31 grudnia 2006

Ogłoszenie 10

Aż mi wstyd! Znowu tyle czasu nie ma notki... Powód: moje lenistwo. Nic nie chce mi się robić... Strasznie się rozleniwiłam przez te wolne dni... Aż się boję myśleć co będzie, jak trzeba będzie wrócić do szkoły. :( Poza tym jakoś nie mam dobrego humoru... i weny. Planowałam, że dodam notkę dziś, żeby jeszcze zdążyć w tym roku, ale nic z tego. Jak usiadłam, żeby coś napisać, to powstało zaledwie pół strony zeszytu... I tyle. Większego lenia ode mnie chyba nie ma na tym świecie. :P No nic, pozostaje mi tylko życzyć wam udanego Sylwestra i szczęśliwego Nowego Roku, żeby był on o wiele lepszy od mijającego. ;) Pozdrawiam!!


17 komentarzy:

  1. sylwucha05@onet.eu31.12.2006, 16:19

    Hej! EXtra blog. Fajna nota. Zapraszam do wejścia na www.instr-dodatki-konkursy-by-sylwia.blog.onet.pl fajnie by bylo gdybyś skomantował/a :) z gory ballldzo dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej! Fajny blog tylko notki nie za często nie?? Mam pomysł. Weź sie za siebie wreszcie OK? To naprawde super blog i szkoda zeby sie zmarnował przez jakieś tam lenistwo prawda ???? Pozdroffka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ~Catherine&Burza31.12.2006, 17:27

    Szkoda................................................ Weź sie za siebie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, fajny blog. Masz bardzo ciekawe notki. Czekam co będzie dalej. Ja też postanowiłam założyć bloga. Może nie tak całkiem o tematyce Hp, ale w każdym razie opowiada o czarownicy. Jeśli masz ochotę to wpadnij na http://pamietnik-hinduskiej-czar ownicy.blog.onet.pl/. Zapraszam i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. owszem jest ktoś bardziej leniwy od Ciebie: JA!! wyobraź sobie, że miałam w całym swoim życiu 27 blogów(to nie ściema!! liczę każdy!) i żaden nie przeżył dłużej niż 4 miesiące. dlaczego?? bo pisać mi sie nie chciało!! pocieszyłam Cię trochę??

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że w tym roku notki już nie będzie, ale chyba każdy z nas przechodzi taki "leniwy okres" :) Heh, taki leń Cię wziął, że już zapominasz o komentowaniu blogów czytelników ;P Nie no, żartuje ;) Koniecznie musisz sobie napisać w Liście Postanowień Noworocznych "nie będę leniwa!" Tobie również najlepsze życzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Wsystkiego naj na 2007 !!!!!! NAJ NAJ NAJLEPSZEGO ! nie wiem co innego ? najlepszego szkoda ze nie ma notki ale na nowy rok niech bedzie ! ja wrocilam z gor polamana :) ale fajnie bylo !mi tez sie nie chce pisac ostatnio...nie mam pomyslow !NAJ NAJ NAJLEPSZEGO !bonne année a tous et a toute !

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo wena w nadchodzącym roku ;*Cicha czytelniczka

    OdpowiedzUsuń
  9. kalina89@op.pl1.01.2007, 17:55

    Nie ma noci, trudno. Ale my, twoi czytelnicy cię rozumiemy. Wiadomo, święta, imprezy, sylwester, a teraz szkoła... Życzę ci, żeby szkoła cię nie przytłoczyła nadmiarem zajęć i żeby ten rok (wiadomo) był lepszy od poprzedniego.Kaalinkaa (hp-lily)

    OdpowiedzUsuń
  10. ~www.lilyannaevans.blog.onet.pl4.01.2007, 16:24

    Po stokroć sie nie zgadzam że nie ma gorszego lenia od ciebie... ja cie bije na łeb na szyje:PNieraz potrafie siedzieć nad książkami przez pół dnia... zamkniętymi oczywiście:PZeszytów nie prowadze - po co one komu... no chyba że sprawdzają:PA notki są u mnie raz na miesiąc słabej jakości:PWięc kto tu jest gorszym leniem?:PPozdrawiam:)www.lilyannaevans.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. lily_evans27@vp.pl4.01.2007, 16:45

    Zgłoś bloga do oceny na www.krwawe-oceny.blog.onet.pl Pozdrawiam! - Zgryźliwa Wampirzyca

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedy nowa nocia?? Bo u mnie juz jest http://zycie-lilki-i-huncwotow.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Ewelka nie wstydź sie :p ja też czesto zapominam dodawać notki , fajny blog i wiesz chyba zaczynam lubić pare lily james :p

    OdpowiedzUsuń
  14. dominiczka0713@buziaczek.pl7.01.2007, 12:27

    Dodaję cię do linków na www.inna-lily-evans.blog.onet.pl Super Piszesz!!

    OdpowiedzUsuń
  15. ~...:::LUNA:::...7.01.2007, 20:52

    Niech wena wraca jak najszybciej!! :) Nowa notka na http://hogwart-jsrp-ldlk.blog.onet.pl/. PZdr.Twój blog jest u mnie w linkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. izat5@vp.pl8.01.2007, 20:46

    Piszę w sprawie mojego bloga www.lily-and-james-sotry-by-izusiek.blog.onet.pl. Został on skasowany. Dlaczego? jeśli chcesz wiedzieć to pisz na gg 7576214. Jeśli nadal chcesz czytać moją twórczość zapraszam na www.christiane-potter.blog.onet.pl - blog w budowiewww.maureen-rosier.blog.onet.pl - blog w budowie www.keira-johnson.blog.onet.plwww.tanie-h.blog.onet.pl -jeszcze nie zaczęty.Jeśli tylko napiszesz z chęcią wymienię się linkami. (tekst kopiowany wielokrotnie)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chcesz się przekonać, co tak naprawdę mówią o Twoim blogu? Zgłoś się do oceny, to nic nie kosztuje. Wystarczy wejść na www.fanfiction-hp.blog.onet.plPrzepraszam za spam, ale niestety trzeba się jakoś reklamować.

    OdpowiedzUsuń