24 czerwca 2006

Spróbujemy...

   Wróciłam z Hogsmeade i natychmiast położyłam się do łóżka. Dziewczyny jeszcze nie wróciły, więc miałam spokój i mogłam sobie wszystko przemyśleć. Alex oczekuje ode mnie czegoś więcej niż przyjaźń. Świadczyło o tym jego dzisiejsze zachowanie. Wziął mnie za rękę, czyli sądzi, że jestem jego dziewczyną… Nie wiem, czy tego chcę… W zasadzie mogłabym z nim być, ale będę udawać, bo nie ma między nami tego, co powinno być między parą. Ech… Sama już nic nie wiem…

   Po pewnym czasie wróciła Dorcas.

- No i jak było? – zapytałam.

- Normalnie.

- A mogę prosić o jakieś szczegóły?

- No… Porozmawialiśmy trochę… Wyjaśniliśmy sobie parę spraw do końca…

- I…?

- Wybaczyłam mu. Za bardzo go kocham…

- Czyli jesteście znów razem?

- Na to wygląda.

- To super! Nareszcie.

Dorcas uśmiechnęła się.

 - A jak tam twoje spotkanie z Alexem? – spytała.

Westchnęłam i opowiedziałam jej wszystko.

- Wiesz, chyba powinnaś z nim być… - powiedziała.

Wtedy do dormitorium weszły Ann i Katie.

- Kto i z kim? – spytała od razu Katie.

Powtórzyłam im wszystko, co usłyszała ode mnie Dorcas.

- Nie wiem co mam o tym myśleć… - odparła Ann.

- A według mnie nie powinnaś mu dawać nadziei – rzekła Katie.

- Nie kochasz jego, tylko Jamesa, prawda?

- No i co z tego? Przecież może spróbować go pokochać – odparła Dorcas.

- Nie da się pokochać nikogo na zawołanie.

Dorcas i Katie zaczęły się lekko sprzeczać, więc szybko to przerwałam.

- Przestańcie, dobrze?! Wcale mi nie pomagacie kłócąc się.

Zamilkły.

- I co zrobisz? – zapytała Ann po chwili.

- Nie wiem… Spotkam się z nim i pogadam. Tak będzie najlepiej - odpowiedziałam.


*~~~*~~~*~~~*~~~*~~~*


   Nazajutrz przed Wielką Salą zobaczyłam Jamesa i resztę Huncwotów. Akurat była też tam Alex, który natychmiast podszedł do mnie i pocałował na powitanie w policzek.

- Cześć Lily – powiedział.

 James, kiedy to zobaczył widocznie poczuł się bardzo urażony i zazdrosny, bo jak najszybciej wszedł do Wielkiej Sali posyłając mi wściekłe spojrzenie.

- Hej Alex. Fajnie, że cię widzę. Moglibyśmy porozmawiać po lekcjach?

- Okej. To na błoniach o pierwszej?

- Tak. To do zobaczenia.

Poszłam na śniadanie, podczas którego James wciąż posyłał mi niemiłe spojrzenia. Lekcje minęły dość szybko. Po nich udałam się na błonia. Poczekałam chwilę na Alexa, który trochę się spóźnił.

- Przepraszam, ale McGonagall kazała mi na chwilę zostać.

- Dobra, nic się nie stało.

- O czym chciałaś rozmawiać?

- No… O nas…

 - A… No to w czym rzecz?

 Widać Alex nie próbował mi niczego ułatwiać.

- Bo… Ja nie jestem pewna czy powinniśmy być razem… - powiedziałam niepewnie.

- Ale dlaczego?

Wiedziałam, że muszę być z nim szczera.

- Bo… Ja chyba nie czuję do ciebie tego, co ty do mnie…

Alex wyglądał na smutnego. Zrobiło mi się go żal. Naprawdę nie chciałam go ranić.

- Lily… Ja mogę poczekać… Naprawdę…

- Ja nie wiem czy kiedykolwiek poczuję do ciebie to, co ty czujesz do mnie.

- Ale chociaż spróbujmy… Proszę…

Nie miałam pojęcia, dlaczego tak mu na tym zależy…

- No dobrze… Możemy spróbować… Muszę już iść. Pa…

Alex na pożegnanie pocałował mnie w policzek. No w końcu miał prawo pocałować swoją dziewczynę. Wróciłam do zamku. W Wielkiej Sali trwał już obiad, więc poszłam tam i odszukałam dziewczyny. Opowiedziałam im o tym, co przed chwilą się wydarzyło.

- No i dobrze zrobiłaś! – wykrzyknęła Dorcas.

- Nie jestem tego taka pewna… - odparła Katie.

- Proszę was, tylko znowu się nie kłóćcie – powiedziałam.

- Lily, to twoja decyzja… Ale potem tego nie żałuj… Coś czuję, że on cię zrani – rzekła Katie.

- Nie, nie sądzę, żeby Alex taki był…

- Tego nie wiesz.

Dalej jadłyśmy w milczeniu. Miałam nadzieję, że Katie nie ma racji. Nie chciałabym znów cierpieć przez chłopaka…


***


Notka pojawiła się dzień wcześniej, z tego powodu, ze już dziś wyjeżdżam. Wrócę za niecałe 3 tygodnie. Ale nie martwcie się, w ciągu tego czasu na pewno dodam jakąś notkę. :) Dzisiejsza notka trochę krótsza niż zwykle, a to dlatego, że bardzo się spieszę. Jak zdążyliście zauważyć, zmieniłam szablon. Mam nadzieję, że się Wam spodoba. Trzeba jeszcze poprawić kilka rzeczy, ale tym zajmę się później. Chciałabym jeszcze pozdrowić moja całą byłą klasę 6c. Mimo wszystko będę za nimi tęsknić… Życzę wszystkim moim czytelnikom udanych wakacji. :D Pozdrawiam!

51 komentarzy:

  1. Jejku! Jestem pierwsza?! Notka fajna, ale ja stoję po stronie Katie... Zobaczymy jak to się rozwinie...

    OdpowiedzUsuń
  2. burzapat@poczta.onet.pl24.06.2006, 16:11

    Mi najbardziej podoba się z fotek Katie. James to Daniel, no nie? Ogólnie szablon fajny i chyba nawet lepszy niż ten poprzedni. Notka... Według mnie skoro Lily kocha Jamesa, to chyba nie powinna spotykać się z Alexem. Ale pisz jak uważasz. Wejdź do mnie na www.11-lat-harrego.blog.onet.pl i inne w linkach "moje blogi". Z góry dzięki (chociaż nie ma za co). jesteś u mnie w linkach (tak na zachęte).

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajnie jestem trzecia!!!!!!!!Bardzo podoba mi się ostatnia notka. Cieszę się że Lily dała szanse Alexowi. A tak po za tym to fajny masz wystrój bloga .Za niedugo tu wpadne oczywiście żeby przeczytać kolejną notkę. Z niecierpliwością czekam na następną nocię !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!DO ZOBACZYSKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Siemka! Super notka, choć uważam, że Lily źle zrobiła zgadzając się na związek z osobą, której i tak nie kocha, i prawdopodobnie nigdy nie pokocha, bo jej serce należy tylko do jedenej osoby - Jamesa. PS. Śliczny nagłówek :D(http://diary--lily.blog.onet.pl)

    OdpowiedzUsuń
  5. ~Czarujaca Lily24.06.2006, 20:15

    Notka, mimo że krótka zawierała w sobie najpotrzebniejsze informacje. Jestem jednak tego samego zdania co Kate. Lily nie powinna robic Alexowi złudnych nadziei.Pozdrawiam i życzę udanych wakacji!Ps. Szablon jest bardzo ładny. Pasuje tu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ~zajete-nie-wchodzic.blog.onet.pl25.06.2006, 11:45

    notka jaka taka, wolałam jak jej życie kręciło się wokół Jamesa, ale szablon jest śliczny, ładniejszego nie widziałam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć!!! Notka fajna ale ja też jak inni wolałam żeby Lily była z Jamesem!!! Ale tak też może być :) Szablon jest super!!! Naprawde podoba mi się i to chyba bardziej niż poprzedni :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cóż, Lily chyba nie powinna robić Alexowi nadziei, ale tak przynajmniej jest ciekawiej ;) Notka mi się podobała, a szablon jest bardzo ładny. Dużo się tu zmieniło, ale (najważniejsze dla krótkowidza, czyli mnie) nadal widzę literki, więc jest w porządku :) Pozdrawiam i życzę udanych wakacji! Widzę, że też zmieniasz szkołę... tak jak ja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szablon jest super. Sama go zrobiłaś?? Nio ale co do noci, to zauważyłąm że kochasz zwroty akcji i niepewność. Z jeden strony Lily kocha James'a a z drugiej jest z Alex'em. Ale to jusz twoja inwencja tworcza. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. ~Malwina Riddle25.06.2006, 16:12

    O Matko ! Ten szablon jest....obłędny ! ZAJEBIŚCIE TU JEST !!! Notka super !Myślę, że Lily powinna dac szanse swojemu nowemu chłopakowi:) pzdr:* malwina-w-hogwarcie.blgo.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Super notka! Fajnie, że nareszcie się pojawiła! Ja na miejscu Lily nie dała bym sznsy Alexowi. Jak się kogoś nie kocha, to bezsensu jest takie chodzenie ze sobą! Do miłości nie można się zmusić!Nowy szablon jest extra, zwłaszcza ta fotka w nagłówku!!! Pozdrowionka, www.all-about--harry-potter.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna notka, chociaż troszkę naciagana, uważam. Alex wydaje się być miły, chociaz znając Ciebie i "prawdziwa historię Potterów", chyba jednak Lily myli się co do Alexa. No i takie chodzenie, jeżeli Lilyane nie jest pewna swoich uczuć jest tez jakby trochę nie bardzo... Jeżeli wiesz, co mam na myśli : )Szablon niezły, chociaz tamten był... Jakiś taki cieplejszy, bardziej Lilkowaty. Ale nie będę się czepiać. Nie podobają mi się tylko zdjęcia Huncwotów. No dobra, juz się nie czepiam =POgraniczę się do pozdrowień :-* :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wporzo szablon i nocia!!Czekam na news!!Pozdro:*

    OdpowiedzUsuń
  14. Notka jest na serio cuudna!!!! Serio...mi sie ten Alex nie podoba, coś z nim nie tak.

    OdpowiedzUsuń
  15. Supcio nocia:) Szkoda mi Jamesa ale cóż. Musi trochę poxierpieć. Szablonik fajny mi się bardzo podoba:) Zapraszam do mnie nowa nocia lily-and-james-story-by-izusiek.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Hejka !! super szablon sama robiłaś?? jest super i pasuje do klimatu bloga szkoda że nie dajesz info na kate-pumpkin.blog.onet.pl o newsach przykro mi:(

    OdpowiedzUsuń
  17. Soemka:*..notka fajna ale troche krótka:( ...niepotrzebnie zgodziłas sie chodzic z Alexem:/...czekam na kolejna notke....pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  18. Hey! Fajny blog! Wejdź i skomentuj mojego www.karolina-11.blog.onet.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam nadzieje, że Katie ma racje i niech tym razem Lily zerwie z Alexem bo ja czuje, że on coś kombinuje! Biedny Rogacz, Lily znów go rani ;( pozdrawiam i życzę szybkiej weny twórczej http://wszystko-o-harrym-p.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak mnie tu dawno nie bylo...ehhhh :) jula pamietasz mnie jeszcze? :):) Przeczytalam wsyztsko od keidy mnie ut nie bylo;) super notki i mam nadzieje ze sie bedzie z Jamesem znowu:P pozdro:*

    OdpowiedzUsuń
  21. notki chyba nie komentowałam(problemy z netem) notka fajna a nagłowek boski!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Szablon super!!!!! Ale ja na miejscu Lili nie zadawała bym się z Alexsem czy jakoś tak, Katie ma racje on może skrzywdzić Lili.Ale coś musi się dziać prawda????????????

    OdpowiedzUsuń
  23. ~Monia-Kujon28.06.2006, 17:13

    Notka fajowa!!! Ja tak jak wiele innych osób chciałabym żeby Lily była z Jamesem i żeby Alex zrobił coś za co Lily go znienawidzi, a szablon zarąbisty!!! :) :) :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ~Czarujaca Lily29.06.2006, 15:29

    Zapraszam na jedyną w swoim rodzaju, rocznicową notkę! http://www.czarujacalilyevans.blog.onet.plps. Obiecuję skomenotowac Twoją notkę jeszcze dzisiaj:)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. ~Czarujaca Lily29.06.2006, 16:45

    Mam sklerozę... Przecież już komentowałam:)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. wejdź na www.harry-potter-dalsze-zycie.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. cornelia12@op.pl30.06.2006, 13:27

    Sssuperowy blog, świetna notka, od jakiegoś czasu czytam tego bloga i uważam, że jest wspaniały, a notki są bardzo ciekawe.Jak będziesz mieć czas to wpadnij na http://ashley-lily-i-james.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Bomba! Ale ja jestem po stronie Katie! Ten Alex jakiś podejrzany. . . W każdym razie fajna notka! I u mnie też nowości wpadnij na: www.lila-evans-by-agax.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. karola2201@buziaczek.pl30.06.2006, 22:32

    Zapraszam na nową notkę, na www.diary--lily.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. WOW!!!!!!!!!!! Genialny blog!!!!!!!!!!!! Tak mnie wkręcił że postanowiłem go dodac do linków (już to nawet zrobiłem....) pozdrawiam i zapraszam na www.misza-san.blog.onet.pl!!!!!!!!!!!!PS wiesz że osoba którą wybrałaś na siebie, to aktorka która gra w American Pie, Michell??? To tak tylko mówie...... pozdro!

    OdpowiedzUsuń
  31. Siemka. No w końcu nadrobiłam te notki i już jest ok;) Poleciłam twojego bloga koleżance i ona tez napewno skomentuje;):) Jesli masz ochotę to wpadnij na http://historia-lany-lupin.blog.onet.pl i http://janet-d.blog.onet.pl Pozdrawiam i życzę udanych wakacji;);*

    OdpowiedzUsuń
  32. jessd@vp.pl3.07.2006, 00:15

    BLOG PÓŁ NA PÓŁ??? TAK!!! NA BLOGU KATE-PUMPKIN.BLOG.ONET.PL RAZEM Z OPOWIADANIEM O KSIĘŻNICZCE MII THERMOPOLIS OCENIAM TAKŻE BLOGI ZAPRASZAM DO OCENKI=)

    OdpowiedzUsuń
  33. ~www.hogwart-przyszlosci.blog.onet.pl4.07.2006, 12:55

    HejMoze to i zabrzmi banalnie ale chciałabym zaprosić cię do pisania w naszej serii, opowiadajacej o czasach dzieci Harrego ;) Jezeli więc znudziło się pisanie historii Harrego lub Huncwotów to zapraszam na www.hogwart-przyszlosci.blog.onet.pl :P

    OdpowiedzUsuń
  34. ~KRYTYK BLOGOWY4.07.2006, 17:30

    Cześć, jestem krytykiem blogowym, nazywają mnie gwiazda. Jestem strasznie wymagająca jeśli chodzi o blogi o Lili Evans ale w twoim przypadku praktycznie nie mam zastrzerzeń. Bardzo spodobała mi się kłutnia Lil z Potterem i wkroczenie do akcji lalki Barbie, w końcu to życie no nie? Magiczne ale zawsze te same problemy sercowe. Jeśli chcesz to możesz dodać Lilce jakąś specjalną moc typu władza nad ogniem lub ogólnie nad żywiołami. Nie zapominaj że została wkońcu wybrana na matkę chłopca, który ma pokonać Voldemorta, musi się do tego czasu jakoś bronić no nie?? Możesz oczywiście zmienić jej losy nsprawiając żeby przeżyła jego atak ale to już wyłącznie twoja sprawa. Pisz jak najwięcej... P.S. Nie komentuję byle jakich blogów. W rachubę wchodzą tylko te które na to zasługują.

    OdpowiedzUsuń
  35. Pewnie już cie wkurzają komentarze typu "super blog,wejdź do mnie", prawda? Ja chciałabym cię zaprosić do siebie, bo spodobał mi się twój blog. Nie pisze do każdego kto ma bloga na onecie, żeby sie zareklamować. Pisze tylko do tych, których blogi są naprawde fajne. Zobaczyłam twój blog, przeczytałam co nieco i doszłam do wniosku że jest naprawde fajny :) Jeśli chcesz to wejdź do mnie, jeśli nie, to nie. W każdym razie zapraszam i pozdrawiam. www.lilcia-and-huncwoci.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. antenka_mniam@op.pl5.07.2006, 23:24

    Zapraszam na notkę http://www.czarujacalilyevans.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  37. hpandmylife@poczta.onet.eu6.07.2006, 19:52

    Hej!! Dostalam adres twojego bloga od kolezanki, gdyz wie, ze jestem ogromna fanka HP. Piszesz po prostu swietnie. Zaczela czytac i okropnie mnie wciagnelo!! Ja ostatnio zalozylam swojego bloga, rowniez o HP, tylko ze newsy i dodalam Cie do linko u siebie!! Jak chcesz o zajrzyj: http://hpandmylife.blog.onet.pl ...:::aSiA:::...

    OdpowiedzUsuń
  38. Na www.hermi-i-harry-love.blog.onet.pl jest nowy konkurs! Do wygrania 50 komentów! Zgłoś się!

    OdpowiedzUsuń
  39. Jestem Monika i właśnie skończyłam czytac wszystkie notki... Są suuuuper!!!!!!!!Wogóle masz świetny blog.... Już nie moge sioe doczekac nastepnej notki:)) Jetsm po stronie Katie prosze niech Lily i James sie pogodza:)) Ogólnie SUUUPER BLOG!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  40. Super notka :* Wieki mni tu nie bylo :D I szblonik sie zmienił :P Wygląda świetnie Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  41. Fajne fajne..ale ja uwazam ze ALex zrani lily ..i wroci do Pottera..Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  42. fajne ale szkoda Jeymsa bo on ją kocha ale to fszystko zależy od ciebie

    OdpowiedzUsuń
  43. Serdecznie zapraszamy do zgłoszenia się w serwisie pod adresem: http://oceny-tasakiem-czynione.mylog.pl gdzie szybko i sprawnie ocenimy Twoje opowiadanie. Wiemy, że to bezczelna reklama, ale w dzisiejszych czasach trzeba z czegoś żyć.Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  44. antenka_mniam@op.pl14.07.2006, 19:27

    Zapraszam na notkę http://www.czarujacalilyevans.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. Siemka! chcesz przeżyć niezapomniene przygody z muzyką w Hogwarcie? Jeżeli tak to wejdź na http://melody-w-hogwarcie.blog.onet.pl/ mnóstwo przygód, akcji i ... muzyki. Na pewno nie pożałujesz.

    OdpowiedzUsuń
  46. schadowsangel_a@vp.pl15.07.2006, 21:33

    Widze, ze masz niezlego bloga, swietna tresc i grafika. Przybylam tu niespodziewanie, przepraszam, ze tak pisze ale reklamowac sie jakos trzeba :) tak wiec zapraszam do mnie na blog www.classichorror.blog.onet.pl a przeczytasz co, czego spewnoscia jeszcze nie czytalas... To napewno jedno z najoryginalniejszych opowiadan na onecie, tak wiec zapraszam... Jest nieco mroczny, ale sama to ocen.

    OdpowiedzUsuń
  47. hej młoda :) nareszcie wklejają mi się komentarze na Onecie :) bo przez kilka ostatnich dnmi miałam z tym niemały problem :) Notka czepista! moim zdaniem ani Katie ani Dorcas nie mają racji... Alex nie zrani Lily, lecz ona jego - tak czy siak ktoś będzie cierpieć i m,ścić się za nieodwzajemnioną miłość :(( ahhh nie lubię nieodwzajemnionej miłości....co do szablonu to jest prześliczny! Nagłówek... no aż mi brak słów! skąd go wytrzasnęłaś? mogłabyś mi chociaż dać linka :P nie podobają mi się tylko wizerunki Huncwotów... no jako jedyny pasuje Black :Ono kochana to życzę miłego wypoczynku i zdrowego powrotu do nas :)www.wspomnienia-lily-e.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. ~Wróciłam z Hogsmeade i natychmiast położyłam się do łóżka.1.09.2006, 13:03

    > *** Notka pojawiła się> dzień wcześniej, z tego powodu, ze już dziś wyjeżdżam.> Wrócę za niecałe 3 tygodnie. Ale nie martwcie się, w ciągu> tego czasu na pewno dodam jakąś notkę. :) Dzisiejsza notka> trochę krótsza niż zwykle, a to dlatego, że bardzo się> spieszę. Jak zdążyliście zauważyć, zmieniłam szablon. Mam> nadzieję, że się Wam spodoba. Trzeba jeszcze poprawić> kilka rzeczy, ale tym zajmę się później. Chciałabym> jeszcze pozdrowić moja całą byłą klasę 6c. Mimo wszystko> będę za nimi tęsknić… Życzę wszystkim moim> czytelnikom udanych wakacji. :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  49. To było głupie, jakim cudem ona to zrobiła. Miałam rację jest taka sama jak James

    OdpowiedzUsuń
  50. co do oceniania Alexa to jeszcze ze mną i Huncwotami jest Katie ;D^^wiem ,debil ze mnie, ale mam.... fazę głupawki ;ppopowiadanie bombaextra się rozkręca akcja. Mam już zapalenie, bo nie mogę doczekać się następnego ;D

    OdpowiedzUsuń
  51. co do oceny o mnie i Alexie dołączyła jeszcze Katie wiem ,ze jestem debil, ale akurat mam atak głupawki ^^i chyba zaczynam mieć zapalenie, bo już nie mogę siędoczekac co będzie dalej ;Dlecę czytać ;*

    OdpowiedzUsuń