16 września 2007

"Wszystko się ułoży..."

             Siedziałam przy stole w Wielkie Sali i leniwie smarowałam masłem kromkę chleba. Nie miałam dobrego nastroju. Mimo, że wczoraj przemyślałam całą sprawę z Syriuszem, wciąż nie czułam się z tym dobrze. Dorcas mnie unika... Ann stara się nas jakoś pogodzić, ale nic z tego nie wychodzi.

            Jakieś drugoklasistki z Huffelpuffu wybuchnęły bardzo głośnym śmiechem. McGonagall od razu się tym zainteresowała. Wydarła się na nie, że jak one mogę zakłócać ciszę w Wielkiej Sali, że powinny się wstydzić itp. Na koniec odjęła im po 30 punktów. Lekka przesada.

- Co jej się stało? Najpierw wścieka się na ciebie o tego kanarka, a teraz wrzeszczy, bo ktoś się śmieje... – powiedziała Ann.

- Dokładnie... I jeszcze te punkty... Ostatnio zrobiła się strasznie surowa.

- Może coś się wydarzyło?

- Na przykład co?

- No nie wiem... Ale tak sama z siebie chyba nie byłaby taka zła...

- Nie mam pojęcia...

Lekcje ciągnęły się niemiłosiernie długo. Nawet nie wiem, o czym była mowa. Pamiętam tylko, że zadali nam całe mnóstwo wypracowań...

Poobiedzie zostałam sama w dormitorium. Ann uczyła się z Dorcas w bibliotece, aja nie chciałam się narzucać. Nagle do okna zastukała mała, biała sowa. Szybko wpuściłam ją do środka i wzięłam list.

Hej dziewczyny!

Co u was? Ale ja się za wami stęskniłam... Miałyście załatwić coś, żebyśmy mogły się spotkać... I co? A ja już się przyzwyczaiłam do tej szkoły, daję radę. Wspominałam wam o Andrewie? No to... Jesteśmy razem. On jest taki cudowny...Wreszcie spotkałam odpowiedniego chłopaka. Nie będę się wdawać w szczegóły, porozmawiamy o tym jak się zobaczymy. A jak Huncwoci? Jaki ostatnio numer wykręcili? Szkoda, że u nas nie ma podobnych osób... Nudno jest trochę. A w Hogwarcie zawsze się coś działo. Lily, James nadal za Tobą lata? Kobieto, daj mu szansę, nie bądź taka stanowcza. Przecież to fajny chłopak... A jak tam Syriusz i Remus? Pozdrówcie ich wszystkich ode mnie. I ja chcę wiedzieć, kiedy się spotkamy.

Tęsknię za wami!

Katie

Ona nic nie wie... Szkoda, że tak się to wszystko potoczyło. Żałuję, że jej tu nie ma.... Po chwili wzięłam się za odpisywanie.

Kochana Katie!

Strasznie mi Ciebie brakuje... Tyle się wydarzyło... Wiem, miałyśmy załatwić coś z tym spotkaniem, ale... Ech... Mamy konflikt. Duży. Syriusz chce ze mną być, zerwał z Dorcas... Ona z kolei się do mnie nie odzywa. James jest bardzo zły na Łapę oto wszystko... A ja... Nie wiem, co zrobić. Nie chcę z nim być... I nie chcę stracić przyjaciółki...

Cieszę się, że jesteś z tym chłopakiem. Mam nadzieję, że będziesz z nim szczęśliwa...

Przepraszam, że ten list taki krótki, ale naprawdę jestem smutna...

Bardzo za Tobą tęsknię!

Lily

Wysłałam list. Patrzyłam jeszcze długo, aż sówka zniknęła za drzewami. Głośno westchnęłam. Bardzo chciałam, żeby ten okres już przeminął, był tylko wspomnieniem... Niemiłym zresztą.

            Po pewnym czasie w dormitorium zjawiła się Ann. Nie pytałam, co się stało z Dorcas.

- Katie napisała... – powiedziałam.

- Tak? Co u niej? – spytała.

Pokazałam jej list od przyjaciółki.

- Miałyśmy to załatwić... Ech... Odpisałaś?

- Tak...

- Aha.... Fajnie by było się z nią spotkać...

- No... Tylko nie wiem, czy to się uda w obecnej sytuacji...

- Postanowiłaś już, co zrobisz?

- Tak... Ale nie wiem, czy zrobię dobrze...

- Czyli?

- Nie zgodzę się. Przestań, to by było bardzo głupie z mojej strony... Nie jestem jedną z tych żałosnych panienek, które po jednym dniu mówią „kocham cię”... I związek bez uczucia nie ma szans. Nie chcę z kimś być, po to, żeby się komuś móc pochwalić... Tyle razy odmawiałam Potterowi, a teraz nagle mam przystać na propozycję Syriusza? O nie... A poza tym przyjaźń z Dorcas jest dla mnie ważniejsza niż Black...  – spojrzałam na Ann, a na jej twarzy widniał uśmiech.

- Mądra decyzja – podeszła i przytuliła mnie.

Zrobiło mi się lżej na sercu.

 

*~~~*~~~*~~~*~~~*~~~*

 

Na drugi dzień byłam już pewna swojej decyzji. Po południu skierowałam swoje kroki do dormitorium Huncwotów. Drzwi otworzył mi James.

- Cześć, jest Syriusz? – spytałam od razu.

- Jest – przepuścił mnie w drzwiach.

Swoim tonem mówienia starał się pokazać, że jest mu to wszystko obojętne...

- Hej, możemy pogadać? – zwróciłam się do Blacka.

- Jasne, może pójdziemy na spacer?

- Eee... Nie sądzę, żeby to zajęło nam aż tyle czasu... Chodź.

Wyszliśmy z dormitorium, a następnie z Pokoju Wspólnego i dotarliśmy do najbliższej starej klasy.

- Więc... – przeszłam od razu do rzeczy.

- Przemyślałam wszystko i stwierdziłam, że nie mogę z tobą być.

- Ale... Dlaczego?

- Sorry, ale ja nic do ciebie nie czuję. Uważałam cię za dobrego kumpla... A poza tym chcę się dalej przyjaźnić z Dorcas... I w ogóle dziwię się tobie, że poświęcasz swoją przyjaźń z Potterem...

- Lily... Ale ja chcę być z tobą.

- Przykro mi. Zdania nie zmienię.

Patrzył na mnie smutnym wzrokiem...

- Pójdę już... Cześć...

Zostawiłam go samego.

Myślę,że dobrze zrobiłam... Teraz tylko muszę wszystko wyjaśnić Dorcas.

Okazja do tego nadarzyła się dość szybko, akurat jak wracałam do Pokoju Wspólnego. Dogoniłam ją.

- Dorcas, możemy porozmawiać? Proszę, to ważne – zaczęłam.

- Nie mamy o czym.

- Mamy! Słuchaj, ja i Syriusz...

- Tak, wiem, ty i Syriusz.

- Nie! To nie tak jak myślisz!

-  Oczywiście... Daj spokój, Lily... – odeszła.

Posmutniałam.Przykro mi, że nie chce nawet porozmawiać. Popróbuję jeszcze... W końcu mnie  wysłucha.

W dormitorium czekała Ann. Opowiedziała jej wszystko, co się wydarzyło w przeciągu ostatnich kilkunastu minut.

- Nie przejmuj się... Zrobiłaś dobrze. A Dorcas w końcu zrozumie...

- Mam nadzieję...

- Jak chcesz, mogę z nią o tym pogadać.

- Wątpię, że będzie chciała słuchać...

- Spróbować warto.

- Dzięki...

- Nie martw się, będzie dobrze... A teraz chodźmy pisać to wypracowanie dla McGonagall bo jeszcze odejmie nam znów punkty... – uśmiechnęła się.

Tak...Wszystko się ułoży...

 

***

 

Mam wam dużo rzeczy do napisania. Więc tak... Miałam dziś świetny dzień. Naprawdę. Rano pisałam notkę, potem urodziny kumpeli... Wróciłam, siadłam do kompa z  zamiarem dokończenia notki. Ale najpierw wpadłam na bloga. I co zobaczyłam? Komentarze od pewnych osób... Dowiedziałam się, że je zawiodłam, że za dużo czasu potrzebuję na przyzwyczajenie się do szkoły, że wkurzam was tym, że rzadko daję notki. Otóż w 2 klasie gimnazjum jest strasznie dużo nauki, już na samym początku. Nie mam tyle luzu, co wcześniej. A nie chcę lecieć na trójach. Więc się uczę. A notka jest dla mnie sposobem na odstresowanie się. Jednak nie tym razem. Ten super humor, który miałam popsuł się zaraz po przeczytaniu tych komentarzy. Więc co według was powinnam zrobić? Może mam pisać od rana do nocy, a resztę rzeczy olewać? Są też inne sprawy, ważniejsze od bloga. I k**wa, przestańcie pisać takie rzeczy bo pewnego dnia tak się wkurzę, że po prostu skasuję bloga! Pisać będę, chociażby sama dla siebie, bo uwielbiam to robić. Wiem, że są czytelnicy, którzy mnie rozumieją i dla Was wielkie pozdro :)

Notka miała być w niedzielę, jest w niedzielę.

A co do notki, to jest bardziej osobista niż inne... Koniec kiepski, bo pisałam go w podłym nastroju z wiadomych przyczyn.

Aha... Jeszcze jedno... Czy mam zawiesić bloga? Bo po pewnych opiniach sądzę, że tak...

57 komentarzy:

  1. paulina.pixi@op.pl16.09.2007, 23:51

    Hej masz ładnego bloga! Możesz wziąść udział w konkursie na najbloga! Do wygrania 300 komów:) zapraszam! Http://koonkurssiki.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Pisz, pisz. Ja uważam, że świetnie piszesz i nie powinnaś kasować bloga. Ale zrobisz jak zechcesz. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie zawieszaj bloga! Zawsze znajdą się osoby, którym "coś" nie będzie pasowało. Ale wierz, że na pewno więcej jest lubiących Twoje opowiadanie i rozumiejących nawał nauki;) Pisz dalej:)

    OdpowiedzUsuń
  4. NIE!!! Nie masz prawa tego zrobić!! Nie mozesz zawieścic bloga!! Nie no sorry mash prawo bo to twoje ale ja koffam twoje opka. Fakt czasem się 'Wkurzam??' ze tak trochę zadko piszesz... ale ja rozumiem nie kazdy olewa sobie tak jak ja xD pozdro papa ;*;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiesz co?? Dzięki ze powiadomiłaś mnie o new opowiadaniu...żal ;| bo to było nie fer! ... ;|

    OdpowiedzUsuń
  6. Skasować? Zawiesić? Nie nie nie! Proszę nie rób tego! Należy olewać niektóre komentarze ;D Nic nie szkodzi, że rzadko, ważne, że dobrej jakości ;D A ta notka, mimo twojego złego samopoczucia była świetna i jej koniec też ;D Co do szkoły, to wiem co czujesz, też zaczynam II gim.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiesz co te debilne osboby które takie głupoty pisały niezważaj na nie uwagi, a zawieść bloga TEGO NIGDY NIERÓB niebędę miałą coś ciekawego czytać w necie. A o skasowaniu nie mówie bo tego to niemasz prawa robić. Ten blog ma naj opowiadania są najlepsze pod słońcem nie ma leszpych. I następnym razem niezwracaj uwagi na te bezmuzgu osoby.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie możesz zawiesić bloga z powodu kilku komentarzy! Co ja wtedy zrobię?! Jak się komuś coś nie podoba to trudno. Ja bez twojego opowiadanka nie wytrzymam. To znaczy wytrzymam bo czytam jeszcze dużo innych, ale nie będę się mogła przyzwyczaić więc nie zawieszaj. O kasowaniu nawet nie wspominam. A nocia ekstra. Troszkę szkoda, że Lily odmówiła Syriuszowi, ale mówi się trudno. Dzięki za poinformowanie o noci! www.pamietnik-lily-milosci-jamesa.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. ekhm... Ja chciałam ze4bys powiadamiała mnie o notka, a ty tego nie robisz ;( dlaczego?? odp. [ heather-riddle.blog.onet ]

    OdpowiedzUsuń
  10. nie przejmoj sie bo nie warto tez bym chciala, zeby notki byly czesciej(chciec sobie mozna)ale rozumiem cie jak nie masz czasu to pech poczekam=]

    OdpowiedzUsuń
  11. ~www.evanspotter.blog.onet.pl17.09.2007, 17:14

    Hej, notka jest fajna, ale niby czemu masz kasować bloga przez ludzi, którzy dla zabicia czasu piszą takie pierdoły? Pisz dla siebie. Tutaj.. a jak napiszesz to i niektórzy z nas - w tym ja - będziemy wpadać i czytać to co napisałaś! :) I nie ważne kiedy dodasz tą notkę, ważne żeby była! Nawet raz w miesiącu :-) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wal tych ludzi,ktorym cos nie pasuje...A ty pisz dalej bo piszesz świetnie Ewelinko:PFajnie było na moich urodzinkach dziekuje wam:*:*

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi sie bardzo podoba twoje opowiadanie i nie przejmuj sie tymi złymi komentarzami, po prostu olej to i pisz dalej jeśli sprawia ci to przyjemność. Ja tak jak ty chodzę do 2 gimnazjum i tez mam więcej nauki niż w pierwszej klasie. Całkowicie Cię rozumiem. Buźka

    OdpowiedzUsuń
  14. ehh...NIE ZAWIESZAJ BLOGA!!ZABRANIAM CI!nocia cudowna jak zwykle!!ui nie przejmuj sie takimi debilami ktorzy zazdroszcza ci talentu do pisania opowiadan!!POZDRO:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  15. ~czarnulka699117.09.2007, 18:38

    ja nie wiem co za pacany pisały te komentarze bo ja na pewno nie :D:D:D rozumiem Cię bo sama jestem teraz w pierwszej klasie szkoły średniej i jest zaje..ście ciężko więc nie mam do Ciebie o takie pierdoły pretensji :) nocia jak zwykle fajniuchna :D:D:D pozdrawiam i pisz kiedy możesz a nie na czyjeś zawołanie rzucaj wszystko i leć pisać bo komuś się nudzi i nie ma co czytać a i pamiętaj masz naprawdę wiernych czytelników :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Absolutnie nie zawieszaj bloga!! Czytam go już od kilku miesięcy i jest swietny :) A co do nauki... dobrze cię rozumiem. Też chodze do 2 gimn. i nauki jest bardzo duzo. Pozdro :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ejjj! nie żartuj! nie kasuj bloga, bo szkoda twojej pracy :) ja cię bardzo dobrze rozumiem. jestem w trzeciej klasie i wiem co to znaczy uczyć się. jako priorytet postaw szkołę! to, że piszesz to tylko plus dla ciebie, ale szkoła jest ważniejsza! i dodawaj notki wtedy kiedy uznasz, że masz czas je pisać. jeśli twierdzisz, że niedziela to dobry czas - będzie miło. ale najpierw szkoła, przyjaciele a daleko później blog :) pozdrawiam i trzymaj się! :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie powinnaś zawieszać ani tym bardziej zamykać bloga !!!!!!!!!! Fajnie piszesz i rób tak dalej ;D tylko mała pytanko kidey połączysz lily i jamesa ? Jak możesz to tak mniej więcej napisz za ile notek będą razem PROSZE CIĘ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Hejka! Proszę Cię nie kasuj tego bloga !!! Są tacy ludzie którym się zawsze wszystko nie podoba więc się nie przejmuj. Takich ludzi trzeba po prostu olewać ;)). Notka świetna !!!! Oby tak dalej !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie zawieszaj bloga!!! Ja chodzę do 3 gimnazjum i wiem o tym dobrze że klasa 2 jest najtrudniejsza. W 1 jeszcze były jakieś luzy ale w 2 juz nie!!! Zapraszam na mojego bloga www.lily-evans-gryffindor.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. ~Olkósz z nowym nikiem Bebe xD17.09.2007, 20:14

    Nowa notka na www.lily-james-i-inni.blog.onet.pl Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  22. blondi_95@vp.pl17.09.2007, 20:49

    nie to ja przepraszam... Rozumiem... Nie wiem co mnie napadło SorrQa a nocia świetna jak zwykle! Buśka ;*;* heather-riddlae :) nie patrz na E-maila to jest stary :)

    OdpowiedzUsuń
  23. TAk!! Doczekałam się kolejnej notki =P Oto kilka przymitników na jej temat: SUpER, ExTRa, ODjazD itp itd...Nie będe się powtarzać =P

    OdpowiedzUsuń
  24. Coś ty!!! Nie kasuj!!! A że się czepiają to ich sprawa... Pisz dla tych co czekają cierpliwie i cię nie popędzają:D No i oczywiście pisz dla siebie:D Bo to jest najważniejsze:) A notka jest bardzo fajna:) I wydaje mi się, że Lily dobrze zrobiła:)Zapraszm też do mnie na www.dorcas-syriusz-milosc.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Biada mi zawieszać bloga! =P Pisz wtedy kiedy będziesz mogła =) Przecież lepsze to niż nic ja tam Cię trochę rozumiem bo też jestem w gimnazjum =P

    OdpowiedzUsuń
  26. Też by mnie wkurzały takie komentarze. Ja rozumiem że w 2 gim jest dużo nauki... ja sama mam bardzo dużo, jestem w 1 liceum... i nie zawieszaj tego bloga, pisz kiedy masz ochotę. poczekam, w końcu nic innego mi jako czytelnikowi nie zostanie:) Najważniejsze żeby notki były fajne:) I mam proźbę... pomożesz mi w pisaniu mojego opowiadania na konkurs?? na www.skrzydla-wyobrazni.blog.onet.pl publikuję moje krótkie opowiadanie które chcę zgłosić na konkurs... i bardzo bym prosiła nie tylko Ciebie, abyś czytała i wskazywała moje błędy i doradzała... chcę by te opowiadanie było jak najlepsze... jeśli nie masz czasy albo ochoty - zrozumiem.

    OdpowiedzUsuń
  27. Siemka ;* Nawet się nie mów o usówaniu bloga bo nie ma o tym mowy !!! xP :PP rozumiem, że masz dużo nauki ja też miałam mega dużo i jestem pełna podzinu że dajesz rade w ogóle dodawać notki ;)) Będę czekać na nową ;)) a ta jest zaje :DD Pozdro =***

    OdpowiedzUsuń
  28. ~@gn!e$zk@ :)17.09.2007, 22:33

    Hey, dzięki o informację o nowej notce :) Nawet nie myśl o zawieszaniu bloga! Notka bardzo dobra, a komentarzami się nie przejmuj. Ja również chodzę do 2 gimnazjum i rozumiem co znaczy dla Ciebie teraz dobry stopień. Pozdrowienia z www.milosc-lily-i-jamesa.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. No przestan!!nawet mnie nie strasz tym ze skasujesz bloga!!przestan olej tych ludzi miej ich gleboko:P nie sa warci twojej uwagi;) oni ci poprostu zazdroszcza...wyobrazam sobie ze masz duzo nauki bo ja jestemmw 1 gim a juz nie wyrabiam:P oni w koncu sobie odpuszcza a jesli im cos nie pasuje to po prstu niech tu nie wchodza i wiecej mnie nie strasz tym ok??!!pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie zawieszaj bloga a tym bardziej nie kasuj go!!! Kazdy ma takie komentarze. Nie przejmuj sie nimi. Zrobilabys bardzo glupi blad przestajac pisac. Pomysl o tych ludziach ktorzy zawsze pozostana ci wierni!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. no co ty nie zawieszaj bloga!!! piszesz świetnie a z nauką to naprawde cię rozumiem ... aha chciałabym żebyś powiadamiała mnie o notkach http://ocenki-ocenkami--inaczej-oceniamyi-blogi.blog.onet.pl/ mam wielką prośbę mało osób się głosiło mam nadzieję ze się zgłosisz i jakbyś mogła to wspomniała o moim konkursie Buzkaa Papatki XD

    OdpowiedzUsuń
  32. nocia super szkoda ze dorcas jest taka uparta ale mam nadzieje ze wszystko sie ulozy co do bloga to moim zdaniem nie powinnas go usuwac jesli komus sie niepodoba to kiedy piszesz notki lub ich tresc to po co tu przychodza jesli tylko sprawia ci przyjemnosc pisanie to rob to dalej

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetnie Cię rozumiem =) nauka przede wszystkim dopiero potem pisanie notek ( mam tak samo). Bardzo lubię Twojego bloga, nie przejmuj sie tymi kretyńskim komentarzami, pamiętaj, że masz wiernych czytelników =DOdcinek bardzo mi sie podobał, tylko szkoda, że LIli nie chciala spróbować z Syriuszem, żeby zdenerwowac Jamesa. =) Pozdrawiam serdecznie Ross z http://mojawersja-dhl.blo g.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  34. W II klasie gimnazjum jest aż tak trudno, że nie da się na nic znaleźć czasu??? Hehe, poczekaj, aż znajdziesz się w drugiej liceum. Wkuwasz i wkuwasz, aż ci z głowy paruje, wkujesz cały podręcznik na pamięć, a potem okazuje się, że to za mało i dostajesz 3 ze sprawdzianu... Niestety tak właśnie to było ze mną :/. Teraz już się przyzwyczaiłam, że muszę korzystać nie tylko z jednego podręcznika, ale i z kilku kolejnych. Nie martw się, rozumiem cię.Co do notek, to tutaj mnie trochę wkurzyłaś szczerze mówiąc. Powinnaś być otwarta na krytykę, na prawdę, a prawda jest taka, że ostatnio piszesz coraz gorzej. Przykro mi, ale tak jest, cofnij się o kilkanaście notek wstecz, to przyznasz mi rację. Twój blog jest jednym z dwóch w całym necie, które czytam, więc to chyba nie jest dziwne, że Ci to wszystko mówię, nie dlatego, żeby Cię zdołować, ale żeby powiedzieć prawdę i zachęcić do wkłądania w to więcej serca, bo piszesz dlatego, że LUBISZ, a nie dlatego, że tak ci każą czytelnicy. Notka... no cóż, znasz już moje zdanie na ten temat. Treściowo było fajnie :D. Lily podjęła dobrą decyzję, trochę drażni mnie to, że cały czas tak odpycha Rogacza, ale każdy ma swój styl, nie? Jest fajnie. Nie spiesz się z pisaniem notek, przemyśl kolejną dobrze, tak, żebyś napisała coś jeszcze fajniejszego.Mam nadzieję, że nie gniewasz się na mnie za ten kawałek krytyki. Ma to na celu polepszenie twoich umiejętności ;P.Do usłyszenia.

    OdpowiedzUsuń
  35. Hejka! Nie zawieszaj bloga takie komentarze są strasznie wkurzające Masz talent i nauka jest ważniejsza od pisania bloga:))

    OdpowiedzUsuń
  36. dominika_pajek@onet.eu18.09.2007, 21:11

    super notka! bardzo lubie Twojego bloga i wpadam tu dośc czesto =). Jeśli lubisz ksiazke "Dzikie Kury" i film pt. "Nastolatki", to zapraszam równieżna mojego bloga. Niedługo zrobię na nim avatar i beda mogli byc na moim blogu stali użytkownicy:). Może do nich dołączysz? Kto wie...

    OdpowiedzUsuń
  37. nawet nie próbuj go kasować nie słuchaj ich tylko pisz bardzo fajnie piszesz

    OdpowiedzUsuń
  38. nie kasuj nigdy tego bloga! są ludzie którzy lubią twoje opowiadanie a ja do tych osób należe

    OdpowiedzUsuń
  39. szelki@buziaczek.pl18.09.2007, 22:39

    załozyłam bloga o lily www.lily-i-james-potter.blog.onet.pl zależy mi na twojej opini

    OdpowiedzUsuń
  40. Kochana Autorko tego wspaniałego bloga,Widzę po marnocie ostatnich notek, że coś jest wyraźnie nie tak jak powinno, więc przychodzę z pomocą.Doskonale Cię rozumiem, wiem co znaczy druga gimnazjum... Najwięcej nauki. Dlatego radzę Ci dodawać notkę w miesiącu, by były dopracowane i staranne jak kiedyś, a żebyś miała jeszcze czas na naukę. Tak najlepiej.I nie martw się, kochana bezsensownymi komentarzami pod tamtymi notkami, bo ich autorzy nie mieli odwagi nawet się podpisać.Pamiętaj, że zawsze jest ktoś, kto Cię rozumie i wspiera, a Ty masz wielu takich czytelików.Pozdrawiam i trzymaj się cieplutko,Adrienne

    OdpowiedzUsuń
  41. ~Kate Potter (miss-potter.blog.onet.pl)19.09.2007, 00:32

    Ludzie! Dajcie jej żyć! Ja też jestem w 2 gimnazjum i u mnie też jest mało notek...Zrozumcie!

    OdpowiedzUsuń
  42. Czyś ty OSZALAŁA?!??!?!!? Chcesz zawiesić bloga?????? TO JEST NAJ NAJ NAJ ;EPSZY BLOG O LILLY EVANS JAKI KIEDYKOLWIEK WIDZIALAM! I nie przejmuj się tymi komentarzami. Poprostu oni nie wiedzą jak to jest w II kl. gimn. Ja jestem w Pierszej i już mam Multum nauki. I NIE WASZ SIĘ ANI KASOWAĆ ANI ZAWIESZAĆ BLOGA! Tylko o tyle Cię proszę. I jakbyś mogła odwiedzic moj blog. Niedawno powstal ale mam nadzieję, że ci się spodoba. Jeżeli tak to proszę dodaj mnie do twoich linków. Ja ciebie też dodam. Zara jak skoncze pisać komcia. A teraz trzymaj się i czekam na następną nocie =) www.moj-caly-swiat--swiat-lilly-i-jamesa.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. Rozumiem, co do nauki, bo też jestem w 2 klasie gimnazjum i wiem ile jest nauki... Mam wielką, przeogromną prośbę NIE KASUJ BLOGA! no to tyle, pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  44. kuzniackowa112@vp.pl20.09.2007, 00:11

    NIE!!! NIE!!! NIE!!! nie zawieszaj bloga bo jabym tego nie przezyła. A nocia super-duper

    OdpowiedzUsuń
  45. Niee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. Pod żadnym pozorem nie waż się tego robic. A komentarze olej!!!!!!!!!!!11

    OdpowiedzUsuń
  46. Na twole pytanie odpowiadam. ......... NIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  47. ~mała dziewczynka- Marta20.09.2007, 17:36

    Mimo, że z początku moja opinia o tym blogu była BARDZO sceptyczna, to teraz już nic nie mam. Poprawiałaś błędy. Nie robisz z tego telenoweli. Rozumiem niektóre fragmenty takie mogą być, ale jak czytam nie raz inne blogi o Lily i Jamesie to mi się żygać chce :/ Brazylijskie telenowele. Pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  48. ross21@poczta.onet.pl21.09.2007, 18:49

    Jak co piątek na http://mojawersja-dhl. blog.onet.pl/ ukazała się nowa notka =D Serdecznie zapraszam =)

    OdpowiedzUsuń
  49. hej chcialam cie powiadomic ze na www.lilly-hogwart-i-huncwoci.blog.onet.pl pojawil sie nowy odcineczek mam nadzieje ze wpadniesz i skomentujesz

    OdpowiedzUsuń
  50. notka super nie moge sie doczekac jak to sie dalej potoczy :) a co do tych komentarzy to ja cie rozumie u mnie notki tez nie ma juz bardzo dlugoo... a i szkola teraz sie zaczela .. tez 2 klasa tyle ze liceum.. jeszzcze gorzej.. wiec czekam na kolejna a bedzie ona jak znajdziesz czas :) POZDROWIENIA z http://lily-bez-voldiego.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  51. Ewelino!Piszesz dla przyjemności, wiec pisz dalej i nie przejmuj się! :)Mi się Twoje notki bardzo podobają, chociaż nie wszystkie komentuje, to wszystkie czytam :)I naprawdę uważam, zę nie powinnaś sobie psuc humoru jakimiś nieudolnymi staraniami innych, abyś przestała robic to co Ci pasuje.Jeśli chcesz, to wyłącz opcję komentowania :) I wtedy bedą czytac osoby ktore chcą, a nie te które komentuja tylko po to, żeby Ci sprawić przykrość.3M się! i pisz dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  52. CZYLI TERAZ CHCESZ STRASZYĆ, ŻE NIBY SKASUJESZ BLOGA??? Czyli tu można tylko pisać komentarze jaki to masz super blog? Ochhhhh... Ato co nam się nie podoba? Mamy przemilczeć, tak? Tego chcesz? Wybacz, ale mi też zepsułaś humor. A te k**** to możesz se wsadzić wiesz gdzie....

    OdpowiedzUsuń
  53. Supcio nocia. Już nie mogę sie doczekać nastepnej!!! Wejdź na www.moj-caly-swiat--swiat-lily-i-jamesa.blog.ontet.pl Proszę odwiedź mnie i jakbyś mogła dodać mnie do linków pod nazwą: Moje życie Lillyanny

    OdpowiedzUsuń
  54. O Mój Boże i to ma być notka? Pozdro dla Pięknej14 i dzięks za fotki!

    OdpowiedzUsuń
  55. ~www.kiwi-kwadrat.blog.onet.pl8.10.2007, 22:55

    Nie zawieszaj bloga pod żadnym pozorem! Złe komenty się pojawiają i pojawiać się będę, bez względu na to, czy blog jest beznadziejny czy zajebiasty. Poprostu niektórzy ludzie zazdroszczą i w komentarzach się wyżywają na autorach. Wiem, że to głupie, ale tak jest i raczej tego nie zmienimy. A twój blog jest niesamowity, czytam od pierwszego wpisu i przyznam, że na początku nie było tak kolorowo, ale już zdążyłaś sobie wyrobić styl pisania i wogóle radzisz sobie świetnie. Notki są cudownę, jednak przeraża mnie trochę fakt, że już się kończą... Teraz, gdy przeczytałam już prawie wszystkie pozostaje mi tylko czekać z niecierpliwością na następne. To bardzo dobrze, że nie chcesz lecieć na trójach od początku i że wiesz co jest ważniejsze: blog, czy szkoła- niektórzy różnie do tego podchodzą, są tacy, którzy na pierwszym miejscu stawiają bloga i to, ile osób ostatnio skomentowało ich notki;/. Mam nadzieję, że notki będą pojawiać się stosunkowo często, jednak pamiętajmy, że nauka przede wszystkim, więc nie ponaglam, jeśli notka się nie pojawia, bo musiałaś się uczyć do ważnego testu itd. Ogólnie w komentarzach prosić będę oczywiście o notkę, bo naprawdę świetnie piszesz i się wciągnęłam w twoje opowiadanie:), ale z umiarem.Pozdrawiam:DVero

    OdpowiedzUsuń
  56. nie zwracaj uwagi na pojedyncze osoby kieruj się większością ;]ja próbuje w ten sposób żyć od ładnych kilku lat, bo inaczej bym wykitowała. Co do notki.... super ;]za wiele nie wprowadza ale jest ok ;))

    OdpowiedzUsuń
  57. nie zwracaj uwagi na 'te' osoby! jak lubią czytać Twoje opowiadania to powinne być cierpiwe ! a nie, ja cię rozumiem ;) też mam dużo nauki ;) pozdrawiam;* BOSKI WPIS!!

    OdpowiedzUsuń