16 lipca 2006

Walentynki

   Walentynki zbliżały się wielkimi krokami. Wszyscy mieli dobry humor. Na dworze robiło się cieplej, śnieg zaczynał powoli topnieć. Czułam, ze w tym roku wiosna nadejdzie dość szybko. Przez ten czas wciąż byłam z Alexem. Wbrew myśli Dorcas nie pokochałam go. Było mi z nim po prostu dobrze. Mogłam z nim o wszystkim porozmawiać, wyżalić się mu. Wydawał się być idealnym chłopakiem. Czemu więc nie mogłam się w nim zakochać i być w pełni szczęśliwa?

   14 lutego obudziłam się około ósmej. Była akurat sobota, więc nie musiałam się martwić, że spóźnię się na lekcje. Przewróciłam się na drugi bok z zamiarem podrzemania jeszcze trochę, kiedy coś przykuło moją uwagę. Tym czymś była piękna, długa, czerwona róża. Obok niej leżało małe pudełeczko oraz koperta. Zaciekawiona sięgnęłam po nią i wypadły z niej dwie karteczki. Przeczytałam pierwszą.

 Kochana Lily

Być może zdziwi Cię to wszystko, lecz musiałem to napisać. Od Bożego Narodzenia myślę o Tobie znacznie częściej. Bardzo żałuję tego, co się wtedy wydarzyło. Najchętniej cofnąłbym czas, ale nie mogę. Nie wiem, Lily, czy czujesz do mnie to samo, co wtedy, ale pamiętaj, że ja nigdy nie przestanę Cię kochać.

 Na zawsze Twój J. P.

Zachciało mi się płakać. Dlaczego kiedy próbuję o nim zapomnieć on pisze takie rzeczy? Dlaczego James taki jest? To jego zachowanie, dziewczyny, które zmienia jak rękawiczki… Nie pokazywał tego, że mnie kocha. Sięgnęłam po ostatnią karteczkę. Było tam tylko napisanie:

Mam nadzieję, że prezent Ci się spodoba.

Wzięłam do ręki pudełeczko i otworzyłam je. Wewnątrz znajdował się piękny, srebrny naszyjnik z jelonkiem. Miał swój urok, był niezwykły. Bardzo mi się podobał. Uśmiechnęłam się i odłożyłam wszystko na moją szafkę przy łóżku.

   Dochodziła dziewiąta, więc pomyślałam, że mogę już pobudzić dziewczyny. Wstały bardzo szybko, bo wiedziały, że muszą się uszykować do wyjścia do Hogsmeade. Dorcas zauważyła prezenty leżące na mojej szafce. Powiedziałam, że opowiem jej później.

   Kiedy weszłam do Wielkiej Sali miałam wrażenie, że pomyliłam pomieszczenia. Wszystko było różowe. Z zaczarowanego sufitu spadało konfetti tego koloru. W powietrzu latały małe aniołki roznoszące walentynki do ich adresatów. Mnóstwo dziewczyn ubrało się jak barbie. Niektórzy chłopaki mieli przed sobą stos kopert. Najwięcej chyba James i Syriusz. Usiadłyśmy z dala od nich, Dorcas tylko na chwilę poszła przywitać się z Syriuszem.

- No to Lily opowiadaj – poleciła, kiedy wróciła.

Wszystko im opowiedziałam. Dorcas miała minę jakby chciała zabić Jamesa, Katie się uśmiechała a Ann patrzyła na mnie uważnie.

- Kretyn! Debil! Idiota! – warknęła Dorcas.

- Co? – spytałam zdezorientowana.

- Kiedy ty o nim zapominasz, on wysyła ci jakieś miłosne listy! Czy on niczego nie rozumie? Idę do niego – już miała zamiar wstać, ale przytrzymałam ją.

- No co? – spytała oburzona.

- Nie przesadzaj. Niepotrzebnie się tak przejmujesz – odparłam.

- A ciebie to nie wkurza?

Nie odpowiedziałam.

- Dorcas, tobie przeszkadza, że Jamesowi nadal zależy na Lily, czy jak? – zapytała Katie.

- Po prostu wkurza mnie jego zachowanie.

- Przecież to walentynki. Ma prawo dać coś Lily.

Dorcas prychnęła.

- Przestańcie się kłócić, proszę. Lepiej powiedzcie z kim idziecie dziś do Hogsmeade – powiedziałam.

- Z Remusem – odparła Ann.

- Ja z Syriuszem – rzekła Dorcas.

- A ja… Z Mikem… - powiedziała niepewnie Katie.

- Super! To coś poważnego? – spytałam.

- Nie, chyba nie… Nie wiem… A ty idziesz z Alexem, prawda?

- Tak...

O dziwno, podczas śniadania dostałam anonimowy liścik ze zdaniem „Jesteś piękna” Zdziwiłam się. Pokazałam to dziewczynom i wszystkie zachichotałyśmy. Po śniadaniu poszłyśmy do dormitorium, by uszykować się na nasze randki. Miałyśmy mało czasu, więc należało się śpieszyć. Ubrałam długą spódnicę w kolorze khaki i do tego kremową bluzkę z krótkim rękawem a na to katana. Włosy rozpuściłam i lekko się pomalowałam. Buty te co zwykle i byłam gotowa. Wzięłam jeszcze portfel z mojej nocnej szafki i włożyłam go do torby. Wyszłam z dziewczynami na błonia, gdzie czekał na mnie Alex.

- Cześć kochanie – powiedział i pocałował mnie na powitanie.

- Cześć. Gdzie idziemy?

- Może… Do Trzech Mioteł?

- No… Dobrze…

Szczerze mówiąc miałam nadzieję, że zabierze mnie do bardziej romantycznego miejsca niż Trzy Miotły. Po dojściu do pubu okazało się, że nie ma tam ani jednego wolnego stolika. Musieliśmy iść gdzie indziej. 

- Więc… - zaczął Alex, ale szybko mu przerwałam.

- Może pójdziemy teraz do pani Pooddifoot?

- Jeśli chcesz…

 W kawiarni panował walentynkowy nastrój. Krążące aniołki, różowe konfetti i tym podobne rzeczy. Było tam wiele par trzymających się za ręce. W tłumie dostrzegłam też Pottera ze swoją dziewczyną. Szczerze mówiąc to nie wiem, która to już jest. Alex poszedł złożyć zamówienie, a ja zajęłam stolik w drugim końcu Sali. Po chwili mój chłopak wrócił z dwoma filiżankami kawy i ciastkami.

- Chcesz żebym była gruba? – zapytałam „oburzona”.

Alex pochylił się w moją stronę, krótko pocałował i szepnął:

- Nie będziesz…

Czas mijał nam na rozmowie. Potem Alex wziął mnie za ręce i długo wpatrywaliśmy się w siebie. Alex przybliżył swoją twarz do mojej i zaczęliśmy się całować.

   Po godzinie siedzenia w kawiarni stwierdziliśmy, że pójdziemy gdzie indziej. Kiedy sięgnęłam do torebki wyleciała z niej karteczka. Dopiero po chwili zrozumiałam co to jest, lecz Alex już to czytał. Nie mam pojęcia skąd to się tam wzięło!

- Oddaj to – rozkazałam, ale on nadal czytał.

Gdy skończył, spojrzał na mnie oczami pełnymi złości.

- Co to ma znaczyć?

- Nic, naprawdę…

- Dlaczego on to do ciebie napisał?

- Nie wiem!

- Ale ja wiem. Myśli, że ma u ciebie szanse. Pewnie dawałaś mu jakieś znaki. Koniec z nami. Nie chcę się zadawać z dwulicową dziewczyną – rzekł po czym natychmiast wyszedł kawiarenki.

Poczułam się okropnie. Na dodatek wszyscy się na mnie patrzyli. Szybko wyszłam stamtąd i pobiegłam w stronę zamku. Łzy zbierały mi się w oczach. Chciałam już znaleźć się w moim ciepłym łóżku…

- Lily, zaczekaj!

Nie wiem kto to wołał. W każdym razie nie zwolniłam. Ten ktoś jednak dogonił mnie i zatrzymał.

 - Lily, czy coś się stało? – spytał James.

- Nie twoja sprawa! Puść mnie! – krzyknęłam i wyrwałam się mu.

Pobiegłam jak najszybciej do zamku a następnie do mojego dormitorium. Tam położyłam się do łóżka i wreszcie przestałam hamować łzy.


***


Przepraszam, ze tak długo notki nie było, ale kompletnie nie miałam weny na pisanie i ta z trudem mi wyszła. Moim zdaniem nie jest najlepsza. Następna pojawi się 5 sierpnia. Już dziś wyjeżdżam na kolonie i wracam czwartego. Mam nadzieję, że nie zapomnicie o moim blogu. Chcę Wam jeszcze podziękować za te 52 komentarze pod ostatnią notką. :) Pozdrawiam wszystkich!

57 komentarzy:

  1. antenka_mniam@op.pl16.07.2006, 12:09

    Trochę zdziwiła mnie reakcja Alexa. Chyba wiedział, że James nadal kocha Lily... Mimo wszystko, za to, że Potter zniszczył jej randkę, a być może nawet związek "aferą karteczkową" mogłaby go spoliczkować, gdy za nią pobiegł. Trochę brutalnie, ale może by podziałało.Notka mi się podobała, udzielił mi się romantyczny nastrój.Życzę udanego czasu, spędzonego na kolonii.Pozdrawiam!Czarujaca Lily

    OdpowiedzUsuń
  2. Alex chyba trochę przesadził, w końcu to nie wina Lily, że dostała walentynkowy list. Swoją drogą, ciekawe, kto napisał to "Jesteś piękna" ;) A James ma chyba to, co chciał - Lilka znowu jest wolna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Acha, zapomniałabym (skleroza nie boli...) życzę Ci udanych kolonii!

    OdpowiedzUsuń
  4. siemka:*...noka po długim czase ale za to fajna:D...troche szkoda ze rozstała sie z Alexenm ale Potter juz jest blisko:D pozd.

    OdpowiedzUsuń
  5. No cóż zgadzam się z atenką i Lily e Alex przesadził. No i oczywiście życze udanych kolonii :)

    OdpowiedzUsuń
  6. spookomiłej koloni:):):)biedna lilka

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim zdaniem Alex okazał się wredny i Hamski. Ale myśle że dzięki temu jakoś się lily i James'owi ułoży. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziwnie Alex zareagował...tak.... impulsywanie i pochobnie......... ale notak super! Bardzo mi się podobała=) do 5 sierpnia! -------------- malwina-w-hogwarcie.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. ~Monia-Kujon16.07.2006, 21:09

    Notka super teraz James może byc z Lily... Życze udanych kolonii i czekam do 5 sierpnia... :) :) :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Siemka. No widzę, że u Nas gorąc i parno, a w twoim opowiadaniu Walentynki;) Miło było się oderwać od tej gorącej rzeczywistosci;) Zdaje mi się, że ten Alex to kwała chama i tyle...nawet nie dał sobie wytłumaczyć....Ostro pojechał jej i poszedł...smutne, ale prawdziwe...niestety faceci tacy są;( Jesli masz ochote to wpadnij na http://historia-lany-lupin.blog.onet.pl i http://janet-d.blog.onet.pl Pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  11. no nareszcie jest notka! i nie pisz, że ci się nie podoba bo jest świetna. u mnie też pojawił się nowy post. zapraszam na www.huncwoci-junior.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Super nocia (jak zwykle:)) Szkoda ze potter zniszczl randke lily:DD Alex jest przewrazliwiony... Miłego wypoczynku:))

    OdpowiedzUsuń
  13. jamielynn1@buziaczek.pl17.07.2006, 04:30

    zapraszam na http://lilyanne-i-james-cd.blog.onet.plWażne!KoTi

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdziwiła mnie reakcja Alexa. trochę przesadził. Wkurzył mnie James. Lily powinna m unieźle przyłożyć. nocia fajna:) Czekam na następną:)

    OdpowiedzUsuń
  15. BOMBA!!! Naprawde super! Baaardzo fajna notka. Romantyczna i wogóle. . . dobrze że Alex zerwał z Lily!

    OdpowiedzUsuń
  16. kiciusia007@buziaczek.pl17.07.2006, 22:43

    Hejka! Weszłam przypadkiem na twojego bloga. Bardzo mi się spodobał. Masz naprawdę świetną oprawę graficzną. Ten nagłówek jest po prostu super! Świetnie dobierasz obrazki, które dopełniają nastrój bloga. Przeczytałam tylko jedną notkę, ale bardzo mnie wciągnęła. Masz super styl i potrafisz wylać swoje myśli. Świetnie wyrażasz uczucia. Notki czyta się bardzo szybko i są wciągające.Ja też pisze bloga, może wpadniesz? Serdecznie zapraszam na jestem-czarownica.blog.onet.plPozdrawiam i życzę sukcesów, oraz weny!!Autorka blogaKarolina Collins________###_______###____ ______#######__#######___ _____#################__ ______################___ _______#############____ _____################___ ___##################__ __##__######__#######____ _##____###______####_____ _##______________________ __##_____________________ ___##________N_a_________ ___##__s_z_c_z_ę_ś_c_i_e

    OdpowiedzUsuń
  17. Musze przyznać, że reakcja Alexa byla bardzo dziwna...jakos..nie taka jak myślałam. Ogólnie notka fajna jak zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej. Fajna notka. Dobrze, że Alex zerwał z Lilką. Może znowu będzie z Jamesem?? Zastanawiam się kto napisał tą karteczkę "Jesteś Piękna" Nie wiem.papaPs. www.lily-evans-i-jej-przyjaciele.blog.onet.pl ---> nowa notka

    OdpowiedzUsuń
  19. susan12@poczta.onet.eu18.07.2006, 18:36

    Jestem tu pierwszy raz:D Nie za bardzo się orientuję,ale blog fajny:). Wpadnij do mnie : http://my-name-is-lily.blog.onet.pl pzdr=)

    OdpowiedzUsuń
  20. Hejka! Masz wspaniałego blogaska! Świetnie i ciekawie piszesz! Wpadnij do mnie i skomentuj na http://ksiezniczka-imperium.blog.onet.pl/ Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  21. kasiazs@op.pl19.07.2006, 19:18

    Zapraszam na nową notkę na www.magiczne-zycie-w-hogwardzie.blog.onet.plKoTi

    OdpowiedzUsuń
  22. rubizolw@onet.eu19.07.2006, 21:14

    Załozyłam pamiętnik Lily. Serdecznei zapraszam http://przeznaczonarogaczowi.blog.onet.plDodaje do linków!

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo podoba mi się twój blog, chciałabym cię dodać do linków, wejdź na mojego bloga i napisz czy chcesz http://mia-world.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Szczerze, to najlepsza notka w historii tego bloga... I nawet szablon najładniejszy. Czekam na kolejny wpis... :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ~,;ocjhxjlhgfd20.07.2006, 14:14

    kl'cjhj;bxfhigvuxhp;ugdybjd

    OdpowiedzUsuń
  26. antenka_mniam@op.pl21.07.2006, 16:44

    Zapraszam na notkę http://www.czarujacalilyevans.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Hejj!!! mnie także jak i pewnie resztę czytelnków bardzo zdziwia reakcja Alexa. Naprawde się zdziwiłam. a notki nie było długo, ale jest i to jest waże lecz przykro mi że mnie nie powiadomiłąs, plis zrób to następnym razem na kate-pumpkin.blog.onet.pl=)

    OdpowiedzUsuń
  28. PS. u mnie news na kate-pumpkin.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. ~Maxa ( http://przeznaczonarogaczowi.blog.onet.pl )22.07.2006, 00:12

    Alex chyba czół się baaaardzo zagrożony ze strony Jamesa;p Nie rozumiam dlaczego nie żądał wytłumaczenia i nie dał jej dojśc do słowa. Jakby ni emół tego obrócić w żart mówiąć, ze ma wielu adoratorów i chyba będzie musiał sie pstarać ... ale nic szkoada. Coś mi się wydaje że James bedzie miał dłuuuuuuuuuuuuuuuuugo przechlapane u Lilki;p

    OdpowiedzUsuń
  30. triss_6@vp.pl22.07.2006, 13:14

    Mi również wydaje się, że reakcja Alexa jest trochę naciągana... Wiem, że musiałaś to jakoś zakończyć, ale gdyby on NAPRAWDĘ kochał Lily, zamiast od razu się obrażać i wyciągać błędne wnioski, pogadał by z nią szczerze. Chłopak który tak reaguje nie jest chyba najodpowiedniejszy, co nie? W każdym razie dobrze, że to się skończyło, niezbyt łagodnie, ale ok, co się będę czepiać... Czekam na dalszy ciąg, kiedy w końcu Lilka i James będą znowu razem...?! Czekam na notkę. Pozdrawiam, miłych wakacji, przynajmniej tego, co z nich zostało ;P :-***

    OdpowiedzUsuń
  31. ~Czarujaca Lily23.07.2006, 09:56

    Zapraszam na notkę http://www.czarujacalilyevans.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  32. rubizolw@onet.eu23.07.2006, 21:05

    U mnie nowa notka :) Serdecznie zapraszam :) /informuję wszystkich których mam w linkach//proszę także o inf. o nowych notach!/pozdrawiam http://przeznaczonarogaczowi.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. rubizolw@onet.eu24.07.2006, 14:09

    Nowa, krótka notka. Obiecuję, że postaram się rozkręcić akcję :) Zapraszam http://przeznaczonarogaczowi.blog.onet.pl/osoby w linkach inf. o n.notkach/

    OdpowiedzUsuń
  34. hpandmylife@poczta.onet.eu25.07.2006, 15:57

    Na http://paulinazwariowanadziewczyna.blog.onet.pl jest konqurs na naj bloczqa. Zgłoś sie! Masz szanse wygrac!! I wy tesh sie zgloscie!! Kazdy ma szanse!!

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo fajny blogasek . Aleks zareagował troche dziwnie . Przeciez to co się wydarzyło to nie wina Lily ! Piszesz na prawde fajnie ! Wejdz na ewa-zaczarowana-historia.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. rubizolw@onet.eu25.07.2006, 20:25

    Hej u mnie nowa notka.Serdecznie zapraszam - niestety chwilowo robię przerwę bo wyjeżdżam na kilka dni. Ale proszę o inf. o nowych notkach!!! Jak wrócę wszystko przeczytam !!!Pozdrawiam. http://przeznaczonarogaczowi.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. kasiazs@op.pl26.07.2006, 22:36

    Serdecznie zapraszam na nową notkę na http://magiczne-zycie-w-hogwardzie.blog.onet.plKoTi

    OdpowiedzUsuń
  38. ~Czarujaca Lily27.07.2006, 18:02

    Zapraszam na notkę http://www.czarujacalilyevans.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  39. kasiazs@op.pl28.07.2006, 20:51

    zapraszam na odwiedzenie podstrony "Magicznego Życia w Hogwart`cie" o bohaterach opowiadania.http://magiczne-bohaterowie.blog.onet.plKoTi

    OdpowiedzUsuń
  40. ~Mia Thermopolis29.07.2006, 16:44

    Hejj!!! ja już komentowałam tą notkę, ale wpdłam po to żeby Cie poinformowac i zaprosic na mojego drugiego bloga www.najlepszy-johnny-depp.blog.onet.pl jak zawsze zapraszam także na kate-pumpkin.blog.onet.pl bardzo było by miło gdybyś odwiedziła ten pierwszy choc jest w całkowitym remonciku pozdrawiam=)

    OdpowiedzUsuń
  41. Cześć. Nota jest super. Alex troche dziwnie zareagował, skoro wie, że Evans zawsze nienawidziła Pottera. I dlaczego następna bedzie do[piero 5 sierpnia???!!! Gdybym cie znała, to bym cie za to zamordowała!!!!!!!!!!!!!!P.S. Wpadnij do mnie http://przyjaciolki-czarodziejki-atrals.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. Hey!! Bardzo mi się spodobał twój blog i postanowiłam cie dodac do linów na www.lilyyy-evansss-pamietnikkk.blog.onet.pl!! Tam będzie trzeba wejść na linki!! Spoko bloczek!! Tak trzymaj!!!

    OdpowiedzUsuń
  43. ~Lilka/ *Czarownica*30.07.2006, 17:59

    Hej! Nie rozumiem Alexa, przecież dobrze wiedział, że James kocha nadal Lily, więc dlaczego tak zareagował? Poza tym nie rozumiem też lily, bo skoro go nie kochała to dlaczego płakała? (http://diary--lily.blog.onet.pl/ & http://story-about-hilary-duff.blog.onet.pl/)

    OdpowiedzUsuń
  44. karola2201@buziaczek.pl31.07.2006, 01:04

    Zapraszam na nową notkę na http://diary--lily.blog.onet.pl/ !

    OdpowiedzUsuń
  45. super piszesz! Jesteś w Linkach na http://to-huncwot-jest-i-mozg.blog.onet.pl pozdrawiem:*

    OdpowiedzUsuń
  46. ~www.historia-lily.blog.onet.pl31.07.2006, 14:00

    Świetna notka. Mmam nadzieję, że szybko napiszesz następną. Wpadnij na : www.historia-lily.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. chomcior@buziaczek.pl1.08.2006, 00:04

    Heja!Tu Karolina(Chomik :D)z www.lilkacoolchomik.blog.onet.pl!Załóżyłam nowego bloga o gryfonce Rachel Bledel www.zycie-rachel.blog.onet.pl!Jesteś u mnie w linkach!Mam nadzieję, że odwdzięczysz się tym samym :) Naprawdę się postarałam i mam zamiar prowadzić tego bloga długo...Mam nadzieję, żę wpadniesz!Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  48. ~Mia Thermopolis1.08.2006, 14:14

    HEJJ! NIE CHCĘ BYŚ ODEBRAŁA TO JAKJO REKLAMĘ, DLATEGO ADRES BLOGA UMIESZCZE NA KOŃCU MOJEGO KOMENTARZA. MÓJ NOWY BLOG ZAŁOŻYŁAM NIE Z MYŚLĄ O SOBIE ALE O TAKICH JAK TY. CZYLI O BLOGGERACH. TEN BLOG TO SZANSA NA JESZCZE WIĘKSZĄ POPULARNOŚC TWOJEJ CIĘŻKIEJ PRACY-BLOGA. PRZECZYTAJ RULEZ BLOGA A WSZYSTKO SIEM WYJAŚNI. PRZECZYTAJ NOTKE A TAM ZNAJDZIESZ KONKURS NA NAJ BLOGA W SIECI, DO KTÓREGO WZYSTKICH ZAPRASZAM!!!!PS. WWW.BLOGI-NAJLEPSZE-Z-NAJLEPSZYCH.BLOG.ONET.PLJESTEM Z BLOGA KATE-PUMPKIN.BLOG.ONET.PL=)

    OdpowiedzUsuń
  49. akademia_magii_beautiful_angel@onet.eu5.08.2006, 00:09

    Gdzieś w świecie znalazła się Akademia Magii Beautiful Angel. Niestety nie ma w niej uczniów. Jeśli chcesz pomóc Akademii w rozwinięciu się to po prostu zapisz się. Wystarczy widzieć co nieco o Harrym Potterze. Niewiele, bo uzupełnianie o nim wiadomości należy do nauczycieli. Więc jeśli chcesz pomóc szkole, wiedzieć więcej o Harrym, poznać wspaniałych ludzi i zarazem spędzić radosne weekendy w szkole to ZAPISZ SIĘ ! Oficjalna strona Akademii to www.a-m-b-a.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. Hej spoko nocia!!Juz myslalam ze nigdy sie nie rozpadna!!Jaki z niego jest kretyn i gbór!!Mam nadzieje ze wszytsko sie ulozy pozdro

    OdpowiedzUsuń
  51. Ha Witam Sosenka z Koloni Czytajcie czytajcie blogaska Ewelinki (lili) haha co nie Ewelinko a nastepnym razem wpadnij do mnie hihi

    OdpowiedzUsuń
  52. Czy marzysz o byciu uczniem w szkole magii? Teraz to możliwe! Możesz nawet być nauczycielem! Wejdź na www.wirtualna-szkola-bexttinds.blog.onet.pl i zgłoś się! Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  53. Hej!! Dawno mnie u Ciebie nie było - nadrobiłam poraz kolejny i na szczeście zaległości :D:D notka super... tylkoo.. a zresztą :):)Pozdrawiami CałujęLucy D. :*:*http://milosc-harrego-pottera.blog.onet.pl/P.S. U mnie news - w końcu!

    OdpowiedzUsuń
  54. Fajna notka. Alex głupio zaregował. Powinien dać dojść Lily do słowa. Mam nadzieję że szybko dodasz kolejną notkę. Pozdro :*

    OdpowiedzUsuń
  55. jednak Alex nie był takim aniołkiem na jakiego wyglądał. Nie wysłucha i wie wszystko lepiej - kretyn ;Diligancka notka :D

    OdpowiedzUsuń
  56. Hej, to znowu ja. Przyznaję bez bicia, że dużą część notek najzwyczajniej w świecie przewinęłam bez większych emocji, ale na tym etapie widać już, że pisanie idzie Ci znacznie sprawniej niż na początku, więc zaczynam ponowne wczytywanie się w treść ;)

    OdpowiedzUsuń