14 października 2007

Bieliźniany problem

           Nazajutrzczar przestał działać. Syriusz i James pojawili się w Wielkiej Sali zatrzymującna sobie uwagę wszystkich osób. Trochę się zdziwili...

-Co się tak gapicie? – warknął głośno Syriusz.

Zaśmiałamsię lekko. No cóż... Chyba nic nie pamiętają.

Większośćgapiów odwróciła wzrok. Chłopaki wymienili zaskoczone spojrzenia, po czymskierowali się w naszą stronę.

-Cześć – przywitał się Syriusz.

-Hej – odparłam.

-Nie wiecie o co im wszystkim chodzi? – spytał Potter.

-A może o wasz wczorajszy popis? – zapytałam.

-Yyy... Jaki popis? – Syriusz spojrzał na Remusa, który dusił w sobie śmiech.

-Ja nic nie wiem – odrzekł szybko chłopak i zajął się śniadaniem.

-No więc? – dopytywał się James.

-Co?

-No o co chodzi?!

-Nie pamiętasz? – postanowiłam, że się z nim trochę podroczę.

-Co mam pamiętać?

-Ech...

-Evans!

-Potter!

-Co?!

-Nic!

-Jak dzieci... – powiedziała Dorcas.

Zauważyłamprofesor McGonagall zmierzającą w naszą stronę.

-Potter, Black, możecie mi wyjaśnić wasze wczorajsze zachowanie? Kolejny kawał?– spytała, patrząc na nich wrogo.

-Jakie zachowanie, pani profesor? – zapytał niepewnie Syriusz.

-Nie udawaj, Black. Proszę mi więcej takich rzeczy nie robić, bo to źle wpływana uczniów – rzekła i odeszła.

-O co tu biega?

Wymieniłamspojrzenia z przyjaciółkami. Wszystkie myślałyśmy o tym samym.

-Wiecie co? My już pójdziemy... Cześć – rzekła Dorcas.

Jaknajszybciej opuściłyśmy Wielką Salę. Nie mogłyśmy dopuścić, aby Huncwocidowiedzieli się, czyja to sprawka.

-Nic nie pamiętają! – wykrzyknęłam w dormitorium.

-Oby Remus im się nie wygadał... – powiedziała Dorcas.

-Nic nie powie, obiecał... A jak nie to... – rzekła Ann.

-Dobra, ruszcie się, zaraz lekcje... McGonagall wścieknie się jak sięspóźnimy...

-Nie tak szybko – dobiegł nas głos.

Potter i Black. No super...

-Czego? – spytałam wrogo.

-Co się wczoraj działo? My nic nie pamiętamy...

-Trudno. Sorry, ale się spieszymy.

-Kochanie, poczekaj – Black złapał mnie za rękę.

Kochanie?Ja już mu pokaże to jego „kochanie”.

-Łapy precz, Black! Nie jestem twoim kochaniem! – krzyknęłam.

-Spokojnie...

-Wynocha! – krzyknęłam.

Posłuszniewyszli.

Głębokowestchnęłam.

-Co za idiota! – powiedziałam.

-Ekhem... – odchrząknęła Dorcas.

-Ups! Przepraszam, Dor! Tylko on mnie tak wkurza...

-Dobra... Chodźmy na lekcje...

Natransmutacji omawialiśmy zaklęcia przemiany. Ogólna lekcja teoretyczna. Niebyłoby aż tak źle...  Gdyby nie Potter.Dlaczego ja muszę z nim siedzieć?

-Evans... Mam pytanie – zagadał.

-Potter, jest lekcja.

-Trudno. To wasza sprawka?

-Co?

-No nasze wczorajsze zachowanie. Wiem, co się stało. Nasza reputacja straszniena tym ucierpi...

-Och... Przykro mi... Ale wreszcie pokazaliście swoje prawdziwe oblicze.

-Ktoś nam zrobił kawał. Nie wiesz kto?

-A niby skąd mam wiedzieć?

-Potter! Evans! To lekcja, a nie czas na rozmowy! Minus pięć punktów dlaGryffindoru! I cicho już! – upomniała nas McGonagall.

Posłałamchłopakowi wściekłe spojrzenie. Ten natomiast szeroko się uśmiechał.Zignorowałam to i skupiłam się na słuchaniu wykładu. Po dzwonku obwieszczającymkoniec lekcji zaczęłam się pakować. Kiedy wstałam, usłyszałam szept przy uchu.

-Nie doceniałem cię, Evans – powiedział Potter.

Spojrzałamna niego pytająco, ale ten tylko uśmiechnął się i opuścił klasę.

Wdrodze do sali od eliksirów opowiedziałam dziewczynom o zajściu na ubiegłejlekcji.

-I na koniec jeszcze powiedział, że mnie nie doceniał...

-Myślisz, że się domyślił? – zapytała Ann.

-Nie wiem... Ale chyba nie... No bo jak?

-Nic nie podejrzewają. Na pewno. Chcą nas tylko zaniepokoić... Nie musimy sięmartwić.

 

*~~~*~~~*~~~*~~~*~~~*

 

            Następnego dnia obudziłam się owiele wcześniej niż zwykle. Za oknem słońce już wstawało i tworzyło pięknąpoświatę. Dziewczyny pogrążone były we śnie. Postanowiłam ich jeszcze niebudzić. Sama zajęłam łazienkę i przygotowałam sobie gorącą kąpiel.

-Lilka! Wyłaź z tej łazienki! Ile ty tam siedzisz? – dobiegły mnie krzyki zzadrzwi.

Ocknęłamsię. Woda w wannie była już zimna. Chyba przysnęłam...

-Już wychodzę! Chwila!

Opuściłamwannę i owinęłam się ręcznikiem. Oczywiście wcześniej zapomniałam wziąć ze sobąubrań…

-No wreszcie! – mruknęła Dorcas, kiedy mnie zobaczyła.

-Tylko się pośpiesz, bo ja muszę się jeszcze ubrać – powiedziałam i skierowałamsię w stronę szafki z ciuchami.

-O matko! – wykrzyknęłam.

-Co? – spytała Ann.

-Moja bielizna... Ona... Zniknęła!

-Jak to?

-No sama zobacz!

Szufladabyła pusta...

-Jak to się stało? – zapytała.

-Nie mam pojęcia! Zobacz swoją.

Annzrobiła to. Jej reakcja była podobna do mojej.

-To nie może być przypadek!

-Wiem... Tylko co się stało?! Ciekawe jak ja się teraz ubiorę...

-O co chodzi? – z łazienki wyszła Dorcas.

-Zobacz, czy masz bieliznę.

-Po co?

-Zobacz.

-Gdzie ona jest? – wykrzyknęła, kiedy otworzyła swoją szufladę.

-Właśnie w tym problem. Zniknęła!

-Jakim cudem?

-Mnie pytasz?

-Dziewczyny, spokojnie. Zastanówmy się, co mogło się wydarzyć.

-Ktoś nam zrobił kawał. Nawet chyba wiem kto – powiedziałam.

-Huncwoci?

-Na pewno. A kto inny?

-Czemu myślisz, że to oni? – spytała Dorcas.

-A czemu wczoraj Potter tak się wypytywał? Domyślili się... Albo ktoś impowiedział – spojrzałam na Ann.

-Remus? Nie...

-Możliwe. Trzeba coś zrobić...

-Idziemy do nich.

-To idźcie... Ja nie pójdę przecież w tym.

-Dobra...

Zostałamsama. Niech ja tylko dorwę ich w swoje ręce to pożałują!

Nagledobiegł mnie głośny krzyk. Po chwili w dormitorium pojawiły się mojeprzyjaciółki.

-Co za debile! – krzyknęła Dorcas.

-Co się stało?

-Na środku Pokoju Wspólnego... Wisi wielki napis „Przepraszamy. Lily, Dorcas iAnn”. I... Co najgorsze... Zrobiony jest właśnie z naszej bielizny!

-Co?! Serio?!

-Jeju... Jaka siara! Co oni sobie myślą?

Wtemrozległo się pukanie do drzwi. Nie czekając na naszą odpowiedź do dormitoriumweszli wyżej wspomniani idioci.

-Witam. Usłyszeliśmy krzyk i postanowiliśmy zajrzeć... Wow, Evans, co za widok!– rzekł Potter.

Stałamwciąż w samym ręczniku.

Wszystkietrzy patrzyłyśmy na nich z rządzą mordu w oczach.

-Co wam? – spytał głupio Syriusz.

-Nie wiesz? Może wyjaśnisz nam ten napis po środku Pokoju Wspólnego? – zapytałaDorcas.

-Ooo... Właśnie... Przeprosiny przyjęte.

-Co? My was za nic nie przepraszamy!

-No a ten napis?

-Nie udawaj głupka. Przecież wiemy, że to wy.

Chłopakiwymienili spojrzenia.

-No i? I tak powinniście nas przeprosić.

-Niby za co?

-Za wasze zaklęcie, które na nas wczoraj rzuciłyście!

-Skąd wiesz? – spytałam zdezorientowana.

-No wiesz... Ann chyba nie jest wystarczająco przekonująca dla swojegochłopaka...

-Zabiję go! – zawołała Ann.

-Dlaczego zrobiłyście nam ten kawał?

-Zemsta. Proste.

-Czyli? Nie rozumiem.

-Wiem, Potter, bardzo wolno myślisz.

-Evans, czy ty nawet rano jesteś taka wredna?

-Dla ciebie zawsze i wszędzie.

Chłopakpodszedł, złapał mnie w talii i szepnął na ucho.

-Nie denerwuj się tak, kochanie.

-Spadaj, Potter!

Odsunęłamsię od niego.

-My również wiemy, co wymyśliliście... Black miał udawać zakochanego w Lily, żebyPotter mógł się dowiedzieć, dlaczego ona go wciąż odrzuca i takie tam...Prawda?

Widaćbyło, że Huncwoci się tego nie spodziewali...

-Eee... Skąd wiecie?

-Podsłuchałam was – przyznałam się.

-Dobra jesteś, Evans.

-Wiem. I postanowiłyśmy się na was zemścić... A teraz wy nam to zrobiliście.

-Aha...

Niewiedzieli co powiedzieć.

-Dobra... Mam propozycję... – zaczął James.

 

***

 

Jestnotka, udało mi się ja dziś napisać. Mi się nawet podoba. :) Nie będę sięrozpisywać, bo czeka mnie mnóstwo nauki na jutro... Pozdro dla wszystkich!  

61 komentarzy:

  1. Czyżbym była pierwsza?? Lecę czytać i dzięki za powiadomienie =*

    OdpowiedzUsuń
  2. zwyczajna93@vp.pl14.10.2007, 20:17

    Lece czytać! Pozdro :*ordinary-hermiona

    OdpowiedzUsuń
  3. Super notka ale jestem ciekawa co dalej!!!!!!!!Pisz już następną bo sie doczekać nie umiem!!!!!!!!!!!!!Pozdrowienia!!!!!!!!!!!!1

    OdpowiedzUsuń
  4. Notka cudownaaa =D Nie mogę się doczekać następnej:)Pozdro i życze dalszej weny twórczej:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak nie wolno!! W takim momencie notkę kończyć?? To bezduszność =P

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak mogłaś!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Skończyć w takim momencie?????? Nie rób tego nigdy więcej. A nocia po prostu superancka!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. konsekwencje kawału dziewczyn nie były takie straszne jak się obawiały =) chłopaki zemścili sie w ciekawy sposób =) Notka bardzo fajna =D dla czego przerwałaś w takim miejscu =) ?? Pozdrawiam Ross z http://mojawersja-dhl.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. sadystko! zgadam sę z Mroczn@nie wolno w takim momencie kończyć:Psuperaśna notka:):*

    OdpowiedzUsuń
  9. ~PumpkinLove14.10.2007, 21:18

    Hej właśnie przeczytałam nową nocię i jest super! :):):)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mhmm Bomba no normalnie rewelka ;D Już się nie mogę doczekać kolejnego odcinka ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie dziwię się, że notka ci się nawet podoba bo jest ekstra! Mnie się BARDZO podoba. Serio, z niecierpliwością czekam na następną. Ciekawe co james wymyslił...www.pamietnik-lily-milosci-jamesa.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Cześć! wejdź na mojego bloga www.rudzielec-evans.blog.onet.pl !! a bloga masz spoko, i fajny styl xD tylko ciekawie zakonczylas, moglas juz napisac xD pozdro.

    OdpowiedzUsuń
  13. suuuuuuuper:)) Uśmiałam sie:)) bardzi fajne

    OdpowiedzUsuń
  14. NoOotka jest świetna! Noo hah z tą bielizna to wymyśliłaś ;)Ale żeby przerwać w TAKIM momencie to normalnie....:( Ech kOobietko czy Ty serce nie masz?! Nie no oczywiście żartuję, aale już nie mogę doczekać się dalszego rozwoju zdarzeń;)buziaaaki dla Ciebie:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  15. Super notka !! :D I oby szybko był ciąg dalszy bo już nie mogę się doczekać co będzie dalej :] Pozdro ;***

    OdpowiedzUsuń
  16. ~mała dziewczynka- Marta15.10.2007, 17:31

    Niech zgadnę następna notka będzie za dwa tygodnie ;/ Trzeba poczekać...

    OdpowiedzUsuń
  17. ciekawe jak oni to poupinali:P:) czekam na newsa super notka

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow nocia fajna ... mam nadzieję że nowa będzie jeszcze fajniejsza no i szybsza , nie ze na coś się uskarzam ale... mam nadziję ze będzie szybko ,sama cię rozumiem,trzymaj się

    OdpowiedzUsuń
  19. swietna notka!heh jakj zawsze:p ale z tych huncwotow malpy sa:/ zeby gatkami ten napis zrobic:pp nie moge sie doczekac nastepnej notki:) pozdrwaiam :*

    OdpowiedzUsuń
  20. ależ sie uśmiełam. lubie takie notki....szybko dodaj następna, bo sie doczekac nie moge.:PP pozdrawiam.:*

    OdpowiedzUsuń
  21. ~nameless-feeling15.10.2007, 21:19

    No a teraz kilka słów krytyki..twoje opowiadanie jest nudne i bezsensowne . w połowie notki myślałam że usne , ty lepiej zrób se przerwe z pisaniem ale to na wiele... wiele lat Buhahahaah jesteś naprawde smieszna , 2 komentarze hehehe , usmiałam się , ty mogłabys prowadzić kabaret a nie opowiadanie ,żałosne , i lepiej tu nie wracaj bo onet juz czeka aby zablokować tego bloga heheheJak ja po pierwszej notce miałam już 9 czytelników ,myślisz ze ktoś będzie chciał abys powiadamiała go o notkach? chyba tylko dlatego aby zareklamowac swojego bloga albo mieć więcej komentarzy.A ty lepiej nie wchodz na mojego bo zakazisz go swoim (ze tak powiem) klaunem . Nie jesteś tego warta ty spermołyku , albo nie wejc i zobacz jaki ja swietnie pisze o i zeby jakoś upiekszyć twojego bloga ( wez se obrazki Hermiony i Draco) i tak je zaraz za pare dni wykasuje robie to z łaski mego wspanialego serca i pięknej duszy ale nie zwracaj uwagi na to ze nie mozna ich kopiować , teraz sa dla twojego wyłacznego uzytku a oto adres bloga http://nameless-feeling.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Notka genialna!!!!!!!!!!Czekam z niecierpliwością na następnom!!!!!!!!POZDRAWIAM!

    OdpowiedzUsuń
  23. ajaj :D co ten Rogaś wymyslil:D juz sie doczekac nie moge :P achh botka bossssssssskaaaaaaaaaaaaaaaaaa :) POZDROWIENIA z http://lily-bez-voldiego.blog.onet.p

    OdpowiedzUsuń
  24. SSSSSZZZZZZZZYYYYYYYYYBBBBBBBBKKKKKKKKKOOOOO.Następna noka!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. ~www.kiwi-kwadrat.blog.onet.pl17.10.2007, 16:12

    No w końcu notka:D Świeeeetna, czekam na następną;)PozdrawiamVero

    OdpowiedzUsuń
  26. ~gosiaczek88817.10.2007, 20:29

    SSSuper notka naprawde fajniutka!!!!!!!! Mam nadzieje ze nastepna zjawi sie nie dlugo ale oczywiscie nie pospieszam!!!! OBY TAK DALEJ!!

    OdpowiedzUsuń
  27. ~taksamoinna-lilyevans18.10.2007, 20:19

    Brrrr... cudowna notka xD Szkoda tylko, że nie opisałas migdalenie się Rogacza i Łapiastego : )) Słowa Jamesa o "propozycji" dzwonią mi w uszach :D Spodziewam się czegoś super !

    OdpowiedzUsuń
  28. ~www.evanspotter.blog.onet.pl18.10.2007, 20:59

    Hahaha ;D Nieźli ci Huncwoci xD No ale mam nadzieje że jakoś z tego wyjdą xD :P Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Brawo!!! Jesteś lepsza odemnie! Nie ma to jak skrytykować blog, która jego właścicielka uważa za cudowny i myśli, że jego czytelniczki uwieżą, w przekładanie terminu notki.... A jak czytam komentarze na temat bloga to czasem myślę, że umrę ze śmiechu!!!! "Masz spaniałego bloga!!!" "Och jak mogłaś przerwać w takim momencie.." Przeczytałam wiele ich i zawsze mnie tak samo rośmieszają...

    OdpowiedzUsuń
  30. ross21@poczta.onet.pl19.10.2007, 15:22

    Na http://mojawersja-dhl.blog.o net.pl/ ukazał sie piąty rozdział Damy ciemności =) Serdecznie zapraszam =D

    OdpowiedzUsuń
  31. suuupcio nocia. zawalista. nie moge doczekać następnej xD w spoko memencie zakonczyłaś ;P teraz będę tylko czekać, aż pojawi się nowa nocia;P pozdro

    OdpowiedzUsuń
  32. Notka jak zwykle super (no bo czy mogłaby być inna ;] ) a tak poza tym to fajnie że w końcu nie piszesz tylko o tym jak Lily kłóci się z Potterem i nie mogę się doczekać następnej xD

    OdpowiedzUsuń
  33. ~blackolszi@op.pl19.10.2007, 21:40

    heh ten pamietnik jest super... co za pomysly a Potter sie do tej lilki przystawia na maxa a z syrim to nie uwierzylam gdzie on do lilki... zapraszam do mnie www.pamietnikluniaczka.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajowy bloczek nocia gicior:).Klikniiesz do mnie?.Może wygrasz 1 miejsce? www.konkursy-mmadzii.blog.onet.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  35. ~karolciaa9320.10.2007, 14:18

    GRATULACJE !!! Zostałaś polecona przez Onet.pl.Jak znajdziesz czas wejdz na www.op-ka.xx.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Boskie. Ale zagranie Blacka zakochanego w Lily było trochę chamski.No tak ciekawe jaką propozycje ma James. Napewno nie bedzie to nic miłego dla Lily.Jeżeli masz ochotę to zapraszam.www.lily-evans-wspomnienia.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Hej szczerze gratuluję polecenia przez Onet. Twój blog w pełni na to zasługuje, bo nie dość, że ładnie piszesz to jeszcze starasz się pielęgnować bloga pod każdym względem. Widać, że w jego prowadzenie wkładasz całe swoje serce. GRATULUJĘ ta strona jest tego warta. www.love-or-hatred.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. hehka nie wiem czy mnie kojazysz ,masz tu tyle róznych czytelników.Lula ,twoja stała czytelniczka która komentuje twoje wszystkie notki no ale,mam prozbę bo załozylam bloga i chciałabym miec więcej czytelników to czy byś mogla zrobić małą reklame bloga?Dam ci tyle komci ile chcesz ,ile sobie wymarzysz ,ale zrób reklame bloga , bardzo mi na tym zalezy mam nadzieję ze się zgodzisz na moja propozycje www.Och-Draco.blog.onet.pl z góry DZIĘKUJE Moge zrobić takze reklame twojego bloga co tylko chcesz,ale pamiętaj do niczego cię nie zmuszam tylko proszę,a na temat notki udzieliłam się juz wcześniej apapaptki

    OdpowiedzUsuń
  39. fajny blog wchodźcie na mój fromers.blog.onet.pl piszcie komętarze

    OdpowiedzUsuń
  40. ~inna nastolatka20.10.2007, 18:30

    ale masz fantazje :Pprosze powiadamiaj mnie o nowych odcinkach ;;)))http://inna--nastolatka.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  41. a ja jestem ciekawa, cóż to za propozycja xDD[white-kitty.blog.onet.pl]

    OdpowiedzUsuń
  42. Hej:D Twój blog jest super i czytam go już od dawna:) Ta notka jest świetna!!! Powiadamiaj mnie o nowościach na www.rozterki-lily.blog.onet.pl=)

    OdpowiedzUsuń
  43. hEJka,SuPer notki,i blog:P:Pzapraszam do MnIe nA www.czarownica-lily-evans.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. Ciekawa jestem cóż to za propozycja...Ale kawał z bieliznąmi się podobał i ten okrzyk zdumienia Jamesa kiedyzobaczył Lily...Bardzo ciekawie.zapraszam napamietnikgranger.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. hejka masz super bloga zapraszam na www.lista-przebojow-kate.blog.onet.pl jak chcesz to zaglosuj na piosenke najwiecej na 3.

    OdpowiedzUsuń
  46. tylkomniekochaj2@vp.pl21.10.2007, 00:05

    Ciekawy rozdział.Naprawdę.Życzę powodzenia w dalszym pisaniu.Dodaję do linków.. wieszczasembywatak.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. O! Ale świetne opowiadanie! W niektórych momentach się popłakałam, w innych pośmiałam a w innych poddenerwowałam. Dziś przeczytałam wszystkie odcinki! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  48. ~www.evanspotter.blog.onet.pl21.10.2007, 13:35

    Hey, u mnie nowa notka. Serdecznie zapraszam. EVANSPOTTER

    OdpowiedzUsuń
  49. Powiedz mi tyko... Dlaczego więc czytasz tego bloga, skoro tak bardzo Cię to wszystko irytuje?

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetna notka, tylko dlaczego przerwana w takim momencie?? co chce powiedzieć James? z niecierpliwościa czekam na news.. pozdrawiam :) www.milosc-lily-i-jamesa.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo fajny rozdział, z resztą bardzo podoba mi się twój sposób pisania. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  52. aż się boje Jamesa propozycje nie są do końca normalne i bezpeczne

    OdpowiedzUsuń
  53. hejka zapraszam na http://p-b-a.xa.pl

    OdpowiedzUsuń
  54. ej no sory .. . ale gdzie do cholery to notka???????????????

    OdpowiedzUsuń
  55. Ciekawa interpretacja.ładny szablon.W życiu bym się nie skapnęła jakbym nie przeczytała, że jest to opowiadanie o Lily E.Zapraszam do siebie na www.trzy-dusze.blog.onet.pl dodaje cię do linków.

    OdpowiedzUsuń
  56. ~kuzniackowa112@vp.pl21.10.2007, 22:27

    swietna notka a tak nawiasem mowiac to juz sie boje co za propozycje ma rogacz

    OdpowiedzUsuń
  57. O jaaaa!!:D To było super!! Przy ostatniej notce się popłakałam ze śmiechu:)!

    OdpowiedzUsuń
  58. rikki23@buziaczek.pl20.08.2008, 18:16

    Siemka :) Fajowy blog dzięki za wpisik u mnie i zapraszam ponownie :D

    OdpowiedzUsuń
  59. dominiczka240@buziaczek.pl6.09.2008, 23:32

    Odwdzięczam się... Ty tess masz duż ciekwych rzeczy na bloguPozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  60. Oni są najlepsi!!!!! Zamiast wściekac sie na nich, James mówi:"Dobra jesteś Evans"xDUśmiałam sie w tej notce, spokojnie budyniu nawet nie mogłam zjeścxD Notka świetna, zwalenie z nóg! Bielizna! Przeszłaś samą siebie! Ty naprawdę potrafisz ukazywac cechy Huncwotów!

    OdpowiedzUsuń
  61. masz talent Elewino jakość pisania się poprawia a pomysły przebombowe o_O

    OdpowiedzUsuń