28 grudnia 2005

"- Tak… Ale jeśli Gryffindor wygra ten mecz. "

   Pogoda była coraz gorsza. Padał deszcz, wiał silny wiatr. Jak to w listopadzie. Jutro miał się odbyć pierwszy mesz quidditcha w tym roku Gryffindor – Ravenclaw. Syriusz i James byli lekko zdenerwowani. Jeśli taka okropna pogoda się utrzyma to będą grać w okropnych warunkach. Apropos’ Jamesa. Po tej nocy relacje między nami się polepszyły. Ani razy się nie pokłóciliśmy. Nie zrobił żadnego kawału i nie rzucił na Snape’a ani jednego zaklęcia. Syriusz nie jest chyba z tego za bardzo zadowolony… Z Mikem wciąż się przyjaźniłam. James już się o to nie wściekał.

   Siedziałam teraz z dziewczynami w Pokoju Wspólnym i rozmawiałyśmy o jutrzejszym meczu.

- Jak myślicie, kto wygra? – zapytała Ann.

- No jak to kto? Oczywiście, że Gryffindor – odpowiedziała Dorcas.

- W końcu mamy wspaniałego szukającego… - dopowiedziałam.

- I ścigającego – dodała Dorcas.

- Czyżby była tu mowa o nas?

James i Syriusz przyszli do nas. Syriusz podniósł Dorcas, usiadł na jej miejscu i posadził ją u siebie na kolanach a James, jako że ja siedziałam po turecku sama na kanapie, położył się opierając głową na moich nogach. Nawet nie zapytał czy może!

- Co ty wyprawiasz?! – spytałam z lekką złością.

- Leżę – odpowiedział spokojnie.

Westchnęłam i pozwoliłam mu pozostać tam gdzie jest.

- A gdzie jest Remus? – zapytała Ann.

Chłopcy wymienili szybkie spojrzenie. Od rana Remusa nie było w ogóle widać.

- Eee… On… Trochę źle się czuje…

- To ja pójdę do niego! – powiedziała Ann i wstała z fotela.

- Nie!! Nie musisz… Naprawdę…

- Ale ja chcę!

- Nie, nie idź…

- Niby dlaczego?

- Bo… On… Eee…On… Nie chce się z nikim widzieć. Dlatego tu przyszliśmy – wytłumaczył jakoś Syriusz.

- Aha… - odpowiedziała nieco smutno i spowrotem usiadła.

- A Peter? – zapytałam.

- Pewnie siedzi jeszcze w Wielkiej Sali i szuka jakiegoś jedzenia – powiedział James po czym się uśmiechnął.

   Rozmawialiśmy jeszcze o meczu, chłopaki zdradzili nam parę swoich nowych pomysłów na grę. Potem Ann i Katie poszły do dormitorium w celu napisania wypracowania na transmutację a Dor i Syriusz poszli razem gdzieś na spacer. James podniósł się i usiadł naprzeciwko mnie i zapytał:

- Umówisz się ze mną?

„Skoro James zmienił się (chyba na długo) to mogłabym się wreszcie z nim umówić…” pomyślałam.

- Tak… Ale jeśli Gryffindor wygra ten mecz.

Nie ma łatwo! Musi się postarać...

- Naprawdę?! Oczywiście Liluś, że Gryffindor wygra!!! Już ja się o to postaram! Możesz się już szykować na randkę – powiedział z wielkim uśmiechem na ustach po czym pocałował mnie w policzek i pobiegł do swojego dormitorium.

Pokręciłam głową. Ja Lily Evans umówiłam się z Jamesem Potterem. Jeśli Gryffindor wygra. Ale to jest pewne na 99% Poszłam do dormitorium i zawołałam do Ann i Katie:

- Nie uwierzycie co zrobiłam!!!

- No co?

- Umówiłam się z Jamesem!!!

- WOW!!! Naprawdę!!!

- Nareszcie!

- Powiedziałam, że się z nim umówię jak Gryffindor wygra mecz.

- Na pewno wygramy – powiedziała Katie.

- I się z nim umówisz!!! – wykrzyknęła zadowolona Ann.

- Trzeba to zapisać! – powiedziała Katie i zapisała w kalendarzy pod datą 25 listopad „Lily umówiła się z Jamesem.”

Nie mogłam uwierzyć, że to zrobiłam. Przecież tyle razy mu mówiłam, że NIGDY się z nim nie umówię. Gryffindor musi tylko wygrać. Ale chyba nawet jeśli nie wygramy to i tak się zgodzę na randkę. I tak wygramy. Widać, że ja i James się zmieniliśmy. On wydoroślał a ja dałam mu szansę. I cieszę się z tego.


***


 Strasznie szybko napisałam nową notkę. :) Zmotywowały mnie komentarze od Was. :) Jesteście naprawdę świetni. :* To prawdopodobnie ostatnia notka w tym roku (ale to brzmi :P) Być może uda mi się coś jeszcze napisać, lecz nie jestem tego pewna. Pozdrawiam. :*

27 komentarzy:

  1. ~aguska15@poczta.onet.pl28.12.2005, 22:07

    Szybko pisz chce wiedziec czy gryffindor wygra i czy lily pojdzie a randke bo moze po niej cos sie wydarzy ?? zapraszma do mnie lily-i-james-rodzice-harrego.blog.onet.pl pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale pech!!! Rozumiecie to?! Cholerne 5 minut! 5 minut i jestem druga ;(... Ale to i tak lepiej niż wczoraj :P Nocia faktycznie krótka, ale ma w sobie to niezbędne Coś. Mam nadzieję, że następna równie szybko... Buziaki i pozdro!

    OdpowiedzUsuń
  3. BŁAGAM CIE!!!!!!! Pisz szybko nocie i mam nadzieje że Gryffindor wygra hehe:) Ciekawe ciekawe jak to sie potoczy...:P no ale czas pokaże... ja nie chce żeby to była ostatnia nocia w tym roku:(:(:( nie rób mi tego!! :( pozdrawiam...;(:[:/ ... heh :( papa:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Nowa nocia na www.lilus-evans-hogwart.blog.onet.pl <--- Wpadnij, zostaw komcia :)Miłego czytania i pozdrawiam :DNowa nocia na www.lilus-evans-hogwart.blog.onet.pl <--- Wpadnij, zostaw komcia :)Miłego czytania i pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna notka, tylko szkoda, że taka króciutka :) pisz dalej

    OdpowiedzUsuń
  6. Skoro komentarze tak cie motywują to ja też pisze:) Notka fajna mam tylko nadzieje że Gryfoni wygrają:P

    OdpowiedzUsuń
  7. No jasne, że Gryfoni wygrają!:D:D Szybko pisz notkę i opisz tą randkę!:D Pozdrawiam ;)) :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie no napisz jeszcze jedną notke!! Musze sie dowiedziec jak bedzie na tej randce!! Napradwde mnie to ciekwi!! Pozdrawam

    OdpowiedzUsuń
  9. ~Czarujaca Lily29.12.2005, 11:59

    heheh...Lily nie ma wyjscia musi isc na randke...Przegra, bo Potter sie postara, zeby Griffindor byl pierwszy...:) No to teraz czekam na kolejna notke :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ~justii.szewczyk@buziaczek.pl29.12.2005, 12:09

    Super. Czekam z niecierpliwością na cd. Nie mogę sie doczekać. Pytanie czy Lili pójdzie, a jeśli tak to co się wydarzy? i Czy Gryffindor wygra mecz? Nie mogę się doczekać odpowiedzi. Całuski.... Justii

    OdpowiedzUsuń
  11. ~Lily Evans-Kasia29.12.2005, 12:34

    siemkanotka swietna i ciekawa ...pisz szybko czy Gryffindor wygrapozdro

    OdpowiedzUsuń
  12. Co to ma zanaczyć ostatnia notka w tym roku!!! Nie rób nam tego!!! Podobno w nowy rok nie wolno wstepować z niezałatwionymi sprawami ;) więc sama rozumiesz ze musisz napsiać ta notkę ;) Ta nocia byłą super...Bardzo mi sie podobałą :) Zrobiłam Ci nawet link u mnie na blogu :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. ~aneczqa@vp.pl29.12.2005, 14:36

    EKSTRA notka! I ty jeszcze... ach, nie mam czasu, sorry. Pozdro!

    OdpowiedzUsuń
  14. ~zielonooka-gryfonka.mylog.pl29.12.2005, 16:40

    Dobrze, że się umówili :))

    OdpowiedzUsuń
  15. qrde bele nie było mnie tu długo( brak czasu) :/ ale nadrobiłam dzisiaj dwie zaległe notki:D:D:D ale fajnie ze sie umówili :P:D mysle ze gryffindor wygra ciekawe co bedzie po randce?:Pmam nadzieje ze ani po ani w czasie randki sie nie pokłóca:> :D pozdróffka

    OdpowiedzUsuń
  16. hej! Super notka! Czekam na następną! Fajnie piszesz! :^)

    OdpowiedzUsuń
  17. hieh..hej! dzieki za komcia u mnie...co do newsa to bedzie w sobote:P a teraz zmieniajac "troszeczke" temacik...NOTKA JEST BOSKA! na reszcie lilka sie umowi z rogasiem:) faaaaaaaajnie... serdecznie pozdraffiam i czekam na new notke! buzioooooole:*

    OdpowiedzUsuń
  18. Hejo! Bardzo podoba mi się twoje opowiadanie, a czytałam już wiele innych. Jednak twoje wyróżnia się spośród innych, naprawdę fajnie piszesz. Dzięki za komentarz u mnie na blogu. Pozdro pahttp://lilka-evans.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. ~brygada_oceniajaca@poczta.onet.pl30.12.2005, 12:13

    Jeżeli chcesz się sprawdzić, myślisz, ze jestes dobrym pisarzem, nie czekaj zgłoś się do nas: www.show-us-your-story.blog.onet.pl. Gwarantujemy szczere i subiektywne oceny!

    OdpowiedzUsuń
  20. ~www.przygody-lily-evans.blog.onet.pl30.12.2005, 15:59

    Wygra, czy nie wygra - oto jest pytanie :PZapraszam cię na nowe forum dyskusyjne, związane z moim blogiem (www.przygody-lily-evans.blog.onet.pl). Adres to www.przygodylilyevans.fora.plZapraszam do rejestracji i dyskutowania :D

    OdpowiedzUsuń
  21. New nocia na www.lilus-evans-hogwart.blog.onet.pl <---- Następna nocia aż za 25 komci :D Życzę szalonego Sylwestra

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie news pozdrawiam:*:*:* i czekam u ciebie:P:]

    OdpowiedzUsuń
  23. ~agulka13@vp.pl30.12.2005, 20:59

    Część piersza notki na www.pamietnik-amandy-brown.blog.onet.pl :D Druga część jeszcze dzisiaj, ok 21! Zapraszam!:D

    OdpowiedzUsuń
  24. Boska notka ;) No a Lily to podstępem z Potterem i tak żeby się nie wydało co do niego czuje. Sprytna dziewczyna;P Ale może przydałoby się żeby w końcu powiedziała mu to i nie byłoby problemu i on byłby wtedy zadowolony i ona - mam nadzieje że właśnie do tego dąrzysz;) Czekam z niecierpliwością na kolejną notkę bo randka się szykuje a tego przecież nie można przegapić ;D papa;*

    OdpowiedzUsuń
  25. notka spox i wkoncu sie cos dzieje tylko te literowki:)czekam na nastepna

    OdpowiedzUsuń
  26. fajniuskie opowiadanie pisz bo robisz to dobrze !!!! nocia fajniusia

    OdpowiedzUsuń
  27. podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń