się nawzajem co chwile się całując, Ann i Remus rozmawiali, Peter pożerał już piątą kanapkę a ja, Katie i James w spokoju jedliśmy. Po chwili podeszła do Pottera jakaś dziewczyna i na powitanie POCAŁOWAŁA GO! Spojrzeliśmy na nich ze zdziwieniem.

- Poznajcie moją nową dziewczynę, Mandy. Mandy, to Syriusz, Remus, Peter, Dorcas, Ann, Katie i Lily – rzekł Potter.

Wszyscy mruknęli „cześć” lub „hej”, ale ja powiedziałam nieco więcej.

- Naprawdę bardzo miło nam cię poznać. Radzę ci tylko trochę uważać. Pan Potter jest… hmmm… zmienny.

Mandy nie odpowiedziała. Dziewczyna była z Huffelpuffu, o czym świadczyło godło na jej szacie. Miała blond włosy do ramion i brązowe oczy. Nie wiedziałam, że Potter lubi blondynki… I że w ogóle udaje mu się znaleźć tak szybko dziewczynę. Ona jest na pewno jedną z tysiąca jego fanek. Pewnie się strasznie cieszy… Nie ma z czego. A James chce mnie wziąć na zazdrość. Wiem to. W końcu tyle razy to robił, a ja tyle razy mu mówiłam, że zazdrość na mnie nie działa. Nic do niego nie dociera. No w końcu to Potter.

   Potem były lekcje a wśród nich transmutacja. Mike powiedział mi „cześć”, a ja mu odpowiedziałam. Słyszał to James. Chyba był trochę zły. I dobrze. 

   Profesor McGonagall podzieliła nas na pary i kazała nam przećwiczyć zaklęcie, które omawialiśmy na ostatniej lekcji. Chodziło o to, żeby zmienić kolor włosów swojemu partnerowi. Byłam w parze z Ann a James był z Mike’m! Ciekawe jak to będzie… Po piątej próbie zmieniałam kolor włosów Ann na brązowy. Przyznam jednak, że ładniej jej w blond kolorze. Potem ja miałam czarne włosy itd. Kiedy lekcja się skończyła (wszyscy mieli już swój kolor włosów) stwierdziłam, że zarówno James jak i Mike jeszcze żyją.

   Potem był obiad a po nim wraz z dziewczynami poszłam odrobić lekcje. Przyjaciółki zapytały mnie, co myślę o tej całej Mandy, Odpowiedziałam, że w ogóle się tym nie przejmuję i, że ta Mandy na razie jest ok. Po dwóch godzinach wyszłam sama na błonia na spacer. Na dworze było już bardzo zimno, wiał wiatr. Nie zraziłam się tym i szłam dalej. Było bardzo fajnie. Powoli doszłam do boiska do quidditcha. Syriusz i James byli na treningu. Potter czuł się na miotle jak ryba w wodzie. Świetnie latał. Właśnie byłam świadkiem jak wspaniale złapał złoty znicz. On nie ma sobie równych… Co ja się tak nad nim rozczulam? Ech… Za miesiąc jest mecz ze Slytherinem. Mam nadzieję, że wygramy.  

   Wróciłam do zamku i poszłam na próbę. Wszystko poszło dobrze. Potem gadałam z dziewczynami o tej Mandy i o chłopakach, głównie o Huncwotach. Dor opowiedziała nam swoje wczorajsze spotkanie z Syriuszem. Około 22:00 poszłam się umyć a potem prosto do cieplutkiego łóżeczka. Powyśmiewałam sobie jeszcze w myślach Jamesa za takie dziecinne zachowanie i zasnęłam.


***


No jak widzicie notka już jest. Wyszła mi strasznie krótka. Dlatego bo trochę niezbyt dobrze się czuję. Jakbym się lepiej czuła notka wyszłaby trochę dłuższa i na pewno lepsza. No trudno. Pozdro dla Wszystkich. Papapa. =)

21 komentarzy:

  1. ~jules15@buziaczek.pl2.12.2005, 22:51

    Jak zwykle noteczka the best!! Podoba mi się :) Głupi Potter z tą dziewczyną:/ a u mnie nowa nocia:P:D :D: papa:* pozdrooo:* czekam na nocie!!:D :*

    OdpowiedzUsuń
  2. ~karola2201@buziaczek.pl2.12.2005, 23:30

    Siemka! Super nota ;) Ehh... James się chyba nigdy nie zmieni... Myśli, że jak znajdzie sobie dziewczynę to ty będziesz zazdrosna a ty masz to w dup** i tak trzymać :D Ale z drugiej strony to szkoda, że się tak wszystko psuje :/... U mnie jest new notka ;) na www.diary--lily.blog.onet.pl Mam nadzieję, że wpadniesz i skomentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hmmm coś czuję że jednak Lily będzie zazdrosna... :Pnocia supcio!! czekam na nastepna!!Lucy D.

    OdpowiedzUsuń
  4. Heej, świetna notka, tylko troche "monotonna" i krotka... jak sie lepiej poczujesz to napisz nam dluuuga. U mnie niedlugo news (jeszcze nie ma) Pozdr. www.rock-girl-hogwart.blog.onet.pl P.S. teraz jak jestem chora, to latwiej mi bedzie cos napisac :P

    OdpowiedzUsuń
  5. hej hej hej! bardzo thx za komcia u mnie na bloczku!!! dzisiaj wieczorem juz bedzie nowa wiec serdecznie zapraszam! a co do notki to jak zwykle........................................debilna glupia i w ogole:P:P:P:P zartuje oczywiscie! notka swietna tylko czemu ten Glupotter ma dziewczyne? Mendy...pewnie jest potomkiem mendy...ale ja dzisiaj jestem "swirnieta" (?) no chyba tak to mozna nazwyac. wiec nocia zachwycajaca i the best i w ogole itd. i itp. i ogolnie wszytskie notki sa "czarujace"...serdecznie pozdraffiam!!!PS. pamietaj dzisiaj wieczorem u mnie na blogu!

    OdpowiedzUsuń
  6. ~Kasiaaaa953.12.2005, 15:48

    Hej!Pisałam ci juz ze zmieniłam adres bloga z catherine-potter.blog.onet.pl na zycie-kate-potter.blog.onet.pl ale jeszcze raz pisze na wszelki wypadek.Notka jak zwykle super i u mnie też nowa nocia.papa

    OdpowiedzUsuń
  7. ~Czarujaca Lily3.12.2005, 17:38

    To nie Potter jest zazdrosny tylko Lilka! Widać to na kilometr...Niby udaje, ze ja to nie bierze, ale...caly czas o nim mysli...Ona go kocha i nie potrafi sob ie tego uswiadomic! heh. Notka mi sie podobala :) Zycze ci powrotu do zdrowia! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  8. ~justii.szewczyk@buziaczek.pl3.12.2005, 17:41

    Hehe! Pan Potter wkracza do akcji. Lili kontra zazdrość = Mandy. Super!!! Całuski....

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna notka! Czekam z utęsknieniem na następną... =)

    OdpowiedzUsuń
  10. ~Rudzielec z pamietniklily17.blog.onet.pl4.12.2005, 12:39

    sssuper notka!!! w ogole ladnie piszesz... pozdróffka ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Super Blog....bardzo podobająm i się notki... :) Czekam na następną....jak chcesz to wpadnij na www.czasy-lily-i-jamesa.blog.onet.pl <-- Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Notka spox tylko niestety krotka!Czekam na nastepna

    OdpowiedzUsuń
  13. ~zielonooka-gryfonka.mylog.pl4.12.2005, 21:07

    A mówi się, że kobieta zmienna jest, a tu wychodzi na to, że jednak mężczyzna też :)) Dochodzę do wniosku, że oni mają naprawdę, całkiem inne pojecie o tym co sie kobietą podoba, no ale tak to już niestety jest :)) Ciekawe kiedy się pogodzą :P Pozdrawiam, Zielonooka

    OdpowiedzUsuń
  14. ~prawdziwa evans4.12.2005, 23:41

    zazdrośc na ciebie nie działa ??? oj lilus cos kręcisz ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. ~kalina89@poczta.onet.pl5.12.2005, 11:13

    Siemka. Tak sobie pomyślałam, że wpadnę, bo dawno u ciebie nie byłam. Zaglądaj do mnie częściej. Pozdrawiam serdecznie z http://hp-zip.blog.onet.pl . U mnie nowa notka.

    OdpowiedzUsuń
  16. No! fantastycznie...weszlam dzis pierwszy raz i wszystko od razu przeczytalam:) I jestem mile zaskoczona:) Jesli znajdziesz chwile: www.natalie-in-hogwart.blog.onet.pl wejdz i ocen:)

    OdpowiedzUsuń
  17. ~everybody_say_moo_!5.12.2005, 19:49

    to było normalnie do przewidzenia!!!! Notka cool!!! jak najszybciej napisz nową!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. ~iwonnka89@buziaczek.pl6.12.2005, 18:52

    Ogłaszam SUPER konkurs na najleszego bloga o HP. Są wspaniałe nagrody:m.in I miejsce to 150 komci.Każdy kto sie zgłosi dostanie po 2 komcie. Więcej na moim blogu:www.harry-potter-i-wszystko-tu-o-nim.blog.onet.plZgłaszajcie się pod notka:,,Konkurs na najbloga"3maj się

    OdpowiedzUsuń
  19. :/ miala byc notka dzisiaj...:/

    OdpowiedzUsuń
  20. A Potter jest głupi! Co on sobie myśli!? On mu mówi, że to nie randka,a on nie wierzy! A na drugi dzień ma dziewczynę! Ja bym w życiu nie zrobiła tak jak on! Baca!(idiota)

    OdpowiedzUsuń
  21. rzeczywiście Potter jest dziecinny wybierając tą dziewczynę z dnia na dzień, ale musi tak być.A Lily mi nie szkoda.Wiedziałam że tak będzie ;]

    OdpowiedzUsuń