1 lutego 2007

"Myślałam, że jest moim przyjacielem..."

     Nazajutrz obudziłam się bardzo wcześnie. Miałam okropny sen. Śniło mi się, że do mojego pokoju wpadł Potter i zaczął wykrzykiwać, że jestem głupia i podła. Uważał, że nie powinnam być z Tomem i że tylko z nim będzie mi dobrze. Mówiłam mu, że to nieprawda, ale w końcu nie wytrzymałam i uderzyłam go. Wtedy wyszedł trzaskając drzwiami i obudziłam się. I całe szczęście. Miałam dosyć Pottera, a on mnie nęka jeszcze w snach. To straszne…

     Minęło kilka dni. Spędzałam czas głównie na plaży. Jamesa już nie widziałam. I dobrze, bo nie wiem, co bym zrobiła, gdybym go zobaczyła. Dumbledore’a i McGonagall też nie spotkałam. Pewnego popołudnia, gdy siedziałam sama w hotelowym pokoju, wpadł do mnie Tom i poważnym tonem oświadczył:

- Musimy porozmawiać.

Oderwałam się od książki, którą czytałam i spojrzałam na niego.

- O co chodzi? -spytałam.

- O tego chłopaka, Pottera. I o nas – oznajmił.

- Nie mam zamiaru gadać o Potterze.

- Trudno. Rozmawiałem z nim dzisiaj.

Przez chwilę milczałam.

- I...? – zapytałam, starając się mówić obojętnie.

- No wiesz… Trochę się dowiedziałem o tym, co było między wami.

Przyznam, że trochę się zaniepokoiłam.

- Czyli?

- Byliście kiedyś razem…

- Przez jeden dzień… Niecały zresztą – wtrąciłam.

- Lily, dlaczego ty taka jesteś? Zgodziłem się na to całe udawanie, bo nie wiedziałem, o co w tym wszystkim dokładnie chodzi. Ten Potter robił to samo. Był z innymi dziewczynami, żeby wzbudzić twoją zazdrość. A teraz ty robisz to samo. Tak, Lily, to samo. Mnie nie oszukasz. Głupio się zachowujesz i tyle – rzekł Tom patrząc na mnie.

- Tobie wciąż na nim zależy – dodał.

- Wcale nie. Nie znoszę go – odparłam.

- Sama siebie okłamujesz. I przy okazji ranisz też tego chłopaka. On cię kocha, Lily. To widać.

Milczałam.

- Nie, on nie potrafi kochać. To wredny, nadęty egoista. Nienawidzę go – powiedziałam.

- Wiesz co? To ty jesteś egoistką! Dziwię się jak pozwalasz, żeby ktoś taki jak Potter w ogóle chodził po ziemi? Jak możesz pozwolić, żeby ktoś taki żył, kto ośmielił się w tobie zakochać?! Przecież to niedozwolone!

- Przestań...!

- Nie, nie przestanę! Taka jest prawda, Lily.

W oczach pojawiły mi się łzy. Jak on mógł tak mówić?

Wyszedł. Zabolało mnie to, co powiedział. Myślałam, ze jest moim przyjacielem… Najwyraźniej się pomyliłam. Nie będę się nim przejmować.

     Po paru godzinach stwierdziłam, że to wcale nie będzie łatwe. Chciałam już wracać do domu. Miałam dość tego całego wyjazdu. Zapowiadało się fajnie, a skończyło okropnie. Tylko że jak wrócę, Tom też tam będzie. A w Hogwarcie Potter. To jest niesprawiedliwe! Chyba tylko ja mam takiego pecha w życiu…

     Po kolacji, podczas której nawet nie raczyłam spojrzeć na Toma, zapytałam mamę, czy mogłabym wcześniej wrócić do domu.

- Lily, a co się stało, że tak nagle chcesz wracać? Jeszcze przecież tylko kilka dni… - powiedziała.

- Wiem, ale ja już naprawdę chcę wrócić…

- Lily, co się stało?

- Nic, mamo, naprawdę...

- Jesteś jakaś smutna i zmartwiona… Wiesz, że możesz mi o wszystkim powiedzieć, prawda?

- Wiem, mamo. To co? Będę mogła wcześniej wrócić?

- Nie wiem, Lily. Przyjechaliśmy tu samochodem państwa Moore, nasz został w domu.

- A autobusem, czy czymś?

- Nie, Lily, to nie jest dobry pomysł. Zobacz jaka jest piękna pogoda. Spędzisz czas na plaży i nawet nie zauważysz, jak szybko zlecą te dni.

Uznałam, że nie ma sensu ją dalej o to prosić, więc wyszłam.

     Kolejne dni spędziłam głównie na plaży. Byłam już nieźle opalona. Do Toma się nie odzywałam, choć on parę razy próbował ze mną porozmawiać, lecz ja byłam nieugięta. Pottera w ogóle nie widziałam. W końcu nadszedł dzień powrotu. Bardzo się cieszyłam. Kiedy wreszcie usiadłam na swoim łóżku, poczułam się o wiele lepiej.

     Pewnego dnia przyszedł Tom. Koniecznie chciał ze mną pogadać. Zgodziłam się, bo co innego miałam zrobić?

- Przepraszam, Lily. Za to, co wtedy powiedziałem... Poniosło mnie trochę – rzekł.

Nic nie mówiłam. Wtedy rzeczywiście przesadził, ale zranił mnie.

- Wiesz co, Lily? Poniosło mnie, to fakt, ale trochę w tym było prawdy. Nie zaprzeczysz temu – dodał.

- Skoro tak uważasz, to po co mnie przepraszasz? – spytałam.

- Bo mimo wszystko cię lubię…

Minę nadal miałam niezadowoloną. Tom zaśmiał się i przytulił mnie po przyjacielsku.

- Nie gniewaj się już… - szepnął.

- No dobra, przeprosiny przyjęte. Ale proszę cię, nie rozmawiajmy więcej o Potterze.

- Jak chcesz, Lily, ale… - zamilkł widząc moje spojrzenie.

- No dobrze – mruknął.

     Reszta wakacji zleciała mi bardzo szybko. Często chodziłam z Tomem na pobliski basen. Poznałam kilka osób, lecz o głębszej znajomości z nimi nie można było mówić. Z przyjaciółkami pisałam listy prawie codziennie. Potter się nie odzywał, co było trochę dziwne. Jednak nie narzekałam z tego powodu. Ogólnie dni leciały mi bardzo przyjemnie. Aż szkoda było wracać do Hogwartu. Ale mimo wszystko cieszyłam się z tego. Hogwart to mój drugi dom. Już stęskniłam się za tymi korytarzami, klasami, duchami… No i za przyjaciółmi. A z dziewczynami zobaczę się dwa dni przed końcem wakacji. Spotkamy się na ulicy Pokątnej. Już nie mogę się doczekać!

 

***

 

No tak… Mam ferie i znów złapał mnie leń… Z tej notki nie jestem zbytnio zadowolona, ale trudno ;) Dzięki za wszystkie komentarze. Okazało się, że dużo osób czyta tego bloga, lecz nie zawsze komentują... A trochę mi na tym zależy... Wtedy mam większą motywację do pisania. No... To chyba wszystko. ;) Pozdrawiam!

46 komentarzy:

  1. No... Tom dość ostro potraktował Lily, ale powinna to docenić. Na taką szczerość stać tylko prawdziwych przyjaciół :) Ale nie podoba mi sie to, że Lily zachowuje się tak dziecinnie. Widzę, że ma wyrzuty sumienia, ale mimo to nie zmienia swojego zachowania. Poza tym śwetne opisy i ciekawe pomyśly... Gratuluje :D

    OdpowiedzUsuń
  2. No,no...postarałaś się notka spoczko...xD nawet długa tak trzymac!!! =D

    OdpowiedzUsuń
  3. super !!!!!a kiedy nowa ?wiem ze jestem niegrzeczna ! wciaz mi malo ! lol a ja ferie mam za tydzien juhu ! i wtedy powstanie moj blog !

    OdpowiedzUsuń
  4. Hejka. Dzięx za info o newsie. Sorry, że dopiero teraz mogłam wpaść. Wcześniej siedzieli mi na karku... Nocia była całkiem całkiem, choć nie twoja najlepsza. Trochę mnie Tom zawiódł. Od kiedy to on tak stoi za Potterem? Myślałam, że jest zakochany w Lilce, a tymczasem on... Dobra, nieważne. Lily będzie z Potterem czy chce czy nie, więc Tom musi się usunąć. Szkoda. Mógłby być niezły romans :D. Dobra, ale ja już ide, bo normalnie stres. Cały czas włażą i jest: "Odrabiasz lekcje?", "Tak tato...", dobra lecę.A skoro już tu jestem to może zaproszę cię i na mój drugi blog? http://hp-zip.blog.onet.pl => kiedy będziesz miała czas :DPapatki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz bardzo ciekawe notki tylko,że krókie...A szkoda...A co do noci to jest tak jak zawsze:wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej! Notka jak na taka przerwę to chyba krótka no nie?? Proszę daj szybko nową!! A ta jest super tyle że krótka!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Tom powiedzial jej to bo jets jej przyjacielem a ona jest glupia i nic z tego nie wyniosla i nie docenila a szczegolnie obrazila sie za prawde;/ ona naprawde jest egoistka, nienawidze takich ludzi blee... szkoda ze ja przeprosil nie zasluguje na to wkurzyla mnie ta notka pozdro

    OdpowiedzUsuń
  8. szkoda ze ja przeprosil nie zasluguje na to!! wkurzla mnie ta notka pozdro

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie się podoba to, że ktoś to powiedział Lily, bo w końcu James ją na prawdę kocha i powinna to docenić. Ale rzeczywiście potraktował ją trochę za ostro, powinien powiedzieć jej to ale łagodniej. Czekam na następną nocię. Pozdrawiam...:))))))):):)))))))))):):)))))))):):))))))))))))):):))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  10. monika1913@vp.pl2.02.2007, 15:11

    Fajna nocia:)) Ciekawe co sie dzieje z Potterem? Ale Tom niezle potraktowal Lilke:P:P Ja bym sie nie dała tak szybko udobruchac:)) No to tyle:)) pozdro:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Notka taka sobie. Bardzo mi się podobała postawa Tom'a. I dobrze jej powiedział, bo taka jest prawda Lilka jest straszną egoistką. Tez mam ferie, i u mnie jak narazie noty nie będzie bo będe miala kompa w naprawie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. eh...ładna notka...ładna

    OdpowiedzUsuń
  13. kalina89@poczta.onet.pl2.02.2007, 19:11

    Cześć! Informuję, że na http://hp-lily.blog.onet.pl pojawił się news pt.: "Prawda o Syriuszu Blacku". Nie jest wspaniała i nie jestem z niej zadowolona, ale jest niezbędna do dalszego toku wydarzeń. Mam nadzieję, że wpadniesz. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam.Kaalinkaa (tekst wielokrotnie wklejany ;P).

    OdpowiedzUsuń
  14. burzapat@poczta.onet.pl2.02.2007, 22:18

    Jeżeli 20 komów nie byłobvy dla mnie motywacją, to ja jestem św. Franciszek z Asyżu...

    OdpowiedzUsuń
  15. ~lilkahuncwotka3.02.2007, 12:58

    No ta notka taka jakas nijaka za szybko wszystko sie potoczylo ale ja czekam na kolejna pozdro

    OdpowiedzUsuń
  16. no ale Lily jest taka naprawdę jak Tom powiedział jest po prostu egoistką ale mam nadzieję że się ułoży pomiędzy nią i jamesem ;]

    OdpowiedzUsuń
  17. ~lilciahuncwotka3.02.2007, 20:08

    Nowa notka na www.huncwotki-w-hogwarcie.blog.onet.plZapraszam!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. ancik92@buziaczek.pl3.02.2007, 21:28

    Fajna nocia.. troszkę żal mi Lily....Tom powiedział jej prawdę, ale mógł to łagodniej zagrać.. no cuż.. czekam na następną nocie.. PS: Wymienimy się linkami? www.jeams-lili-wielka-nienawisc-milosc.blog.onet.pl...

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten blog jest zarąbisty !! Czytałam wszystko od początku i mnie to straaaasznie wciągnęło ;) Mam tylko jedno zastrzeżenie. Powinnaś szybciej dodawać notki !! Nie moge sie doczekać następnej !! Pozdro =*

    OdpowiedzUsuń
  20. ~JednorożeC4.02.2007, 16:50

    Serdecznie zapraszam na nowego bloga z ocenami OMS ( Oceny Magicznych Stworzeń )... Blog został otwarty zaledwie wczoraj, więc zgłoś się czym prędzej do oceny, a czas oczekiwania na nią będzie krótszy... Oto adresik do Nas : http://oceny-ms.blog.onet.pl !! Pozdrawiam i zapraszam do oceny...Z góry przepraszam za SPAM, mam nadzieję, że Nam to wybaczysz... :)

    OdpowiedzUsuń
  21. no Tom na prawdę dobrze potraktował Lily xd niech przejży na oczy, że kocha Jamesa xP. Wolę jakoś ci grafikę skomentować :) Więc: Nagłówek jest booooski xD Ale tło mogłaś zostawić po prostu czarne. Nic by się nie stało :) Nie chce krytykować ale kalendarz niezbyt tu potrzebny xP I odnośnie fotek Lily: na nagłówku inna, w 'o mnie' inna i tam gdzie opisałaś przyjaciół jest inna. A i tam na uniwersalnej jest inna xD Ta na uniwersalnej bardzo pasuje do Lily i ta na nagłówku :) Wpadnij do mnie i do mojej kumpeli. Opowiadanie nowe o dzieciach huncwotów. Zalezy nam na czytelnikach :* http://asleen.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Mogłabyś jeszcze raz podać adres bloga?? Chciałam wejść, a wyskakuje, że takiego bloga nie ma...

    OdpowiedzUsuń
  23. Masz superaśnego bloga, tylko dawaj posty częściej!!!!! PLIZKA!!!!!!!!!!!!!! pozdrowionka!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. ~lilciahuncwotka11.02.2007, 13:02

    nowa notka na www.huncwotki-w-hogwarcie.blog.onet.plZapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  25. ~Zdenerwowana11.02.2007, 14:31

    Słuchaj to jest wnerwiające jak piszesz, że notka będzie w sobote wieczorem. A jak sprawdzam to notki nie ma jest tylko info, że notka będzie za tydzień bo tobie się tak widzi lub że ci sie nie chce. Doceń to, że cię krytykuje bo każdy pisze, że masz super notki i super bloga to prawda ale powinnaś częściej pisać te notki. Wszyscy czekają na notke. Kiedyś było fajnie jak za każdym razem notka była dokładnie co tydzień...

    OdpowiedzUsuń
  26. Chcesz zdobyć kilka darmowych komentarzy zgłos sie do oceny swojego bloga http://magiczneocenyobrazki.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  27. HEJ :D NIE ZNAMY SIĘ ALE CZYTAŁAM TWOJE OPOWIEŚCI I BARDZO MI SIĘ PODOBAŁY. NAWET NIE WIESZ JAK. CHCIAŁABYM ABYŚ DODAWAŁA NOTKI TROSZKĘ CZĘŚCIEJ. WIEM, ŻE NIEKTÓZY NIE MOGĄ ALE NIE MOGE SIĘ DOCZEKAĆ. CODZIENNIE WCHODZĘ NA TEGO BLOGA I SPRAWDZAM CZY POJAWIŁA SIĘ NOWA NOTKA. MIEJMY NADZIEJĘ, ŻE WKRÓTCE DODASZ NOWĄ NOTKĘ I ROZWAŻYSZ MOJĄ PROŚBĘ. POZDRAWIAM ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Owszem, Tom źle potraktował Lily, ale nie ma się już czym przejmować.. W końcu ją przeprosił. Ja też mam ferie.. A właściwie od piątku:)) Nie przejmuj się.. Notka jest ciekawie napiana:) Serdecznie pozdrawiam..www.lily-wielka-milosc-rogacza.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Jeśli zechcesz mozesz luknąć na nowe opowiadanie na www.opowiadanie87.blog.onet.pl Może akurat ci się spodoba?? Serdecznie Zapraszam!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Nowa notka na http://diary--lily.blog.onet.pl/Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajniutkie nocie:) Jejciu jaki Ty masz ryk do pisania;> Czekam na więcej..;) I jeśli możesz to w jednej notce opisuj więcej dni lub zdarzeń...Będzie ciekawsze:D 3m sie i pisz tak dale a będzie cudy bloczek..

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie chce nikogo obrazić, ale Lily zachowuje się czasami jak małe rozpieszczone dziecko... Nie mnie jest ja osądzać, ale uważam, że dosyć często przesadza... nie patrzy na innych tylko na siebie...a przecież podobno to Potter jest egoistą...w końcu ona tak mówi. Co do notki, to bardzo fajna...taka spokojna, zamyślająca...mam nadzieje, że niedługo pojawi się coś nowego;) buziaki wpadnij do mnie na www.maggieames.blog.onet.pl www.janet-d.blog.onet.pl i www.historia-lany-lupin.blog.onet.pl Pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  33. Matko! Może nie uwierzysz ale wszystkie twoje notki powtarzam WSZYSTKIE przeczytałam w dwa dni! Boże ale mi się to podobało! Lily powinna wkońcu pogodzić się z Jamesem.Ciągle piszesz, że notka ci się nie podoba a ja czytając je cała drże z podniecenia. Gdy Lily i James wciąż kłucą się i godzą ja cała się trzęsę. Proszę pisz dalej i nigdy nie przystawaj. Pamiętaj, że są tacy jak ja, którzy całe nudne dni przeżywają licząc na to, że wieczorem usiądą na kompie i przeczytają o koleknych Lily i Jamesa. Pozdro!P.S. Ja chyba zakochałam się w Jamesie. Wiem, że to głupie ale ja mam tendęcję do zakochiwania się w nieistniejących osobach:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Na http://hp-lily.blog.onet.pl i http://hp-zip.blog.onet.pl NEWSY! Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  35. cecile_loulou@buziaczek.pl16.02.2007, 23:11

    czescjuz komentowalam notkejest fajnawlasnie zalozylam blog no i jak by ktos chcial to juz sa 2 notki dziwna-historia-czyli-lily-evans.blog.onet.pldzienkujececylka

    OdpowiedzUsuń
  36. Nocia super. Mam nadzieje ze miedzy lily a jamesem bedzie ok. zapraszm do mnie www.lily-i-jej-przygody.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetna notka!! Ale czemu tak długo nie ma nowej?? Kiedy bedzie?/ jak bedziesz miala czas to wpadnij do mnie na www.inna-lilka.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. ~Czarujaca Lily17.02.2007, 18:56

    Hej :) Przeczytałam wszystkie zaległe notki. Były bardzo fajne. Nie spodziewałam się, ze Dumbledore i McGonagall postanowią wyjechać na wakacje, heh :). No i spotkanie z Jamesem. No cóż, to "przeznaczenie", jak to określił Potter :).Trochę szkoda, że Tom stoi za Potterem. Mógłby walczyć o miłość Lily, mały romans by nie zaszkodził, w końcu Lily i tak będzie z Jamesem :)A ja wróciłam do pisania, heh. Nie wytrzymałam bez bloga, dlatego zapraszam na nową notkę:)Pozdrawiam serdecznie!! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. natalia.maja93@op.pl17.02.2007, 19:49

    Dzieki za komentarza na www.lily-i-jej-przygpdy.blog.onet.pl Jesli nie masz nic przeciwko dodam cie do linkow. Pozdrawiamps. Czy moglabys informowac mnie o notkach?

    OdpowiedzUsuń
  40. Hejka! Grzebałam po blogach i natrafiłam na ten. Bardzo mi się spodobał. Jak widzę długo czeba czekać na twoje rozdziały! Alrnie przejmuję się tym! Bardzo podobai się twój blog! Przypadł mi do gustu. W między czasie zapraszam na www.zycie-kelly.blog.onet.pl i na www.hermi25.blog.onet.pl.

    OdpowiedzUsuń
  41. ~lilciahuncwotka18.02.2007, 09:35

    U mnie nowa nocia www.huncwotki-w-hogwarcie.blog.onet.plZapraszam

    OdpowiedzUsuń
  42. FAjna notka!!!!! ;p Jestem jak to sie mówi..echem nowa na twoim blogu czyli nie dawno dopiero zaczełam go czytać ale bardzo mi sie podoba.Aaa i chciałam Ci powiedzieć że dodałam Cie do linków na moim blogu czyli na www.czarujaca-lily-evans.blog.onet.pl Noo to kończe i czekam na następną notke mam nadzieje że będzie niedługo.Pa :* :* :*

    OdpowiedzUsuń
  43. ~lily.evans@op.pl21.02.2007, 20:14

    TO te 10 obiecanych komciów za przeprosiny :) PS KIEDY NEW NOTKA??? XD

    OdpowiedzUsuń
  44. Jak ONA coś zrobi źle, to uważa, że innymi nie trzeba się przejmowac. Co oni gadają? Ja robię coś źle? Tak mówi. I jest egoistką. A w ogóle wszyscy tu wszystkich przepraszają. Za to,że ich poniosło. To głupie.

    OdpowiedzUsuń
  45. mowa Toma była malinka. Ma chłopak temperament i..... rację. Bądź co bądź mówił najprawdziwszą prawdę ;(

    OdpowiedzUsuń
  46. Tom ma racje. Lily jest wstrętną egoistką i zaczynam jej nie znosić. Co jest dość dziwne, ponieważ dotąd była moją ulubiona bohaterką w HP. Od dzisiaj już nią nie jest. Do czasu aż zrozumie swój WIELKI, WIELKI BŁĄD. I mam nadzieję że zrozumie szybko.

    OdpowiedzUsuń