6 marca 2006

Kochana Rada Nadzorcza :)

   Udałam się od razu do mojego dormitorium. Ann i Katie odrabiały zadania domowe a Dorcas jeszcze nie było.

- I co? Dowiedziałaś się? – spytała natychmiast Ann.

Co ja mam odpowiedzieć? Przecież obiecałam Jamesowi…

- Nie… Nie za bardzo… Ale chyba wkrótce się dowiesz… - odparłam wymijająco i jak najszybciej weszłam do łazienki.

James ma rację, lepiej będzie, jak Ann dowie się tego od Remusa.

Spędziłam w łazience kilkanaście minut. Potem wyszłam i bez słowa usiadłam na swoim łóżku. Ann popatrzyła na mnie podejrzliwym wzrokiem. Na szczęście do dormitorium wpadła Dorcas z wielkim uśmiechem na twarzy i tym samym uchroniła mnie od wszelkich pytań ze strony Ann.

- Życie jest piękne!!! – wykrzyknęła radośnie Dorcas.

- Jak dla kogo… - mruknęła cicho Ann.

- Co się stało? – zapytałam.

- Rozmawiałam z Syriuszem!

- No… Po to raczej szłaś…

- Syriusz mi wszystko wyjaśnił!

- Więc?

- Miał długi szlaban u McGonagall. Nic mi nie mówił, bo nie chciał mnie martwić. I poza tym McGonagall zadała mu jeszcze za karę kilka wypracowań.

Trochę to dziwne. Dla Huncwotów szlaban był zawsze czymś, czym się chętnie chwalili. A teraz Syriusz nic nie powiedział, bo „nie chciał jej martwić”. Chyba trochę ściemnia. Nie powiedziałam tego jednak Dorcas. Tak będzie chyba lepiej.

Pogadałyśmy jeszcze i skończyłyśmy wypracowanie z zaklęć na jutro. Potem udałyśmy się na kolację. Po kilku minutach do Wielkiej Sali wleciała śliczna sowa.

- To sowa z Ministerstwa Magii – szepnęła Dorcas.

Ptak podleciał do Dumbledora, który zabrał list, po czym sowa odleciała. Dyrektor po przeczytaniu listu wyszedł z Wielkiej Sali a za nim McGonagall. Oboje mieli jakieś smutne miny. Ciekawe co takiego było w tym liście… Wróciliśmy do dormitorium i napisałyśmy jeszcze wypracowanie na obronę przed czarną magią. Około dwudziestej trzeciej skończyłyśmy i poszłyśmy spać.


*~~~*~~~*~~~*~~~*~~~*


   Nazajutrz obudziła mnie Katie. Szybko wstałam i poczekałam aż Dorcas wyjdzie z łazienki. Następnie uszykowałam się i po kilkunastu minutach siedziałam już z dziewczynami w Wielkiej Sali. Huncwoci też już byli. Po chwili Dumbledore wstał i zaczął mówić:

- Moi drodzy. Zapewne widzieliście wczoraj jak dostałem list. Był to list z Ministerstwa Magii, a dokładniej od Rady Nadzorczej Hogwartu. Pisali, że w Hogwarcie musimy odwołać Tydzień Mugola. Rada uważa, że w szkole magii i czarodziejstwa nie powinno się uczyć mugolskich przedmiotów. Cóż, niestety musiałem dostosować się do woli rady i w Hogwarcie Tydzień Mugola już się nie odbędzie.

Skończywszy przemowę dyrektor usiadł i zajął się śniadaniem.

Jeju, ale super!!! Kochana rada nadzorcza. 

- Wspaniale, prawda? – spytała uśmiechnięta Dorcas.

- I to jak! – odparła Ann.

- Nie będziemy musiały tracić czasu na te próby! – dodałam.

Rozejrzałam się po Wielkiej Sali. Inne dziewczyny z piątego, szóstego i siódmego roku również się cieszyły. Chłopaki chyba też. A nauczyciele byli zdziwieni naszą reakcją. Po śniadaniu były lekcje, potem obiad, pisanie wypracowań, nauka itd. Tak zleciał mi następny tydzień w Szkole Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie.


***


Notka trochę krótka i niezbyt udana. Ostatnio nie mam jakoś weny na pisanie. :( Mam małą prośbę do Was. Zostawcie mi pod tą notką adresy swoich blogów, które chcecie żebym odwiedziła a na pewno w najbliższym czasie to zrobię. :) To tyle. Pozdrawiam! :)

34 komentarze:

  1. bialko13@vp.pl6.03.2006, 13:47

    Lol!! Pierwsza!! po raz pierwszy (i bydż może ostatni:D)No dobra no to zaczynam komentować :) :1) Nocia była Super!!!!!2)Mam bloga 9zgodnie z życzeniem) daje adres:szkolne-zycie-ginny-weasley.blog.onet.pl Serdecznie zapraszam!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. ~Lily Evans-Kasia6.03.2006, 13:53

    hejnotka ciekawa, ale troche krociutka...heh...moglabys pisac czesciej, bo czasami musze przypominac sobie co bylo w ostatniej notcepzdr

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej! Fajna nota, tylko troszke mało się działo..ale cóż czasem musi byc poprostu zwyczajnie. Zasmuciła mnie ta wiadomośc o zakończeniu Tygodnia Mugola. Czekam na nocie..pozdro

    OdpowiedzUsuń
  4. matko.. ty to masz talent.... ale szkoda ze nie bedzie dnia mugola :( jak chcesz to wstap do mnie na bloga www.przyszlocizyc.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda,że notka taka krótka,ale i tak jest super...Jak sie ma talent to uda sie napisać nawet bez weny ;) Jak chcesz to wejdx na moj blog: www.kanti8.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapomniałąm dopisac jeszcze jednego bloga. www.wiktor--krum.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej! Wiem, że wpadasz na nasz blog, ale co tam! Zostawię ci adres i nabiję komenta =D No i wkońcu drobna reklamka, co nie?http://huncwotki-vs-huncwoci.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Super notka! Wreszcie upragniona ;) Zapraszam na mojego bloga www.zycie-lily-i-jej-milosc.blog.onet.pl Czekam na następne notki :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć Jak masz ochote to wpadnij na www.elizabeth-p.mylog.pl i jeszcze proźba: zareklamuj mnie plissssssssssssssss!No to z góry dz. ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Super nocia, jestem na tym blogu gosciem od niedawna ale juz zdołam zapoznac sie z całą historią. Wejdz na http://hp-tlumaczenie-hp6.blog.onet.pl Na razie nie ma tam notki ale niezbyt miaąłm czasu aby napisać nową

    OdpowiedzUsuń
  11. Siemka! Trochę szkoda, że nie ma tygodnia mugola, bo mogłoby się w nim dużo zdarzyć, ale cóż... skoro nie ma tego to pewnie wymyślisz coś równie ciekawego a może jeszcze bardziej interesującego jak to :) Czekam na następną noteczkę... U mnie narazie newsa nie ma i nie wiem kiedy będzie :/ Pozdro od www.diary--lily.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. ~lilka evans6.03.2006, 22:29

    Hej! zaczęłam dziśaj czytać tego bloga. tak ok 12 w poludnie i skonczylam wlasnie teraz. Ja tez pisze pamietnik lilki ale od niedawna. Chciała bym aby kiedyś mój blog był taki jak twój.Mam do Ciebie i twojej pracy szacunek. wpadnij do mnie i powiedz co myslisz o moim blogu....www.lily-evans-i-jej-milosc.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Może i trochę krótka... ale nie znaczy, że zła :P Wręcz przeciwnie, mi się bardzo podoba. Mam nadzieję, że dalszy ciąg wkrótce. Trochę szkoda, że nie ma Tygodnia Mugola, ale skoro oni się cieszą... A adres mojego bloga to www.pamietnik-lily-e.blog.onet.pl - jak będziesz miała ochotę to wpadnij, będzie mi miło :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak tak ma wygladac brak weny to ja tez poproszę :P Nocia jak zawsze swietna :) Już się nie moge doczekać kolejnej. Mam wrażenie, że Syriusz trochę ściemnił Dorocas, ale cóz. Adres mojego bloga: http://kryminalne-story.blog.onet.pl/ Tez piszę opowiadania. Całuski....

    OdpowiedzUsuń
  15. Hejo!!! Świetnie piszesz odwiedź też mojego bloga http://lili-i-rogacz.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. supcio mi sie podobalo - nie wiem co ty chcesz!! :) sorki ze przegapilam jedna notke ale juz to wyjasnilamw jednym z naglowkow mojego bloga- lekarze. sorka - mam nadzieje ze mi wybaczysz - pozdrowka i czekam na newsLucy :*

    OdpowiedzUsuń
  17. ~psiara z http://kochane--psiaki.blog.onet.pl ;)7.03.2006, 18:42

    Witam :) rzeczywiście notka nie była najfajniejsza, no ale zawsze cos :P Pozdrawiam i zycze aby pan wen szybko do ciebie wrócił;P ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. ~Czarujaca Lily7.03.2006, 19:19

    A ja myslalam, ze bedzie ten tydzien Mugola...szkoda...bylam go bardzo ciekawa...cóz...Mam nadzieje, ze niedlugo napiszesz cos dluzszego:) Pozdrawiam! I zapraszam do mnie na nowa notke:) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  19. karola2201@buziaczek.pl8.03.2006, 22:55

    Hej! U mnie jest newsik, mam nadzieję, że wpadniesz na www.diary--lily.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. ttyyyyyyyyyyyyyyy

    OdpowiedzUsuń
  21. ~edycha vel Black Lady9.03.2006, 23:03

    niezła jesteś, notki fajnie się czyta... Jakbyś mogła to wpadnij do mnie mój adres: http://black-lady-wg-mnie.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. zapraszam na nowa notke(Lily Evans-Kasia)

    OdpowiedzUsuń
  23. julie.delacolina@vp.pl11.03.2006, 12:36

    Hey!Masz super bloga.Mówiłąm to duż razy=].Autorka bloga www.lilliana.blog.onet.plZapraszan na: www.julie-delacolina.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Wpadłam tu pierwszy raz i bardzo mi się podoba :) Zapraszam do mnie. www.marta.blog4u.pl piszę o Hermionie Granger. Pozdro :*

    OdpowiedzUsuń
  25. ~Czarujaca Lily12.03.2006, 14:37

    Zapraszam na nową notkę:)

    OdpowiedzUsuń
  26. siemak!! Masz interesujacego bloga. ciekawie piszesz masz swietny szablon i w ogóle blog jest cudo. Ja dopiero zaczynam. Załozylam go nie dawno. http://pewna-milosc.blog.onet.pl/ mam nadzieje że zajrzysz i ci się spodoba. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Super blog masz talent do pisania.Jestem tu pierwszy raz.Jak co to mój Adres bloga:www.lilyevans-jamespotter15.blog.onet.pl jakbyś miała czas wpadnij pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. ~kamcia :) fanka TH2.04.2006, 16:27

    siemka ekwa:) fajna nocia :) tylko prosze cie o jedno zmien ten szablon prosze :] .ale tak to jest super:) . dobra nie bede sie duzo pisac bo nie wiem co :[ koncze pozdrowionka pappa :* :D

    OdpowiedzUsuń
  29. ~kamcia...................2.04.2006, 16:32

    siemka :) fajny blog . nocia tez fajna :):) tylko szablon troche ... nie zabardzo :] pozdrowionka oD KAMCI I FILIPA :) papapa

    OdpowiedzUsuń
  30. twoje opowiadanie bardzo mi sie podoba ;D;D;D;D ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. igusia_ziomalka02@onet.eu25.01.2009, 01:21

    ta notka aż taka ciekawa nie była. Ale i tak twoje notki są świetne!;) polepszyłaś się w pisaniu. Bo ja czytałam rozdziały ostatnie, a wcześniejszych nie...no i teraz je czytam. polepszyłaś się w pisaniu, tak;) zawsze moim podpisem była Igusia, ale teraz mam e-mail. zostawię ci mój blog, ok? nie myśl, że to spam, bo ja to dośc od dawna czytaml;) a oto i on:www.zycie-przyjaciolki-lily-evans.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. takie.... zwykłe ;]

    OdpowiedzUsuń
  33. To co, że krótka, ważne, że jest. Piszesz bosko :D Ja tak w życiu nie pisałam. Jeśli chcesz zobaczyć to prosze : http://harry-ginny-zycie.blog.onet.pl/ Przepisuję te noty z mojego byłego bloga, także jest ich mało jak na razie. :D

    OdpowiedzUsuń