2 października 2007

Zemsta

             Siedziałamz Ann i Dorcas w dormitorium. Myślałyśmy nad sposobem zemszczenia się naHuncwotach. Niestety, ja nie miałam jednak żadnego pomysłu. Wszystko wydawałomi się za mało straszne...

-A może... Zakradniemy się do nich i pomalujemy? – zaproponowała Dorcas.

-Nie, no co ty? To takie... Zwykłe... I mało oryginalne... – rzekłam.

-Poza tym będą mogli sobie zmyć ten makijaż... – dodała Ann.

-Chodziło mi o taki magiczny, niezmywalny... No ale dobra... Jak chcecie...

-To ma być takie, żeby nigdy tego nie zapomnieli... Mają dostać nauczkę...

Znowuchwila ciszy.

-Hmmm... Skoro Black udawał zakochanego w tobie... To może zróbmy tak, żeby niemusiał udawać...  – powiedziała Ann.

-Co masz na myśli? – zapytałam.

Najej twarzy pojawił się podstępny uśmieszek.

-Słuchajcie... – rzekła i zapoznała nas z jej planem....

 

*~~~*~~~*~~~*~~~*~~~*

 

-Ała! Uważaj trochę! – syknęła Dorcas.

-To nie moja wina, że to tak wysoko! – odparła Ann.

-Ale się strasznie wiercisz! Do tego nie jesteś jak piórko...

-Oj, nie marudź!

Przyglądałamsię temu z pewnej odległości i z trudem powstrzymywałam śmiech. To, courządzały moje przyjaciółki było przekomiczne. Dorcas, a dole, robiła potworneminy... Ann natomiast siedziała jej na ramionach i wykonywała najdziwniejszeruchy, by dosięgnąć książki leżącej na najwyższej półce. Ja stałam na czatach,uważając, żeby bibliotekarka nas nie nakryła.

-Mam to! – krzyknęła Ann.

-Wreszcie! – odparła Dorcas i prawie zrzuciła ją z siebie.

Obieupadły na podłogę a książka wylądowała przede mną. Hałas przywołał panią Pince.

-Co tu się dzieje? – spytała spoglądając wrogo na otrzepujące się dziewczynki.

-Nic... Potknęłyśmy się tylko - skłamała Dorcas.

-A ta książka? - dopytywała się.

Szybko ją podniosłam i złapałam tak, albyukryć tytuł. Myślę, że nie spodobałby się on bibliotekarce.

-To... Do zadania z transmutacji... Przepraszam, przez przypadek mi upadła.

-Musimy już iść. Do widzenia – Ann pożegnała się z nią, by uniknąć dalszychpytań.

Ruszyłyśmyza nią. W końcu znalazłyśmy się w najbliższej opuszczonej klasie.

-Dobra. Mamy to – rzekłam i zaczęłam przeglądać książkę w poszukiwaniuodpowiedniego zaklęcia.

Dziewczyny dołączyły do mnie.

-Ann, jesteś pewna, że to o tę księgę chodziło? – spytałam, gdy stałam się jużtrochę zniechęcona.

-Tak... Na pewno gdzieś to będzie... Niedawno o tym czytałam...

Pochwili Dorcas wykrzyknęła:

-Znalazłam! Jest tutaj! – wskazała nam odpowiedni akapit.

Pochyliłamsię i zaczęłam czytać.

-Zaklęcie Amorous sprawia, że dwie osoby, połączone tym czarem, sprawiająwrażenie zakochanych, niezależnie od płci. Magia zaklęcia działa około jednejdoby. Sposób rzucania uroku: bla bla bla...

-Tylko tyle? – spytała Dorcas.

-Tak... Ale to chyba wystarczy...

-Z pewnością. Będzie idealnie. Black i Potter po prostu będą w sobie zakochani.Już nie mogę się doczekać, kiedy to zobaczę!

-Ale... Przecież oni potem będą na nas nieźle wściekli... – powiedziała Dorcas.

-Nie muszą wiedzieć, że to my.

-Ech... Ale... To i tak takie... Okropne.

-Dorcas, ty ich bronisz? Przecież to ma być zemsta... – powiedziałam.

-Ech... No okej... Tylko, żeby potem nie było, że nie ostrzegałam...

-Jasne, jasne... Wszystko się uda, zobaczysz.

-To kiedy to zrobimy? – zapytała Ann.

-Jak najszybciej! Może jutro rano? Jakoś ich zagadamy i potem któraś z nas rzucizaklęcie.

-Okej... Tylko muszę pogadać z Remusem, żeby ich nie odczarował.

-Dobra. Będzie idealnie. Narobimy im niezłego obciachu... Dostaną za swoje....

 

*~~~*~~~*~~~*~~~*~~~*

 

            Nazajutrz rano wstałyśmy o wielewcześniej. Miałyśmy w planie wizytę u Huncwotów. Trzeba było się przyszykowaćdo wykonania zadania.

-Macie czekoladki dla Petera? – zapytałam.

-Gdzieś tu są... Mam! – odparła Ann i wyjęła spod pościeli słodkości.

-Okej... Ty Ann zajmiesz się Remusem a ja zagadam Pottera i Blacka... Dorcasrzucisz zaklęcie?

-Jasne.

-Dobra... A...

-Lily, spokojnie, nie denerwuj się tak.

-Wiem, ale... Ech, masz rację.

-Już oni pożałują... Może to nie jest jakaś naprawdę straszna zemsta, alewystarczy, żeby dać im nauczkę – rzekła Dorcas.

-No... Będzie dobrze...

-Chodźmy już... – powiedziałam.

Pochwili zapukałyśmy do dormitorium chłopaków.

-Proszę! – usłyszałam i wskoczyłam do środka.

Wpokoju panował okropny bałagan. Wszystkie ubrania walały się po podłodze, śmiecileżały obok kosza, książki były porozrzucane na stole... Nic nowego. W łaziencepaliło się światło, a sądząc po  pustymłóżku Remusa właśnie on się tam znajdował. Reszta Huncwotów wciąż pogrążonabyła we śnie.

-Śpią... Hmmm... – rzekła Dorcas.

-Nie. Nie śpią. Ktoś nam przecież odpowiedział „proszę”, prawda? – odparłam.

-Właśnie, dobrze myślisz, Evans – Potter właśnie podnosił się z łóżka, wkompletnym stroju...

-Chciałyście czegoś? – dołączył Black.

-Tak – rzuciłam okiem na dziewczyny, a potem na Petera. Ten chyba jednak nieudawał... Czekoladki więc się nie przydadzą...

-No bo... Jest taka sprawa... Chodzi o to ostatnią lekcję zaklęć... Nie rozumiemtego i nie potrafię dobrze rzucić czaru, a wiem, że wam szło to świetnie... Noi czy moglibyście mi w tym pomóc? – powiedziałam.

Byłoto oczywiście kłamstwem, ale coś musiałam wymyślić...

-Yyy... Teraz? – spytał podejrzanie Black.

-No może być teraz... – zaczęłam kręcić.

SzturchnęłamDorcas, żeby przystąpiła do działania. Chłopaki patrzyli na nie uważnie...Akurat z łazienki wyszedł Remus. Ann od razu się nim zajęła. Zaczęła gonamiętnie całować. Patrzyłam na to zdziwiona. Nie znałam jej z tej strony...

Jamesi Syriusz wymienili spojrzenia. Oby tylko nie zaczęli nic podejrzewać... Dorcasodsunęła się od nas.

-Jasne, skoro chcesz – powiedział Syriusz.

-To ja ci pomogę... – rzekł James z uśmiechem.

-Ja to lepiej rozumiem – wtrącił Syriusz.

-Wcale nie. Chodź, Lily.

Chłopakizaczęli się sprzeczać o to, kto mi pomoże. Spojrzałam ukradkiem na Dorcas.Właśnie rzucała czar. Ann rozmawiała z Remusem. Po chwili Dor pokazała mi namigi, że możemy już wychodzić.

-Dobra, to wiecie co? Po lekcjach mi to wytłumaczycie, bo zaraz śniadanie, a mynie chcemy się spóźnić. To cześć! – powiedziała i szybko skierowałam się wstronę drzwi, zostawiając chłopaków ze zdziwioną miną.

Tuzza drzwiami spytałam:

-Udało się?

-Chyba tak. Nie jestem pewna... – odpowiedziała Dorcas.

-Zadziała po paru minutach... W Wielkiej Sali powinnyśmy już widzieć efekty. Remusobiecał mi, że nic im nie powie, ani ich nie odczaruje. Nawet spodobało mu sięto.

Roześmiałamsię.

-To dobrze. A ty nieźle go przywitałaś – uśmiechnęłam się.

-No co? Przecież nie mogłam dopuścić do tego, żeby zaczął coś mówić.

- Jasne. Chodźmy na to śniadanie, przecież niemożemy przegapić wejścia naszych zakochanych.

WWielkiej Sali nie czekałyśmy długo na rezultaty naszej pracy. James i Syriuszweszli tam trzymając się za ręce. Dookoła dało się słyszeć wybuchy śmiechu orazwyrazy zdziwienia. Większość myślała pewnie, że to jeden z żartów Huncwotów.

Udałosię...

Chłopakiusiedli obok nas. Starałam się nie wybuchnąć śmiechem...

-Jimmy... Masz tu, zjedz za swojego Syriusza – powiedział Black.

-Dziękuję, mój kochany – odparł Potter.

-Ann, to tak miało działać? – szepnęłam do przyjaciółki.

-Chyba tak. Ale przyznaj, jest śmiesznie.

Syriuszwłaśnie objął „swojego chłopaka” w pasie. Dobiegły mnie przerażone szepty ichfanek.

-Syriuszek woli facetów? Ale jak to możliwe? – pytały.

Patrzyłamna to wszystko z wielkim uśmiechem. Wreszcie ktoś im zrobił kawał.

-Potter, to mnie już nie kochasz? – spytałam z ironią.

-Eee... Yyy... Wybacz, Lily, ale to chyba była pomyłka... – odpowiedział.

-No widzisz... Cieszę się, że wreszcie to zrozumiałeś.

Pochwili inna orientacja dwojga najprzystojniejszych chłopków w szkole stała siętematem prawie całego Hogwartu. Remus co chwilę pytał, czy może ich odczarować,bo nie mógł już wytrzymać ze śmiechu. Dużo osób myślało, że to się dzieje naserio. Poza tym Black i Potter tak śmiesznie się zachowywali... Byłam ciekawa,co powiedzą na to jutro. Ja w każdym razie nie zamierzam ich przepraszać. Mamnadzieje, że zrozumieją, jaki popełnili błąd.

 

***

 

Wiem.Notka miała być wczoraj. Na swoje usprawiedliwienie mam jedynie to, że wypadłomi parę nieoczekiwanych zajęć. Gdyby nie one, notka pojawiła by się wczoraj. Aco do notki, to w mojej wyobraźni wyglądała całkiem inaczej. :/ Dla mnie jeststraszna. Aha... I... Piękna14 – takie komentarze jak Twój ostatni wcale mi niepomagają, tylko bardziej dołują.... Więc proszę Cię, następnym razem sobiedaruj... Bo ja doskonale zdaję sobie sprawę, że często nie wyrabiam z notką.Poza tym od kilku jestem w dołku co chyba widać po jakości notki... Boże, zarazzacznę się użalać nad sobą... Pozdro... I przepraszam za obietnice, których niezawsze dotrzymuję... 

53 komentarze:

  1. PIERwSZa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! pisz szybko następną notkę nie mogę sie juz doczekać cio sie stanioe poźniej hehe pisz :):):):):) !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. tysia321@onet.eu2.10.2007, 22:20

    To było świetne!! WoW ten pomysł na zemstę... Normalnie bosko ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. no i bardzo dobrze dziewczyny zrobily!!gartuluje pomyslu;D;Dhehe...Pozdrawiam i czekam na rozwoj wydarzen!!

    OdpowiedzUsuń
  4. paulusia1033@onet.eu2.10.2007, 23:05

    OMG! Buahaha... To było coś! James i Syriusz razem...?? No nie moge! Haha... ale biedne te ich FunCluby! Haha... a co do obietnic. To kazdemu moze coś wypaść :) Buśka [heather-riddle]

    OdpowiedzUsuń
  5. fuj... James i Syriusz? tego bym się nie spodziewała:Psuper notka:Dfajnie się czyta:* dzięki za informowaniebuziaki:*:**:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale się uśmiałam mówie ci a notka BEZNADZIEJNA!!! ...ZART jest cudowna , postarałaś się czekam z niecierpliwością na nową nocie , a ja cie zapraszam na mojego www.Och-Draco.blog.onet.pl PS;Dzięki że mnie poinformowałaś o notce Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. o wow to sie nazywa zemsta;p

    OdpowiedzUsuń
  8. ~taksamoinna-lilyevans3.10.2007, 16:17

    kolejna notka to chyba będzie jakaś krwawa rzeź by Syriusz & James xD

    OdpowiedzUsuń
  9. dzięki za info o newsie =) Notka mi sie podoba =) takiego sposobu na zemstę nie przewidziałam, orginalność to wspaniała cecha i za to Cie cenie =) Pozdrawiam Ross z http://mojawersja-dh l.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. nie no, mi się notka bardzso podoba, jedna z lepszych, poprostu sie uśmiałam, szkoda, że my nie możemy rzucic takiego zaklęcia. pozdrawiam. pap.:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Przeczytałam już wszystkie twoje notki, i uważam ,że są świetne! Czekam z niecierpliwością na następnom.Pozdrwaiam xD

    OdpowiedzUsuń
  12. Nooo nie! Taa notkaa jest świetniee świetnaa xD W mojej wyobraźni widze Syriusza i Jamesa jako pare xD BuAhAhAh xD Nie no pomysł jest The Best;) Wykonanie też;) Extraaa! Czekam na kolejna buźkaa:* I 3maj się:*

    OdpowiedzUsuń
  13. buahahahahah ale to musialo wygladac ale nauczka im sie nalezala

    OdpowiedzUsuń
  14. no no ciekawe jaki odet bedzie ze strony Blacka i Pottera :D achh sie juz doczekac nie moge POZDROWIENIA z http://lily-bez-voldiego.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi się twoje notki bardzo podobają a niektórzy mogą sobie mówić co chcą. Zawsze gdzieś się znajdzie jakaś zrzęda, która tylko potrafi się gapić na kompa i drapać po czterech literach za przeproszeniem. Wcale się tym nie przejmuj =P

    OdpowiedzUsuń
  16. O mało nie zemdlałam jak to przeczytałam! James i Syriusz razem?! To takie..... oryginalne, ale mnie się podoba! Czekam z niecierpliwością na new notkę Pozdro z www.pamietnik-lily-milosci-jamesa.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. ~gosiaczek8884.10.2007, 01:14

    Gdy przeczytałam zdanie "jimmy zjedz za swojego syriusza" mało że nie spadłam z krzesła to było naprawde świetne twój blog jest super a opowiadenie bardzo sensowne i nie nudziarskie jak niektóre tylko troche sie boje reakcji syrisza i jamesa jak następnego dnia ktoś im powie co robili wcześniej.... ale notka naprawde sppoko nie musisz sie o to martwieć sory że tak długo przynudzam więc pytam już tylko KIEDY NASTęPNA????? POZDRO

    OdpowiedzUsuń
  18. www.lilka15@poczta.onet.pl4.10.2007, 15:42

    Hejka! Fajną zemstę im wymyśliłaś !!!!! Czekam na następną notkę !!!!!! Nie przejmuj się tymi co piszą ci jakieś bzdury. Niektórzy tak mają i trzeba się niestety przyzwyczaić . . . PoZDRO!!!!! Alcatrosek ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. dziewczyny miały extra pomysł.Masz super bloga byle tak dalej.Syriusz i James chciałabym to zobaczyć haha.O mało z krzesła niespadłam ze śmiechu.Pozdrawiam!!!!!!!!!!!1

    OdpowiedzUsuń
  20. po tej notce wcale bym nie twierdziła ze jestes w dołku! Ona była super, aż mnie brzuch boli ze śmiechu. Oby takich było jak najwięcej! A poprzednie rzeczywiscie były smutne...

    OdpowiedzUsuń
  21. Ta notka jest ochydna!!! Zjedz swojego syriusza??? Co to jest???

    OdpowiedzUsuń
  22. SUPER SUPER SUPER !!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Oj ewelina w takim momencie:p nie wybacze ci tego!!:P nie moge sie doczekac kilejnej notki...ale ich potraktowaly !!tak trzymac..

    OdpowiedzUsuń
  24. k_ate@op.pl5.10.2007, 15:18

    Normalnie świetna notka :D Hahahahaha Syriusz i James razem? Hahahaha u mnie nowa: www.evanspotter.blog.onet.pl Zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  25. ~mała dziewczynka- Marta5.10.2007, 16:56

    Fajną zemstę wymyśliłaś. Pamiętasz na pewno moje pierwsze komentarze?? Teraz bardzo się poprawiłaś nie ma tych powtórek. Tylko od czasu do czasu. Ciekawa jestem co powiedzą "zakochani". Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak co piątek na http://mojawers ja-dhl.blog.onet.pl/ ukazala sie nowa notka =) Serdecznie zapraszam =D

    OdpowiedzUsuń
  27. Notka super. Zemsta fajowa. A co do tej Pieknej 14? Nie przejmuj się takimi osobami. Twój blog jest super. Ja to wiem, ty to wiesz i wiele osób też. Za słodko się tu zrobiło ;)) Notki trochę gorsze się zrobiły, te poprzednie sprzed 3 miesięcy były ciut lepsze ;)) Pozdro for all :*:*:*:*:*:*:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  28. Super nocia i niezly kawal pisz dalej papa:* Dzieki za gfajny wieczór...dla wtajemniczonych

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna notka! fajnie że wymyśliłaś coś nowego bo ciągłe kłótnie godzenie się itd. z czasem zaczynają się nudzić, ale i tak podoba mi się twój blog :) mam nadzieję, że nie przestaniesz pisać xD powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  30. piratka4@poczta.onet.pl6.10.2007, 18:15

    Jak zwykle świetna notka:D wcale nie powiedziałabym, że jest zła:D Jest bardzo udana:D Prawie ryczałam ze śmiechu:D A innymi się nie przejmuj i pisz w takim tempie jaki ci pasuje:) Zapraszam też do mnie gdzie jest nowa notkawww.dorcas-syriusz-milosc.blog.onet.pl~dori~

    OdpowiedzUsuń
  31. Hej;) Trafiłam na Twojego bloga niedawno, ale przeczytałam wszystkie notki i przyznaję, że są naprawdę suuuuuuuuper;) Pisz dużo i szybko, będę wpadać;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Przyzanam iż notka mi się podobała, ale niestety niepotrzebnie dałaś parę tekstów, które nie że mi się nie podobały, ale były poprostu niesmaczne, zdołałam zabaczyć że była już taka osoba, która także nie skomentowała pozytywnie ich. Zastanawia mnie jednak dlaczego nie podajesz daty kolejnej notki? Czyżbyś bała się znowu nie wyrabić z czasem?

    OdpowiedzUsuń
  33. huncwoci_huncwotki@vp.pl8.10.2007, 19:33

    Hej!!!! Buahhahahahahaha ta zemsta jest super xD a to sie fanki pottera i blacka spalily xD wejdz na mojego bloga www.rudzielec-evans.blog.onet.pl :) pozdro xD

    OdpowiedzUsuń
  34. ~www.kiwi-kwadrat.blog.onet.pl8.10.2007, 23:16

    Oj nie przesaaadzaj... Notka jest cudowna! Niewiem po czym oceniasz, że jest beznadziejna, jak dla mnie jest świetna. Twoja pomysłowość mnie powala :). Syriusz i James razem xD Dooobre, oby tak dalej( w sensie, że oby więcej takich fajnych pomysłów, nie oby oni byli dalej razem ;]). Przeczytałam całego bloga i, kurczę, nie mogę się doczekać następnego odcinka, aż mnie skręca... Czekam z niecierpliwością ojca na porodówce na kolejną notkę:)PozdrawiamVero

    OdpowiedzUsuń
  35. yyyyyyy , TO DO MNIE?!

    OdpowiedzUsuń
  36. Chyba jednak do mnie xD

    OdpowiedzUsuń
  37. ross21@poczta.onet.pl12.10.2007, 15:34

    Jak co piątek na http://mojawersja-dhl.b log.onet.pl/ pojawiła sie nowa notka =) Serdecznie zapraszam =)

    OdpowiedzUsuń
  38. ~Bellatrix...12.10.2007, 21:00

    Jesteś odważna ?? Zgłoś się do oceny na http://oceny-nieustraszonych.bl og.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  39. kiwi_kwadrat@autograf.pl12.10.2007, 21:32

    Minęło 10 dni a notka jak nie było, tak nie ma:(. Kiedy będzie notka? Oczywiście rozumiem, że nauka przede wszystkim. Ale i tak czekam z niecierpliwością na nową notkę:)PozdrawiamVero

    OdpowiedzUsuń
  40. ALe się uśmiałam! hihihi! Kiedy następna nocia, bo jestem ciekawa co zrobią rano!

    OdpowiedzUsuń
  41. lovelka12@amorki.pl13.10.2007, 16:42

    konkursik na naj bloga o lilly . zapraszam do udziału:www.moj-caly-swiat--swiat-lilly-i-jamesa.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. ~gosiaczek88813.10.2007, 19:04

    Kiedy Kiedy Kiedy następna notka nie moge sie doczekac pozsdro papa

    OdpowiedzUsuń
  43. Nowa notka na www.lily-james-i-inni.blog.onet.pl zapraszam i czekam z utęsknieniem na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. ~@gn!e$zk@ :)14.10.2007, 16:52

    Nie wiem, czy już komentarz pod tą notką pisałam, ale jest świetna :) dziewczyny wycięły im niezły numer :) no i Lily usłyszała że miłość Rogacza to pomyłka... pozdrawiam i zapraszam na news na www.milosc-lily-i-jamesa.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. ~Lizz i Ruda8.06.2008, 15:47

    Potrzebujesz nagłówka? Zrobionego profesjonalnie i dopasowanego do Twojego bloga? Nie martw się, jeśli szukasz stronki, która zrobi Ci go bez opłaty komciami!Jeśli zadajesz sobie pytanie, dlaczego spamujemy, odpowiedź jest prosta:Nie tworzymy naszego bloga dla siebie tylko dla naszych potencjalnych klientów; takich jak ty! Więc nam nie zależy na komciach! Chcemy Ci tylko pomóc!A zatem jeśli jesteś zainteresowany wejdź na www.hp-grafik.blog.onet.pl przeczytaj regulamin i złóż zamówienie. Jeśli nie; zapomnij, ze istnieje coś takiego jak nasz blog.Z szacunkiemLizz i Ruda

    OdpowiedzUsuń
  46. ~Sobieradzik15.06.2008, 00:28

    Booooooże ŚWIETNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!W życiu się tak nieuśmiałam!!!!! Normalnie popłakałam się ze śmiechu

    OdpowiedzUsuń
  47. ślicznie piszesz mam nadzieje ze mi sie tez tak kiedys uda, przeczytalam tylko kilka notek ale chyba bede tu wpadac czesciej, bede wdzieczna jak wejdziesz i powiesz co moge zmienic w moim opowiadaniu http://ma-bel.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  48. Mało co się ze śmiechu nie posikałam hahahahahhahaha Twoje notki są świetne czytam ze 20 dziennie SUPER NOTKA

    OdpowiedzUsuń
  49. Zjedz ZA swojego Syriusza! Nie umiesz czytac??Ja tez sie śmiałam;) ale tak to by wyglądało na serio, jak na przykład: James mówi do Lily i zamiast tego by tak gadał do Syriusza...xD Smiechu warte by było! ale nie obrażam twojego pomysłu;)

    OdpowiedzUsuń
  50. A może po prostu nie wie kiedy się wyrobi?? Rety,jaka ty jestes natrętna. Byłoby tu lepiej,jakby ciebie nie było:/

    OdpowiedzUsuń
  51. to było boskie śmiałam się cały czas BOMBA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  52. pęknę ze śmiechu. Boskie ^^

    OdpowiedzUsuń