11 kwietnia 2006

Pierwsza rocznica :)

Dzisiaj jest pierwsza rocznica powstania tego bloga. :D 11 kwietnia 2005 roku kliknęłam na "Załóż bloga" i powstał "Pamiętnik rudowłosej miłości Rogacza"  ;)

Teraz takie małe podsumowanie:

Odwiedzin na blogu (w chwili obecnej): 57246

Komentarzy: 1050 w tym 21 wpisów do Księgi Gości :)

Liczba notek: 63 w tym 8 ogłoszeń i 3 notki zaliczające się bardziej do ogłoszeń, czyli notek z opowiadaniem było 52 ;)

 

W ciągu tego roku bardzo związałam się z tym blogiem. Nie mogłabym go teraz tak po prostu przestać pisać. Zdaję sobie sprawę, że notki nie były dość często... Ale starałam się. :) Cieszę się, że mogę opisywać tutaj wymyśloną przeze mnie historię. Chciałabym podziękować wszystkim, którzy choć raz ją skomentowali. :) DZIĘKUJĘ! :D To dzięki Wam ten blog wciąż istnieje. :) Mam nadzieję, że razem przetrwamy kolejny rok. No chyba, że moje opowiadanie już się Wam znudzi... :P 

Wielkie pozdro dla wszystkich moich czytelników! :D Jeszcze raz dziękuję... ;)

Nowa notka będzie prawdopodobnie jutro. :)

Autorka - Ewelina :)

 

16 komentarzy:

  1. Pierwsza!!!!! wszystkiego naj naj dla ciebie za pierszą rocznice tego super bloga!! plis o info na (kate-pumpkin.blog.onet.pl lub na opko-o-tomie.blog.onet.pl)u mnie newsik na tym nowym blogu wpadnij plis :P

    OdpowiedzUsuń
  2. ~hermiona-16.blog.onet.pl11.04.2006, 21:44

    Sto lat ! Sto lat ! Sto lat Blogasku!!!!! A dla Ciebie Lily gratulacje za wytrwałość !!!!!!!!POZDRO:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego naj naj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ten blog przetrwa wszystko!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jest wspaniały!!!!!!!!!!!!!!!!http://pamietniczek-lily-e.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. bialko13@vp.pl11.04.2006, 22:34

    Sto lat! Sto lat! Niech żyje , żyje nam! A kto!? Pamiętnik Rudowłosej Miłości Rogacza!!!!!! Heppy New Year! :) Heppy Christmas ! Happy Easter!!! :) Mam fioła nie??? Pozdro!

    OdpowiedzUsuń
  5. ~Lily Evans-Kasia11.04.2006, 23:34

    wszystkiego naj z okazzji rocznicy... =)=)zapraszam na nowa notkewww.lilyanne-i-james-cd.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć mam do ciebie WIELKĄ prośbę! Mogłabyś wejść na mojego bloga i ocenić moje 2 pierwsze opowiadania!!! Mój blog to www.hermionka-granger24.blog.onet.plA i jeszcze jedno: WSZYSTKIEGO NAJ NAJ Z OKAZJI ROCZNICY!!!Mam nadzieje że notka pojawisię jutro bo nie chce już dłużej czekać!A iproszę cię żebyś mi oceniła notki bo ty piszesz super a ja niewiem jakie są moje!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak on by sie mógł nam znudzić!:P Wszystkiego naj i obyśmy świetowali pięciolecie :D!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego! Gratuluję ci że twój blog przetrwał już 1 rok :)Mam nadzieję, że dotrwa do następnej rocznicy :)Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  9. Super ja nie moge napisz szybko notke!!!!!!!!!! Pliisssssssssss

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajny jest tem twój blog czytam wszystkie noty ino ze mam zastrzeżenia do notki "-ZGODA?-ZGODA" tam pisze zeLily wziela te jednorożce na ręce a one są wzrostu dość dużych źrebaków więc nie wydaje mi sie ze ona dziewczyna w dodatku, moze je nosić na rękach i to jeszcze dwa!! ale po zatym to blog super jest:]

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego z okazji pierwszej rocznicy...Życze oczywiście nastepnych okragłych rocznic =D =*

    OdpowiedzUsuń
  12. ~:* :* :* Martyśka (Tola) :* :* :*12.04.2006, 22:16

    Mam 10 latek i na imie mam Martyśka :P :P :P TeN BlOgAsEk Ma JuŻ jEdEn RoCzEk!!!! Pozdro i gratulacje!!!! dlatego... postanowiłam Ci tutaj wkleić tekst piosenki Blogu 27 "u la la la" i tłlumaczonko :D :D :D :D :D Niom tio taki maluśki prezencik ode mnie :P :P :P :P :P Posłychakj sobi ejej, kiedy tyl;ko bedziesz miala ohotke i czasiq!!!!!! No tio wklejam :P :P :P :P :P Tola i Ala- Blog 27!U la la la;;;!Uh la la la Uh la la la la la la La la la la la la la la uh la la la I love you baby Uh la la la la stay with me Uh la la la I love you baby Uh la la la la stay with me /2x I, I got your love, you got my mind Can take my hands but you won't take my life Don't waste my time bring me your love And baby you can be mine I never wanted this to happen to me but I feel Your love is right and I will always be there yeah Uh la la la I love you baby Uh la la la la stay with me Uh la la la I love you baby Uh la la la la Uh la la la la la la La la la la la la la la You got to be a friend, got to be right Don't hurt me boy then I will say goodbye Don't bring me down, don't stand so close Oh baby don't fool around I never wanted this to happen to me but I feel You love is right and I will always be there yeah Uh la la la Ilove you baby Uh la la la la stay with me Uh la la la I love you baby Uh la la la la [stay with me o'right] 'Cause you baby you know you make it right My blood pressure rise high I got hype I don't know why I know you think I'm obsessive The type of guy I can be over possesive Giving all that I can give best wishes On how we live just us two is I really true Love me tonight till the sky turn blue Tonight is the night so tell me what you wanna do I never wanted this to happen to me but I feel stay with me and I will always be there yeah Uh la la la... !!Uh la la la la la laUh la la la la la la laRef:Uh la la la kocham Cię kochanieUh la la la la zostań ze mnąUh la la la kocham Cię kochanieUh la la la zostań ze mną /2x1.Ja, ja mam Twoją miłość, Ty masz mój umysłTy możesz wziąć moje dłonie, ale Ty nie możesz wziąć mojego życiaNie marnuj mojego czasu przynieś mi Twoją miłośćI Ty kochanie możesz być umysłemJa nigdy nie chciałam tego uczucia do mnie, ale je wyczuwałam jeTwoja miłość jest prawdziwa i będę zawsze w Twoim sercu yeahRef:Uh la la la kocham Cię kochanieUh la la la la zostań ze mnąUh la la la kocham Cię kochanieUh la la la laUh la la la la la laLa la la la la la la la2.Ty masz być przyjacielem, masz być uczciwyNie zrani mnie chłopak, kiedy ja będę mówić do widzeniaNie sprowadzaj mnie na dół, nie stawaj tak blisko mnieOh kochanie nie wygłupiaj sięJa nigdy nie chciałam tego uczucia do mnie, ale ja wyczuwałam jeTwoja miłość jest prawdziwa i ja będę zawsze w Twoim sercuRef: Uh la la la kocham Cię kochanieUh la la la la zostań ze mnąUh la la la kocham Cię kochanieUh la la la la zostań ze mną naprawdęPonieważ Ty kochanie Ty umiesz Ty robisz to naprawdęMoje ciśnienie wzrosło wysoko ja mam nagłośnić tę sprawęJa nie wiem, dlaczego ja umiem, Ty myślisz, że jestem obsesyjnaChwyt na faceta ja mogę być ponad stanowczaDaje zupełnie to, co ja mogę dać najlepsze życzeniaŻycie, na jakie zasługujemy jest naprawdę prawdziweMiłość moja dziś wieczór będzie trwać aż do chwili, kiedy niebo stanie się niebieskieDziś wieczór jest noc, więc powiedz mi, co Ty chcesz robićJa nigdy nie chciałam tego uczucia do mnie, ale ja wyczuwałam jeZostań ze mną ja będę zawsze w Twoim sercu yeahUh la la la...

    OdpowiedzUsuń
  13. Życzę Ci, abyś jeszcze nie jedną taką rocznicę przeżyła. Pisz dalej. Jesteś tlenem:):):):)marta_lost@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. sssssuper fajniusko piszesz wiesz ja nawet sie nie zorientowałam ze juz tyle twoich opowiadań przeczytałam :):):) a to dopiero jest połowa nie wiem ile tych notek napisałas ale szczerze mówiąc dziwie ci sie ze przerwałaś byłam na innych blogach którzy po 2 latach pisania juz nie piszą a try obecnie bo mamy 2007 r to ty juz ponad 2v latka piszesz i gratuluję ci ze wena cie nie opusciła bo piszesz juz dlogo pozdro 4 you :):) :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten blog jest suuuper! Czytałam inne ale twoja wersja tej historii jest najlepsza. Oby tak dalej;)

    OdpowiedzUsuń
  16. !! ;) wiesz, że kocham twój blog! jak czytam, to nie mogę się oderwać ! ;))))) oby tak dalej !! ;** pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń