31 grudnia 2007

"O każdej porze dnia i nocy"

            Poczułamdotyk na swoim policzku. Leżałam w ciepłym łóżku, którego nie miałamnajmniejszej ochoty opuszczać. Od długiego czasu tak dobrze się nie czułam. Niechciałam tego przerywać. Ogarniało mnie uczucie niebiańskiego spokoju ibezpieczeństwa. Nie wiem, co to sprawiło. Może te delikatne smagnięcia po moimpoliczku? Chwila… Jakie smagnięcia?

            Szybko otworzyłam oczy. To, cozobaczyłam, sprawiło, że aż odsunęłam się i usiadłam.

-Co ty tu robisz? – spytałam zaskoczona.

-Przepraszam, nie chciałem cię obudzić… - powiedział speszony James.

-Skąd ty się tu wziąłeś?

-No zostałem na noc…

-Co?! – krzyknęłam.

Tojuż przestało mi się podobać.

-Spokojnie, daj mi powiedzieć… Wczoraj pozwoliłaś mi zostać, pamiętasz? Spałemna łóżku Dorcas… A teraz… Tak pięknie wyglądałaś jak spałaś i nie mogłem siępowstrzymać…

Powoliprzypominały mi się wczorajsze wydarzenia. Faktycznie, pozwoliłam mu tu spać.Tylko że wtedy już działały na mnie eliksiry…

-Byłeś tu całą noc? – zapytałam.

-No… Tak.

-Dobra, wszystko już wiem. Czuję się dobrze, możesz iść – powiedziałam szybko.

Niechciałam, żeby dłużej tu siedział.

-Ok, nie ma sprawy. Zobaczymy się później? – zapytał.

-Chyba tak… - odparłam.

Naprawdęchciałam już zostać sama. Po chwili James wyszedł. Zerwałam się z łóżka. Miałamna sobie wczorajsze ubrania. Patrząc w lustro spostrzegłam, że wyglądam, lekkomówiąc, źle.  I w takim stanie widziałmnie Potter… Ale co tam, nie powinnam się tym przejmować. Mam nadzieję, że niezachowywałam się głupio w trakcie snu…

            Wzięłam prysznic, ubrałam się;ogólnie mówiąc ogarnęłam. Bolała mnie głowa, jednak nie skupiałam się na tym bardzo. Bałam się spotkania z Jamesem i to pochłaniało całą moją uwagę. Ztej wczorajszej zabawy na śniegu wynikło dużo niepotrzebnych problemów. Onspędził noc w moim dormitorium! Jak mogłam na to pozwolić? Nie byłam wtedy dokońca sobą, ale to mnie nie usprawiedliwia…

            Wyszłam na śniadanie do WielkiejSali dużo później niż powinnam, gdyż nie miałam ochoty na rozmowę z Rogaczem.Wiedziałam, że jest to nieuniknione, ale dziwnie się czułam myśląc o tymwydarzeniu. Miałam nadzieję, że dziś uda mi się unikać Jamesa.

            Cały dzień spędziłam w dormitorium.Wreszcie miałam czas na przeczytanie książki pożyczonej już dawno od Dorcas.Nikt mi nie przeszkadzał, co mnie trochę dziwiło, bo myślałam, że James będziechciał pogadać. Ale nie narzekam….

            Dochodziła godzina ósma wieczorem…Miałam już dość czytania i za bardzo nie wiedziałam, co mam robić. Stanęłam miprzed oczami perspektywa spędzenia całego wolnego czasu w taki oto sposób.Chyba bym tego nie zniosła… Nagle usłyszałam pukanie do drzwi. Nieodpowiedziałam. Po chwili jednak w moim dormitorium pojawił się Rogacz.

-Mogę wejść? – spytał.

-Już i tak wszedłeś to po co pytasz?

Chłopakuśmiechnął się.

-Cały dzień tu siedziałaś? – zapytał.

-Mhm… - mruknęłam nie patrząc na niego.

-Co się stało? – spytał podchodząc bliżej.

-Nic, trochę źle się czuję – była w tym odrobina prawdy.

-Rozumiem… A jak z twoim zdrowiem?

-Jest już lepiej…

Chłopakusiadł na moim łóżku i niepewnie na mnie spojrzał.

-Co jest? Widzę, że coś cię martwi – rzekł.

-Nic takiego…

-Oj Lily, mnie nie oszukasz.

-Naprawdę nic…

-Skoro tak mówisz… - odparł po chwili.

-Poczekaj, zaraz przyjdę – powiedział szybko i wybiegł z pokoju.

Niezdziwiłam się zbytnio, jego było stać na takie coś. Po kilkunastu minutachwrócił z dwoma kubkami w dłoniach.

-Proszę – powiedział podając mi jeden z nich.

-Co to jest?

-Gorąca czekolada – uśmiechnął się.

Spojrzałamdo środka kubka… Faktycznie, było tam coś przypominające czekoladę.

-Skąd to masz? – spytałam podejrzliwie.

-Z kuchni.

-Aha…

Wzięłamłyk z kubka… Ogarnęło mnie wspaniałe uczucie ciepła rozchodzące się po całymciele.

-Dzięki…

-Nie ma za co. A teraz powiesz mi co cię gryzie?

Milczałam.

-Lily!

-No bo… Ta noc…

-Co z nią?

-No ty tu byłeś cały czas…

-I…?

-To nie wystarcza?

Jameszaczął się śmiać…

-Czym ty się przejmujesz? – zapytał.

-Nie śmiej się ze mnie! To takie… Dziwne dla mnie.

-Nie martw się, przecież nic się nie stało… A tak miałem pewność, że z tobą niczłego się nie dzieje…

- Dzięki że tak się troszczysz…

-O ciebie zawsze…

Uśmiechnęłamsię.

Jamessię bardzo zmienił, już dawno to zauważyłam. Stał się bardziej dojrzały, opiekuńczy,troskliwy…. Nie robił głupich kawałów… Bardzo go takiego lubiłam… Cieszyłamsię, że mam takiego przyjaciela.

Chłopakprzybliżył się do mnie i delikatnie przytulił.

-Pamiętaj, że możesz od mnie zawsze przyjść, gdybyś miała jakiś problem… Okażdej porze dnia i nocy… - szepnął mi do ucha.

-Wiem… Dziękuję… - bardziej się w niego wtuliłam.

Byłomi tak dobrze… Jego obecność dziwnie na mnie działała.

Potterjednak jest całkiem fajny.

-Lily?

-Tak?

Spojrzeliśmysobie w oczy… Tego, co poczułam, nie da się opisać. Cudowne uczucie…

Jamesprzybliżał się powoli do mnie… Chyba chciał…

-James! – do dormitorium wpadł Syriusz z krzykiem.

Odskoczyłamod Jamesa jak oparzona. Czekoladę na szczęście wcześniej odłożyłam na półkę.

-Ups… Chyba przeszkadzam… - powiedział Syriusz.

-Nie, no co ty? – odparłam szybko.

-Szukałem tego głupka – wskazał  naPottera – i pomyślałem, że siedzi u ciebie…

Chłopakizaczęli rozmowę minami… Śmiesznie to wyglądało. Z tego, co zauważyłam, Jamesnie był zadowolony wizytą swojego kumpla.

-Ekhem – odchrząknęłam.

Wszyscyzaczęliśmy się śmiać.

 

***

 

Nocóż, notka jest, jaka jest. Na nic lepszego chyba mnie nie stać… Pisałam jąkilka dni… I tyle z tego wyszło… Ech… Ale miała być w tym roku i jest  :) Obiecuję, że w przyszłym postaram się,żeby notki pojawiały się częściej. ;) Chciałabym Wam wszystkim życzyć udanegoroku 2008, aby był o wiele lepszy niż mijający 2007 oraz spełnienia wszystkichmarzeń! 

60 komentarzy:

  1. ~karolcia:-)1.01.2008, 00:17

    siema, fajny blog, jeśli chcesz to wpadnij do mnie na www.blog---karolci.blog.onet.pl Ps Szczęśliwego Nowego Roku

    OdpowiedzUsuń
  2. ~Alcatraosek ;)1.01.2008, 01:48

    Hej !! Bardzo fajna notka, strasznie mi się podoba !!!! Oczywiście chciałabym Ci życzyć wszystkiego najlepszego, spełnienia wszystkich marzeń, uśmiechu na twarzy, wspaniałej weny twórczej no i oczywiście miłości !!! Czekam na następną notkę i Serdecznie pozdrawiam =)

    OdpowiedzUsuń
  3. ~Christinaa1.01.2008, 02:08

    Nie no , notka jak zwykle super!! Ah ten Syriusz i to jego wyczucie czasu ... ;)) Naturalnie już nie mogę doczekać się następnego odcinka... a no tak, zapomniałam : HAPPY NEW YEAR!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. ~gosiaczek8881.01.2008, 03:07

    Siemka nocia jak zwykle superowa tylko kiedy oni sie zejsa juz sie nie moge doczekac!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super notka. To fajnie, że Lily i James już się nie kłócą. Mam jednak nadzieję, że Lily w końcu odwzajemni uczucie Jemesa, bo jak narazie chyba czuje do niego jakąś miętkę. Czekam z utęsknieniem na nową notę. Pozdro xD

    OdpowiedzUsuń
  6. hej fajna nocia :) az milo sie ja czyta... on jest taki opiekunczy heh :D mam nadzieje ze szybko napiszesz nexta ;) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. ~blackolszi1.01.2008, 14:47

    notka genialna.. tylko co ta Lily miała za problem... Syriusz oczywiście w najlepdzym momencie musi przeszkodzić...ech co za człowiek...zapraszam do siebie www.pamietnikluniaczka.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Notka super , dobrze że nie doprowadziłaś do ich pocałunku to było by jeszcze za wcześnie . Błagam cię daj notkę najszybciej jak potrafisz bo oszaleje .

    OdpowiedzUsuń
  9. notka jest bardzo fajna i ciesze sie ze im sie układa;)

    OdpowiedzUsuń
  10. A już myślałam że do czegoś dojdzie xD Ach.. ;p Szczęśliwego nowego roku ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. NO no chyba układa im się coraz lepiej ;) Fajna notka, naprawdę nie mam pojęcia jak takie piszesz. U mnie na www.asieek-xd.bloog.pl jest też nowa. Zobacz please... :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Notka całkiem fajna:) Nie ma się do czego przyczepić:D i Iily chyba zaczyna coś rozumieć:) zapraszam też do mnie na www.dorcas-syriusz-milosc.blog.onet.pl oraz na www.jamoke.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. ~Klaudia =*1.01.2008, 18:24

    hej ! świetna notka, bardzo mi się podoba ;] czekam na następną ;] pozdro =***

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo łądine, baadzo. częściej pozytywne notki, bo mi poprawiają humor. dzięki wielkie i Życzę wiecej takich fajniastych notek. pozdrawiam.;*

    OdpowiedzUsuń
  15. ~bagga_bumm1.01.2008, 20:22

    supper!!czytałam przez kilka godzin i czekam na następne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Hejka! Z tego co pamietam mialas mi juz wiecej powiadomien nie wysylac. Nadal nie widze sie w linkach . http://elaineelentari.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. swietna notka!!jak zwykle zreszta;))spoznione najlepsze zyczenia noworoczne ode mnie dla autorki i czytelnikow;]pozdro:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  18. Również życze ci wszystkiego naj naj naj...wpadłam tu dzięki linkom z jednego blooga i musze powiedzieć, ze nie żałuje....Oczywiście, jak reszta czytelniczek jestem za ich love story, ale wolę jak się kłocąXDXD szate graficzną masz the best i nagłowek piękny.Pozdrro...Jak możesz wpadnij i kometnij: Remus-lily-i-reszta.blog.onet.plZ góry dziękuję...

    OdpowiedzUsuń
  19. ~Elwira :):)2.01.2008, 15:54

    Masz Zarąbistego Bloga czytam go od początku i nawet nie zauważyłam jak doszłam do końca czekam na następne nocie :) :* :PP

    OdpowiedzUsuń
  20. jabuszko_z_listkiem@autograf.pl2.01.2008, 18:48

    no, ten rozdzial musze przyznac jest lepszy od poprzedniego :) zauwazylam kilka, (nie) znaczących literowek. ale to sie zdarza kazdemu. pokazalas, ze Lily sie na prawde podoba Potter... hmm... czyzby to juz byl zalazek milosci? :D fajnie, ze znalazly sie opisy. ;Pdreams-of-my-love.blog.onet.plszczesliwego Nowego Roku :D

    OdpowiedzUsuń
  21. ~Paradise kiss- wierna czytelniczka2.01.2008, 21:26

    Wybacz nieco spóznione ale szczere HaPpY nEw YeAr !!! Mam nadzieję , że wena nigdy Cię nie opuści i że ty także nie opuścisz tego bloga! Czy mogę liczyć na to , że Lily i Rogacz będą ze sobą razem i na romantyczne chwile ( może jakieś długie namiętne pocałunki?) , a może wyjazd Lily i jakieś romantyczne pożegnanie + ciąża o której Potter nie będzie wiedział?? Proszę Cię bardzo czy możesz uwzględnić choć jeden mój pomysł ? Jeśli tak to z góry dziękuje;P Pozdroo ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny blog wpadnij na ... (żartowałam xD) a tak naprawdę to notka całkiem ciekawa :) nareszcie wyjaśniło się że Lily czuje do Jamesa coś więcej i w końcu to zauważa :D czekam na notke i życzę szczęśliwego nowego roku :D

    OdpowiedzUsuń
  23. no nie po co im Syriusz przerwał... notka genialna. Szcześliwego nowego roku;]

    OdpowiedzUsuń
  24. hehe No super XD Jej..a ja już myślałam że do czegoś dojdzie XP myślę że lilka za niedługo odwzajemni uczucie rogasia XD p.z.d.r. z www.lilka-huncwoci-i-inni.blog.onet.pl XD ;]

    OdpowiedzUsuń
  25. Naprawdę fajna notka, mam nadzieję, że w 2008 roku będziesz je pisać częściej i Lilka i James zostaną parą. Ale głupi ten łapa. Po co właził?!www.milosc-jamesa.xx.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. lilyevans@amorki.pl3.01.2008, 20:56

    świetna nota :) juz myslalam ze James i Lily si epocaluja :P echh ale to poczucie czasu Syriusza :P heh czekam na kolejna notke POZDROWIENIA z http://lily-bez-voldiego.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. ~Ewelin(k)a ;*3.01.2008, 22:55

    No coś ty, jesteś świetne!! Czekam na kolejną część ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. hehehe no jak dla mnie super :DDD

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna ;] Ciekawo co by było gdyby Syriusz nie wszedł. ;O x)Czekam na ciąg dalszy...! Szczęśliwego Nowego Roku!!!!!!!!:********

    OdpowiedzUsuń
  30. Mnie się osobiście podobała... szkoda tylko, że Black przerwał w takim momencie;) Czekam na nową notkę. Zapraszam na www.margaret-ames.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Hey Fajne Opowiadnako zapraszam na moje www.zycie-kotka00.blog.onet.pl znajdziesz tam watki mojego zycia :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Przepraszam za reklamę, ale "w XXI w. dobra reklama to podstawa" jak mawia moja przyjaciółka... Chodzi o to, że jakiś czas temu założyłam bloga z ocenami opowiadań. Nie naciskam, ale jeżeli masz ochotę miło mi będzie jak się zgłosisz :) > czarodziejskie-oceny.blog.onet.pl <Jeszcze raz - przepraszam...

    OdpowiedzUsuń
  33. Oj JEJkU! Czemu tu nie ma mojego komenta?? Dziwne.. czytałam ją prawie tydzień temu i jestem stu procentowo pewna, że skomentowałam ją :( :/ :? Nie mam pojęcia o co łazi ;/ U mnie pojawiły się już dwie następne nocie! :D Zapraszam serdecznie :P (www.asieek-xd.bloog.pl)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ach JO! Jednak jest :D Ale ze mnie dzwaczka! Chyba kupię sobie okulary na serio :D ;*

    OdpowiedzUsuń
  35. ~Aleksandra6.01.2008, 17:37

    Bardzo fajna nocia:] Wogule masz zarąbisty blog:] Nie moge się doczekać następnej notki:] Pozdrofffka:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  36. ~http://www.hp-aberrant-story.mylog.pl/11.01.2008, 19:36

    Zapraszam na:http://www.hp-aberrant-story.mylog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  37. no, Syriusz miał wyczucie czasu. ; )) he he. a ta rozmowa na miny, musiała ciekawie wyglądać. ; DD.Zapraszam do siebie. http://by-madziuniaa.blog.onet.pl/; **

    OdpowiedzUsuń
  38. Dodałam twój blog do linek na www.magic-and-music.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. no ejj;/;/ dodawalam wczesniej takiego dluuugiego komenta i sie pokikcialo cos i on nie wpisal sie:( no coz;p;p nie wiedzialam ze james taki opiekunczy jest huehhe ale to chyba dobrze;p

    OdpowiedzUsuń
  40. ~Poprostu ja...13.01.2008, 15:54

    no jakoś nie widzę, żeby notki były częściej. Czytałam sporo pamiętników Lily, ale to jest jeden z lepszych (żeby nie powiedzieć NAJLEPSZY)... masz talent i proszę nie zmarnuj go... jeśli lubisz opo o tematyce HP to może wpadniesz na mojego bloga?? www.loohsyshire-moja-kochana-szkola.blog.onet.pl HP to, to nie jest, ale na nim się opierałam... taka jakby moja zupełnie inna wersja Hogwartu xD pisz szybko.

    OdpowiedzUsuń
  41. Kiedy masz ferie?? Ja już korzystam z ich uroku ;) U mnie news! Zapraszam Cię na www.asieek-xd.bloog.pl :D Ploose dodaj cosiek nowego ;D

    OdpowiedzUsuń
  42. miodka24@vp.pl14.01.2008, 22:29

    chmmmm...... nom notka jest fajna a blog brak mi słow..... wejdz na www.katya-koty-ja.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. siema fajny blog sorry superrrrrrr blog . a mój to www.konkursy-ika.blog.onet.pl dopiero go założyłam i bardzo na nim pusto . zapraszam was

    OdpowiedzUsuń
  44. Siemka... Prowadzisz pamiętnik albo bloga z opowiadaniem? Chcesz żeby ktos to ocenił? Zapraszam do nas na http://szczere-warte-uwagi-oceny.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. "o kazdej porze dnia i nocy"<-- bardzo mnie to wciagneło;d szkoda ze takie krutkie ale zajebiaszcze:* pozdrawiam:**

    OdpowiedzUsuń
  46. kiniaaa_13@op.pl16.01.2008, 17:18

    Świetna notka xD Eh...Syriusz mógł później przyjść =) Dodaje do linek na www.draco-hermi-story.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. Nowa notka na www.lily-james-i-inni.blog.onet.pl Serdecznie i rozgrzewająco zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  48. Chcesz szcerej oceny swojego bloga? To zapraszam: ... ... www.ocean-ocen.blog.onet.pl Kolejka mala, wiec skorzystaj...:)

    OdpowiedzUsuń
  49. http://magic-and-music.blog.onet.pl/jest nowa notka...napisz mi w komentarzu czy mam cie informowac czy nie!pliiska!pozdro:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  50. +2 Komentarze z okazji setnego komentarza na www.lilka-huncwoci-i-inni.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  51. +2 komentarze z okazji setnego komentarza na www.lilka-huncwoci-i-inni.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. heeeejjj!!!Twój blog jest świetny! Straaaszniee mi się podoba. Może i trochę tracisz wenę, ale i tak jest świetnie. Zawsze czekam na nowe notki. Wszystkiego naj naj ;PPozdro

    OdpowiedzUsuń
  53. ~Mroczn@ vel. świruska20.01.2008, 21:48

    U mnie nowa notka ;) Nie wiem gdzie mam cię informować więc robie to tutaj P.S Dodaj next notkę P.S.S Nie dręcz mojej (już i tak nadszarpanej psychiki) i dodaj nową notkę P.S.S.S Dodaj nową notkę, bo odbija mi (kto wie.. może przez to wszystko (czyt. przez Ciebie!) Matka mnie z dom wyrzuci! Nikt nie wytzryma z taką marudą. P.S.S.S.S Jak marudzę staję się niebezpieczna :))

    OdpowiedzUsuń
  54. nika_nikka@op.pl21.01.2008, 17:52

    Heej! Trafiłam na twojego bloga całkiem niedawno i teraz nadrabiam zaległości w czytaniu twojego opowiadania. Jest extra, choć zdarza się, że czegoś nie do końca pojmuję. Jeśli masz ochotę zerknąć na mojego bloga o Lily Evans to zapraszam:http://z-pamietnika-lily-evans.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  55. dawid19943@vp.pl24.01.2008, 19:29

    robie konkurs na naj bloga stycznia....jak chcesz to sie zglos, wiem ze masz duze szanse :9 www.dawid1394.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  56. Lily notka jest super jak bedzie kolejna to daj mi znac na ten nr gg ( 5944671 ) . A i przepraszam że tak na Ciebie wrzeszczałam w komentarzach głupio sie zachowałam ale wiesz że ja chciałam żeby TY i James sie pogodziliścię i zebyście byli razem:) Jeszcze raz przepraszam

    OdpowiedzUsuń
  57. ross21@poczta.onet.pl25.01.2008, 14:57

    Jak co piątek na http://mojawersja-dhl.blog.onet. pl/ pojawiła sie nowa notka. Serdecznie zapraszam =) Czekam na news u Ciebie =D

    OdpowiedzUsuń
  58. ej no kiedy nastąpna nota??????????? ;((((

    OdpowiedzUsuń
  59. ~MaŁgOniA:)25.01.2008, 21:25

    Hej!! Super noteczka!!Juz nie moge doczekać się kolejnej....Fajnie, że klimat między nimi się troszkę ocieplił:P:P Ja niedawno takze zaczęłam pisac bloga. Oczywiście dodałam Cię do linków, więc jesli będziesz miała czas i ochote wpadnij na:http://wielka-milosc-lily-i-jamesa.blog.onet.pl/ Postroffianka

    OdpowiedzUsuń
  60. "rozmowa minami" fajnie to ujęłaś ;Dnotka nawet nawet nie najgorsza ;p

    OdpowiedzUsuń