24 lutego 2008

Kotek

               Popołudniespędzałam w towarzystwie Jamesa i Syriusza. Teoretycznie mówiąc, bo w praktyceto Huncwoci siedzieli przy stole pochyleni nad jakimś pergaminem i niezauważali tego, co się wokół dzieje. Byli bardzo skupieni. Zastanawiałam się,co takiego planowali. Przez chwilę przypatrywałam się im uważnie i starałam sięusłyszeć, o czym mówią, jednak nie udało mi się to. W końcu powróciłam doczytania książki.

-Ej… Macie zamiar spędzić tak cały dzień? – spytałam wkrótce.

Nieodpowiedzieli. Wątpię, że w ogóle zwrócili na to uwagę.

-Halo!

Nadalnic.

-Potter! Black! Szlaban! – zawołałam.

Oderwalisię nagle od kartki.

-Co? Za co? – spytał zdezorientowany James.

-No, wreszcie. Za nic, nie ma żadnego szlabanu. Po prostu nie widziałam innegosposobu, żeby się z wami porozumieć.

Chłopakiwymienili spojrzenia.

-A… A o co pytałaś? – zapytał Syriusz.

-Czy zamierzacie spędzić na tym cały dzień?

-Nie tylko… - odparł tajemniczo James.

Westchnęłam.

-A można wiedzieć, co takiego robicie?

-Już niedługo się dowiesz – odrzekł Black.

Zrozumiałam,że nie należy już drążyć tego tematu, bo i tak się nie dowiem.

            Po jakiejś godzinie chłopakioświadczyli, że idą do siebie. Kiedy Syriusz zniknął na schodach, Jameszawrócił i do mnie podszedł.

-Bądź tu dziś o dziewiętnastej – powiedział.

-Po co? – zapytałam zdziwiona.

-Po prostu bądź – odparł i ruszył do dormitorium.

Zaskoczyłomnie to. O co mu chodzi? Tysiące myśli przeleciało w mojej głowie.  Po chwili trochę ochłonęłam i stwierdziłam,że pójdę.

            O dziewiętnastej zjawiłam się wPokoju Wspólnym. James już czekał.

-O co chodzi? – spytałam.

-Mam niespodziankę – uśmiechnął się.

-Jaką?

-Chodź, to się dowiesz – powiedział i skierował się w stronę wyjścia.

-Poczekaj.

Chłopakodwrócił się.

-Co?

-To bezpieczne? Nie łamiemy regulaminu?

-Spokojnie, wszystko jest legalne.

-Okej…

Rogaczpoprowadził tajnymi przejściami do pewnej klasy na drugim piętrze. Przez całądrogę zastanawiałam się, co takiego James chce mi pokazać.

-To tutaj – oświadczył wchodząc do klasy.

Rozejrzałamsię dookoła. Było tam kilka szaf, ławki i biurko. Wszystko to pokrywał kurz.

-I co? Nic nie widzę.

-Chodź tutaj – chłopak pociągnął mnie do kąta pomieszczenia za szafą.

Moimoczom ukazał się koszyk z kotem. Był malutki… Miał może kilka tygodni. Leżałpod jakimś kocykiem, spod którego wystawał mu tylko pyszczek. Oczy miał otwartei spoglądał na nas nieufnie.

-I jak? – spytał James po chwili.

-Skąd ty go masz? – odwróciłam się do niego.

-Znalazłem parę dni temu niedaleko Zakazanego Lasu. Był sam… No i wziąłem gotutaj…. Myślałem, że się ucieszysz – powiedział.

-Cieszę się, pewnie, że tak. Mogę go wziąć na ręce?

-Jasne.

Podniosłamdelikatnie kotka. Był taki drobny… Miał brązową sierść z czarnymi plamkami.Podrapałam go za uszami, zamruczał.

-Chyba mu dobrze – powiedział James.

-Wiesz, co zauważyłem? Widzisz te czarne plamki? Są czarne, bo ma dobry nastrój.Gdy jest zły, zmieniają się na biały. Raz go chyba zezłościłem… Zdarzyło sięteż, że miały inny kolor… To chyba zależy od jego humoru – dodał.

Roześmiałamsię.

-Naprawdę? Jest niezwykły… Magiczny… Ciekawe, skąd tu się wziął.

-Nie wiem…

-I co z nim zrobimy? Trzeba go zanieść do McGonagall, powinna wiedzieć.

-Tak przypuszczałem, że to powiesz…

-Jest świetny… Taki milutki… To jest on czy ona? – zapytałam po chwili.

-Szczerze mówiąc, nie wiem…

-Ja też, nie znam się na kotach.

-Lily… A nie chciałabyś go zatrzymać?

-Ja? A ty nie? Przecież to ty go znalazłeś. A poza tym nie wiemy, czy możemy.

-W Hogwarcie wolno trzymać koty.

-Tak, ale… Nie wiadomo, czy McGonagall się zgodzi.

-Myślę, że nie będzie miała nic przeciwko…

-Tak? Ja nigdy nie miałam kota… Ten jest cudny…

Jamesuśmiechnął się.

-Jest twój – powiedział.

-Naprawdę? A ty go nie chcesz?

-Hmm… Chyba nie byłbym odpowiednim opiekunem dla kota. U ciebie będzie munajlepiej. Potraktuj to jako prezent ode mnie.

-Dzięki! Kochany jesteś!

Pobawiliśmysię chwilę z maluchem. On mnie już sobą zauroczył…

-Chodźmy do McGonagall, im szybciej tym lepiej – powiedziałam po pewnym czasie.

Włożyłamkota do koszyka i ruszyliśmy do gabinetu naszej opiekunki. Zauważyłam, że łatkizwierzaka zrobiły się ciemno-fioletowe, czyli już mu tak miło nie było.

            Zapukaliśmy do gabinetu nauczycielkii po chwili weszliśmy.

-Potter, Evans, coś się stało? – McGonagall natychmiast poderwała się z fotela.

-Znaleźliśmy kota, pani profesor – powiedziałam.

-Co? Jak to?

Jameswyjaśnił jej, jak to wszystko się stało i poinformował ją o magicznychzdolnościach zwierzaka.

-No dobrze… - powiedziała i spojrzała na stworzenie w koszyku.

-Możemy go zatrzymać? – zapytałam.

-Myślę, że tak. Muszę tylko się upewnić, czy nie ma związku z czarną magią… -McGonagall wyjęła kota z koszyka i rzuciła na niego jakieś zaklęcie. Nic sięnie stało.

-Wszystko jest dobrze. Jest rasa magicznych kotów, które pokazują swój nastrójza pomocą barw sierści. Są całkowicie bezpieczne. Ten najwyraźniej do niejnależy. Dziwi mnie tylko, jak znalazł się na terenie szkoły – powiedziałanauczycielka.

-Nie wiemy, pani profesor.

-No dobrze, możecie go zatrzymać. Tylko żeby nie narobił kłopotów – tu spojrzałasurowo na Jamesa.

-Dobrze. A nie wie pani przypadkiem jakiej on jest płci? – spytałam niepewnie.

-Nie, panno Evans, na kotach się tak nie znam.* Ale myślę, że nasz gajowy Hagridpowinien wiedzieć. Jest jeszcze trochę czasu do ciszy nocnej, powinniściezdążyć iść do niego.

-Dobrze, dziękujemy. Do widzenia.

Wyszliśmyz gabinetu.

-Magiczna rasa? Nigdy nie słyszałam o takiej – powiedziałam.

-Ja też. Dobrze, że możesz go zatrzymać.

-Noo, strasznie się cieszę! Będę miała jakieś towarzystwo w nocy, teraz, kiedydziewczyn nie ma.

-Zawsze mogę do ciebie przyjść – uśmiechnął się zawadiacko.

-Jasne, jasne. Chciałbyś.

-No pewnie.

Uśmiechnęłamsię.

-Dzięki za tego kotka… Jest naprawdę cudowny.

-Proszę… Cieszę się, że ty się cieszysz.

-Dobra, to chodźmy teraz do Hagrida.

Takteż zrobiliśmy. Po kilkunastu minutach staliśmy już we wnętrzu chatki gajowego.

-Znalazłeś kota? Cholibka, masz farta, chłopie – powiedział Hagrid, kiedywysłuchał opowieści Jamesa.

-To raczej kot ma farta… Kto wie, co by było, gdyby go James nie znalazł –powiedziałam.

-Zdechłby z zimna…

-Uf, na szczęście tak się nie stało. Słuchaj Hagridzie, mamy takie pytanie… Możei śmieszne… Bo my nie wiemy czy to on, czy ona – rzekłam w końcu z lekkimzawstydzeniem.

Jameszaczął lekko chichotać.

Półolbrzymzajrzał pod ogon zwierzaka. Odwróciłam głowę, było mi dziwnie wstyd.

-To kotka – odparł Hagrid.

-Jesteś pewien? – zapytał James.

-Tak.

-Dzięki… Słuchaj, my już pójdziemy, bo niedługo zamykają bramy, a nie chcemyszlabanu.

-Dobra, dobra. Wpadnijcie czasem…

-Jasne! To cześć!

Wróciliśmydo zamku. W Pokoju Wspólnym usiedliśmy na kanapie przy kominku.

-Kotka… Ciekawe, jak ją nazwać… - powiedziałam.

-Oj, w tym to ci nie pomogę. Nie mam głowy do imion.

-Coś wymyślę… Chyba… Jest taka fajna!

-Masz rację…

-James… Dlaczego wcześniej o niej nie mówiłeś?

-Za bardzo nie wiedziałem, co zrobić…

Oboknas wkrótce pojawił się Syriusz.

-Tu jesteście! Gdzie wy się podziewaliście? Co to jest? – spytał, gdy zobaczyłstworzenie na moich kolanach.

-To jest kot.

-Skąd on się tu wziął?! – widać było, że jest bardzo zaskoczony.

Rogaczpo raz trzeci opowiedział tę historię.

-I możecie go tu zostawić?

-Tak, McGonagall się zgodziła.

Blackopadł na kanapę obok mnie i spojrzał podejrzanie na kota.

-Dziwny jakiś – stwierdził.

-Czemu?

-Tak jakoś. Nie lubię kotów.

-Ech… Zobacz, ten jest taki kochany…

-Tak, tak, widzę…

Jameszaczął się z nas śmiać.

-Dobra, ja się zmywam. Rogacz, pamiętaj, musimy dziś to skończyć – powiedziałSyriusz i wrócił do siebie.

-Co skończyć? – zapytałam.

-A nic…

-Jasne.

-Zobaczysz niedługo.

-No okej… Też już pójdę, muszę wykombinować jakieś rzeczy dla niej… Na raziebędzie w tym koszyku, a potem... – wstałam.

-Dzięki James, naprawdę strasznie się cieszę… - rzekłam i przytuliłam lekkochłopaka, uprzednio wkładając kota do swojego legowiska.

-Nie ma za co – posłał mi uśmiech.

 

***

 

*- Jak wiadomo z książek o HP, profesor Mcgonagall była animagiem i zamieniałasię w kota, jednak dużej wiedzy o nich nie miała. 

 

 

Udałomi się dodać notkę. :) Jutro zaczyna się znowu szkoła… Niestety. Nie wiem, czy zatydzień opublikuję notkę, spróbuję, ale nic nie obiecuję. Co do 7 tomu HP…Przypominam, że zaczęłam pisać bloga jeszcze przed wyjściem 6 części, więc oprzyjaźni Lily i Snape’a nie miałam pojęcia. Chyba wplotę jakoś ten wątek, alenie do końca tak, jak było w książce. Nie wiem, muszę to przemyśleć. A terazmam do Was pytanie. :) Jak mogę nazwać tego kota Lily? Mam kilka pomysłów, alemoże Wy wpadniecie na lepszy ;) Piszcie w komentarzach :) Pozdro!

88 komentarzy:

  1. ~gosiaczek88825.02.2008, 00:26

    Super nocia!! Fajnie ze james i lily moge sie nie klucic caly czas!!

    OdpowiedzUsuń
  2. ~molica książkowa25.02.2008, 00:30

    A już myślałam że będe pierwsza :D Ale drugie to też dobre miejsce strategiczne bo po środku :) Notka swietna, chciała bym takiego kotka :) Co do imienia to może Kropka? skoro jest w kropki :) Czekam na kolejną notke z niecierpliwością. Co do trzymania się treści z książek to to jest przecież Twoje opowiadanie i nie musisz dokładnie odwzorowywać książki, tak moze być nawet ciekawiej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cecile_loulou@buziaczek.pl25.02.2008, 02:20

    JA WIEM !!! JA WIEM JAK NAZWAC KOTA !!!!!!!!!! mialam kiedys kota ktory mial plamki i go w zwiazku z tym nazwalam Plamka =) niestety zginal mi ;(;(;(;(;(;( buuuu moja Plamka :( ale nice imie nie ?? =P supe notka, fajnie ze Lil ma kotka =D osobiscie wole pieski ale kotki tez sa fajne mozna z nimi spac ja jakos nie widze siebie spac ze swoja Mika xD hehehehe :D no to chyba tyle =) aha, znam ten bol kiedy trzeba wracac do szkoly buuuu ja na szczescie mam jeszcze tydzien nie calkiem sielanki ale w miare spokoju xD no to papa ;*pozdrowionka ;*;** Cecylia

    OdpowiedzUsuń
  4. Jee Jee xD ^^Kiciuś ! :D Słodko ...no James postarał się z tym prezentem ;D CIekawe co oni zaś knują...? Pewnie się niedługo dowiemy x)Czekam z niecierpliwością na newsa xD ^^ Co do kotka.... hmm...jestem zgodna z moimi poprzedniczkami...Plamka xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna notka, ekstra, że James dał Lilce tego kociaka. Co do imienia to ja nie wiem, tak jak James nie mam do tego zupełnie głowy. www.milosc-jamesa.xx.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. ~magic-and-music25.02.2008, 13:43

    cudownaaaaa notkaaaa!!nic dodac nic ujac;))hehe;)pozdro i czekam na nastepna:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  7. mogę coś powiedzieć po polsku ? : O SHIT to jest pikne naprawdę ja mowie prawdę , prawdę i tylko prawdę !! XD ale to jest super szkoda tylko ze takie krótkie dzięki za poinformowanie mnie o nowej notce !! myślę że nie długo ukarze sie nowa notka :) mam przynajmniej taka nadziej powodzenia Lilka :P

    OdpowiedzUsuń
  8. James taki kochany z tym kotkiem wyskoczył =)Syriuszowi sie nie dziwie, że kotów nie lubi =)pomysł na rasę kotka niezwykły i nieziemski =) czy mogę go użyć w dalekie przyszłości ?? odpisz mi w wolnej chwili =)imię dla kotka no nie wiem może smutek ^^ ciekawi mnie co tez huncwoci szykują =)wątek przyjaźni Lili i snape jak dla mnie to może go minąć bo mi się nie podoba =)co tu jeszcze dodać?? aha =) życzę weny i spełnienia marzeń =)pozdrawiam Ross z mojawersja-dhl

    OdpowiedzUsuń
  9. ~panna n. (vivan)25.02.2008, 15:15

    kociaczek :};]

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiec ja mam kotke Lusie i Nice ale może być też Szczeście Plamka czy Kropka wydaje mi się takie oklepane ale jak chcesz...Super nocie pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Nazwijcie go James, albo Jimmy :D Na czesc Jamesa, w koncu to on go znalazl ! :-) A po drugie James sie ucieszy, ze Lily nazwala swojego kota jego imieniem ^^ To bedzie wyraz nieokazywanej milosci :p

    OdpowiedzUsuń
  12. Może Farbka... jakie słodkie.... no bo w końcu zmienia kolory i jest bardziej oryginalne od kropka, łatka czy plamka x)Coś mi się zdaje, że James jeszcze nie zapomniał o Lilce..

    OdpowiedzUsuń
  13. kamilakort14@buziaczek.pl25.02.2008, 19:45

    holicra jakoś tak mi się nasunęło;p;p;p to od holly crap czyli kurka wodna;p;p;p;p notka fajna;p;p;p;p szkoda że lilly ne bierze się za jamesa;p

    OdpowiedzUsuń
  14. no no kocurek? hmm kocurka? świetna :P a co ten Black ma takie uprzedzenia :P i co Huncwoci znowu wykombinowali ;) czekam POZDROWIENIA

    OdpowiedzUsuń
  15. Suuuper notka!! Ładny prezent dał James Lilce ;). a co do imienia do ja proponuję Lady Black ;DD, nie no dobra... żart xD A może np. Margo?? Pierwsze co mi na myśl przyszło... Albo Spot ( vel. Plamka) lub Dott ( vel. Kropka)?? A naj prościej będzie nazwać ją Kicia. No ostatecznie Bajka albo tęcza (ale to takie trochę infantylne...) Hymm.. jak coś lepszego wymyślę to dam znać ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna notka^^ Pomysł z kociakiem był cudny =) Może nazwać go Lucy? Czekaj na news xD Pozdrawiam z www.draco-hermi-story.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Heeej, fajna nocia :))). Świetny pomysł miałaś z tym kotkiem :), co do imienia to myślałam o Keysi, ale przeczytawszy opinie innych zgadzam sie ze byloby fajnie gdyby Lilka nazwalo go Jimmy, na czesc Jamesika :) heh. Wiesz cio? Czekam na Twoim blogu na jedno... Kiedy Liluś Będzie z Rogasiem :(. Oni sie naprawde bez siebie mecza :(:(:( a James mimo wszystko na to nie zasluguje... Napisz coś kiedys jesli znajdziesz chwilke. lily-i-james-historia-spisana lub nr GG 8391269. Pozdrowionka :))

    OdpowiedzUsuń
  18. a ja bym chciaal tego kociaka zobaczyc... ach tez chce taki prezent... albo takiego chlopaka co takie prezenty daje... eee jak dla mnie to nie ejst trudne poznac plec kota

    OdpowiedzUsuń
  19. jak dla mnie świetna! hehehe :DDDCzekam na kolejne noty :*******To kiedy w końcu będą razem??? ;>>

    OdpowiedzUsuń
  20. Szkoda, że kotek nie jest nim, bo mógłby się nazywać Huncwot...ale może Huncwotka? Jeśli chodzi o Lily i Snape'a to nie musisz się silić na wplatanie ich przyjażni w opowiadanie. U ciebie jest już 6 rok, a oni sie poklocili w 5 klasie... tak mi się wydaje... ale jak chcesz...Jeśli masz ochotę to zapraszam, tez piszę o Lily: http://z-pamietnika-lily-evans.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. ~www.evanspotter.blog.onet.pl26.02.2008, 23:12

    No pięknie! James ma Lilcie, a Lilcia ma kota ;D Hihihi ... Kot musi być śliczny :D

    OdpowiedzUsuń
  22. ~www.evanspotter.blog.onet.pl26.02.2008, 23:14

    A kocóra może nazwij, Rogatka ;P Bedzie na cześć Jamesa ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. ~Anna Kyouyama27.02.2008, 00:31

    Zapraszam na http://annakyouyama.blog.onet.pl na opowidanie-pamiętnik które zaczełam pisać. Nie przejmuj się lekka nudnawym początkiem. Najpierw musze kilka rzeczy wyjaśnić czytelnikom.

    OdpowiedzUsuń
  24. Hm...trudne zadanie...może Minerwa? Na cześć McGonagall, jest przecież animagiem-kotem :D. Albo proponuję imię związane w jakiś sposób z Jamesem. Myślę, że na najlepsze sama wpadniesz. Pozdrawiam.www.ann-camden.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. zylusia12@op.pl27.02.2008, 17:25

    Kotek! Jak słodko! Tak w ogóle to witam, dziś zaczęłam czytać twojego bloga i już skończyłam. Na prawdę fajnie piszesz masz do tego rękę xD Tylko czasami zdarzało mi się, że wkurzałam się zachowaniem Lilki lub Rogasia :)) Zapraszam także do siebie: www.lily-et-maruders.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. !!!!!!! +Propozycje imienia xP Fajna nocia kotek i wogóle James i Lily sie nie kłócą :) a co do imienia dla kotki to proponuje 'Greysy" może nie ma nic wspólnego z tymi plamkami i to imię ludzkie ale myślę że będzie do niej pasować a Plamka jest taka pospolita :D no i jak by to wyglądało gdyby do opowiadania z angielskimi imionami dodać jedno po polsku... w końcu oni nie mogą go znać, jak nie to to może być jeszcze "Tabby' (z ang. kotka) no i czekam na wątek z Smarkerusem xP

    OdpowiedzUsuń
  27. ~..::zgadnijkto::..27.02.2008, 20:02

    KOtek mógłby się nazywać Changespot, w skrócie Spoty. To pasuje do jego łatek, a jak jest jakaś wystawa zwierząt rasowych to zawsze trzeba podać pełne imię, więc dobrzebybyło je wymyślić:)

    OdpowiedzUsuń
  28. ~hermione~today27.02.2008, 20:07

    Myślę że kotek mógłby się nazywać Stag, to po angielsku znaczy rogacz, a w końcu od rogacza lily go dostała:P

    OdpowiedzUsuń
  29. Najlepiej by było nazwać Jimmy, po Jamesie, przecież Hagrid powiedział, że to kotka... hmmm, bedzie problemik... A może znajdziesz coś po łacinie o plamkach?wiem że to przestarzałe, ale rowling prawie wszystkie zaklęcia dała połacinie:0

    OdpowiedzUsuń
  30. ~@gn!e$zk@ ----> www.milosc-lily-i-jamesa.blog.onet.pl27.02.2008, 21:44

    Kooootek xD świetna notka, dobrze, że się nie kłócą. Pzdr :)

    OdpowiedzUsuń
  31. magdaromanek93@onet.eu27.02.2008, 22:49

    hEJ;)) śWIETNA NOTKA;)) BARDZO MI SIĘ PODOBAŁA;)) JESTEM CIKAWA CO DALEJ BĘDZIE Z TYM KOTEM;)) DODAŁAM CIĘ DO LINEK;;)) BĘDZIE MI BARDZO MIŁO JAK WPADNIESZ I PRZECZYTASZ MIJE OPKO;))POZDRAWIAM SERDECZNIE;))SWIAT---MAGII.XX.PLSHANTAL

    OdpowiedzUsuń
  32. Oooo wymyslilam a moze Jameli (dżemili) albo cos tak na czesc jamesa i lily?? mogloby byc albe wybierz ktore chcesz :):)pozdro

    OdpowiedzUsuń
  33. ja też chce takiego koteczka xD

    OdpowiedzUsuń
  34. Nocia jest zabójcza!!!!!!!Postaraj sie pisać częsciej!!!!Masz do tego alent!!!!!Pozdrofffka!!!!

    OdpowiedzUsuń
  35. Hmmm... Laura!! Nie wiem czy to imie dla kota ale to szczegół;p Pozdrooo;*

    OdpowiedzUsuń
  36. Super blog... właśnie skończyłam czytać cały :) Myślę że powinnaś dać jakąś szansę Lily i Jamesowi ;) jeszcze raz powtórze że blog jest super i wspaniale piszesz

    OdpowiedzUsuń
  37. Ojejuu...jak ja dawno u ciebie nie bylam! szok! przepraszam al jzu nadrobilam zaleglosci huehe;p;p Ejjj Ewelina!! ja nie chce tam tego justina srustina!!;p a kotka nazwij kropka ja mialam kropeczke ale ja samochod potracil:( noo pozdrawiam i caluje:) noo i oczywiscie czekam z niecierpilowascia na nowa notke:D

    OdpowiedzUsuń
  38. Elo świetna notka :) Co do imienia kotki pomysłu nie mam :(((Ale dodałam cię do linek:)))) Jakbyś mogła i chciała to możesz wpaść do mnie na www.klaudusia19-the-best.blog.onet.pl i ...jakby to nie był problem to możesz zostawiać mi zawiadomienie o nowych notkachZ góry dzięki Pzdr:. =)

    OdpowiedzUsuń
  39. UWAGA!!!Konkurs na www.j-i-m-d-b.xx.plDo wygrania 36 komów!!!Zaczął się | etap-czyli zgłaszanie blogów!!!Weź udział w konkursie!!!

    OdpowiedzUsuń
  40. KONKURS NA NAJBLOGA! www.Kasia-1-2-8.blog.onet.pl Sorrki za spam!

    OdpowiedzUsuń
  41. k_ate@op.pl1.03.2008, 13:09

    No to tak.. zapraszam na nową notkę ;)/evanspotter/Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  42. ~www.lily-i-james-historia-spisana.blog.onet.pl1.03.2008, 16:43

    Hej, ja już komentowałam Twoją notkę ale teraz zwracam się do Ciebie w nieco innej sprawie. Mówiłam Ci juz ze ze wszsytkich blogów które przeczytałam Twoj spodobał mi się najbardziej, dlatego tez chciałabym poddac go ocenie jesli wyrazisz taka zgode. Odpisz na www.lily-evans-wizytacja.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. OCENY!/Remus: Uroczyścię przysięgam...Lilka: Tak tak, przysięgaj gdzie indziej.Remus: Ale Lil...Lilka: *ucisza Remusa gestem ręki* Chcielibyśmy was uroczyście ZAPROSIĆ, do nowo otwartego bloga z... nie wymówię tego... Remus?Remus: Potterowymi ocenami. Chcesz wiedzieć co o Tobie myślimy? Nie boisz się Lily? Więc kliknij w link poniżej!www.oceny-prefektow-bezczelnych.mylog.plLilka: Słucham? czemu mają się bać MNIE!? To ty jesteś wilkołakiem!Remus: Cicho! Ale ja jestem miły i nie bije wszystkich wokół!Lilka: Coś ty powiedział!? *PIIIIP*...Dissconect from the server...

    OdpowiedzUsuń
  44. takk....chcialam ci cos oznajmic masz fajne historje naprawde ale....ale.....aleeee...istnieje takie cos jak słownok poprawnej polszczyzny i sie nie pisze g o to co to znaczy to sama musialam sie domyslic czyli tak pomyslalam go o to albo fugol tez twoje zmysly fantazyjne musialy mnie zaprowadzic do mysli mugol sloneczko a i to ,,ej nie puszcie takiego czegos fajna nocia wejdz do mnie np www.lilusiaevans.blog.onet.pl'' albo ,,nie piszcie takich komentarzy gluipich bo ja sobie nie rzycze'' lub aaaaa ....zastanawiam sie czy nie zawiesic bloga idz sie lecz do psychiatryka w jaroslawiu(chociaz go przeniesli to fakt.....tak slyszalam )to ludzi wprawiam w stan berwowy lub depresje albo to ito zrozum to wariatko naprawde nikt tu nie ocenia bloga tylko czyta ta zmysliadla dal rozrywki a nie sluchac twoich grozb lub kaprysow wiesz moim zdaniem jestes zwykla egoistka i myslisz tylko o sobie widac ze jeses jedynaczka a jesli sie myle to jestes rozkapryszona i rozpiieszczona (mowilam to z ironia i wyg

    OdpowiedzUsuń
  45. Słownik poprawnej polszczyzny powiadasz? No cóż, chyba nie masz pojęcia co to jest, sądząc po Twoim komentarzu. Musiałam go czytać 3 razy, żeby zrozumieć niektóre słowa. Nie wiem, co Ci nie pasuje, naprawdę. Nie mam pojęcia, więc jeśli możesz, to napisz to jeszcze raz, czytelniej. Jestem jedynaczką, fakt. A egoistką? Możliwe. O co chodzi z tym 'go'? I z tymi komentarzami? Bo za bardzo nie kapuję...I kurde, jakich gróźb?Oświeć mnie, byłabym wdzięczna.

    OdpowiedzUsuń
  46. isia19914@onet.eu2.03.2008, 01:30

    Ale się poświęcę :D jest 1 w nocy a ja od początku przeczytam Twojego bloga :)). Podejrzewam że od razu go ocenię ale napiszę ci jeszcze w komentarzach :). Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  47. isia19914@onet.eu2.03.2008, 07:11

    I znowu ja :) oceniłam już Twój blog... Wpadnij na www.lily-evans-wizytacja.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. świetny blog, super się czyta no i w ogóle ;D czekam z niecierpliwością na kolejną notę ;D ;D ;D

    OdpowiedzUsuń
  49. proszę, niech oni już będą razem xD

    OdpowiedzUsuń
  50. Ale dużo notek:) Podziwiam że tak długo to piszesz:) A pozatym opowiadanie mi sie podoba chociaż przeczytałam dopiero kawałek:) Hehe:) Jak będe miała czas to wpadne tu jeszcze, musze sie przecież dowiedziec co jest dalej!!:) www.story-of-his-life.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo fajny blog:) Trzyamj tak dalej. Jak masz ochotę wpadnij do mnie www.opko-ja-i-chris-i-us5.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. Zaskoczyłam? Miło mi to slyszec :).Tylko że o ile na luzie pracuje nad tamtym blogiem co do tego nie mam pomyslow :(. A u Ciebie czekam na notke :)! Pozdrowionka :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  53. Chcesz znaleźć się w powstającym największym spisie blogów potterowskich? Po prostu zgłoś się w księdze gości i dodaj ten blog do linków.Niech w linkach będą wszyscy!!!http://wielkie-linki.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  54. ~Oceniająca6.03.2008, 20:38

    Chcesz szczerej oceny? Zapraszam!www.ocean-ocen.blog.onet.pl(Przepraszam za SPAM) :)

    OdpowiedzUsuń
  55. pejti@poczta.onet.pl7.03.2008, 15:04

    HHHHHHEEEEEEEJJJJJJJJJJJJJ !!!!Nie zapominaj o swoim blogu! kiedy będzie notatka? Ja tu czekam a tu nic. PPPIIISSSZZZ SSSSSYYYYYYBBBBCCCCCIIIEEEJJJJ!!!! nO TO CZEKAM POZDRO!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  56. nowa notka na http://zycie-lili-i-hucwontow-w-szkole.blog.onet.pl/ pozdrawiam ps. fajna notka :)

    OdpowiedzUsuń
  57. ~kensington8.03.2008, 13:12

    WIEM WIEM WIEM WIEM WIEM WIEM WIEM WIEM WIEM WIEM Hmm... Może Kaka, Saern, Serea, Mei, Lies, Lizy, Amy,Phoebe (czytaj Fibi) , poprostu Fibi Kesnington

    OdpowiedzUsuń
  58. ~Anioł-Zemsty8.03.2008, 14:32

    Hej!Jestem tu pierwszy raz i twoj blog mnie zauroczył:D Ja też nigdy nie miałam głowy do imnion tym bardziej dla zwierzaków Czekam na newsikaPozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  59. Tam poprzednio było Laura, myśle że to świetny pomysł, uwielbiam to imię zawsze na wszystkich poratalach typu epuls mam nick laura240 po prostu the best i wogle nie lubie swojego imienia a i tak się nim podpisałam;(

    OdpowiedzUsuń
  60. Szczerze mówiąc notka nie za bardzo mi się podobała. Stać cię na lepsze. Wszystko tu działo się tak niemożliwie szybko.... Mówię, stać cię na lepsze notki.

    OdpowiedzUsuń
  61. pisz, pisz, pisz, pisz, pisz, pisz, i jeszcze raz pisz!!!!!! Kiedy napiszesz?? nie mogę się doczekać bo takie fajne opowiadania a ty od dawana nie piszesz

    OdpowiedzUsuń
  62. Oj James na pewno na oczy przejrzy :) bo wiesz ja nie lubie kiedy Jim za dlugo jest bez Rudej... A Fleur? Jeszcze sie troche pokreci w ich zyciu... A kiedy ja sie doczekam notki na moim ulubionym blogu? :( Pozdrowionka :*www.lily-evans-niechciana-milosc.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  63. Hm cos wiem o tej nauce, ale zupelnie sie teraz zatracilam w tym blogu... Co do opowiadania, to hm i tak nikt tego nie czyta xD... tamtego bloga postanowilam polaczyc z ta historia wiec jest troche mniej pisania... Bedzie co bedzie, zobaczymy :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Masz swietne opowiadania. Weszlam na Twojego bloga w sobote i do dzisiaj przeczytalam wszystkie notki. Sa swietne!!! Bardzo mi sie podobaja. Sa coraz lepsze. A taka mala dygresja dotyczaca Snapea. Najlepiej go pomin. Jak juz zaczelas pisac bloga bez niego, to teraz glupio jakos bedzie to zmienic. Tak jest lepiej. Szczegolnie pozdrawiam, jako ze jestes moja imienniczka (choc nicka uzywam oczywiscie innego).

    OdpowiedzUsuń
  65. www.lily-evans-niechciana-milosc.blog.onet.plHeh no to Cie zdziwie... Lilcia bedzie nadal troche pogubiona... xD. No i to nie koniec z rola Fladry o nie :). Lily i James... hm wstrzymam sie jeszczepare notek z eee ociepleniem ich stosunkow xD. Niech troszke pozyja jeszcze osobno (chociaz osobiscie tego nienawidze!!!)... Nawet nie wiesz jaka jestem Ci wdzieczna za komentowanie notek :). Naprawde wielkie dziex. Pozdrowionka :*:*:*.

    OdpowiedzUsuń
  66. www.lily-evans-niechciana-milosc.blog.onet.plNie zawstydzaj mnie xD. Nawet nie wiesz jak mnie wkurza :) ale pozbylam sie juz jej taka blahostka - troche to slabo rozegralam ale sama zobaczysz :). A jesli Lily by jej cos zrobila to James mialby niezbity dowod jej milosci, do czego ona sie przyznac nie chce :).

    OdpowiedzUsuń
  67. Wiesz odkad pisze bloga to chodze spac codziennie o 1 a w weekendy to w ogole masakra bo kolo 5 :). Taaa masz racje ona nie wie czego chce, wiele osob oddaloby wszystko zeby miec w swoim zyciu takiego Rogasia... xD. Ale i ona zrozumie swoj blad, ale na to to juz niestety musisz zaczekac :D. Pozdrowionka :*www.lily-evans-niechciana-milosc.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  68. W 100% sie z Toba zgadzam :(:(:(... Szkoda ze ON nie istnieje :. Juz niedlugo beda razem :) cierpliwosci, przeciez wiesz jak Ruda Go "nienawidzi"""" :*. Pozdrowionka :*:*:*www.lily-evans-niechciana-milosc.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  69. No taaa, ciesze sie ze myslimy podobnie :). Bo wiesz ja nie znam osoby ktora interesowalaby sie ktorymkolwiek z Potterow :), takze nie moge tak za bardzo o nim gadac :( ale chociaz mi wyobraznia dziala :D. www.lily-evans-niechciana-milsoc.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  70. www.lily-evans-niechciana-milosc.blog.onet.plTy szczesciaro! :) Na moj blog trafiaja najczesciej przypadkowe osoby :). I tak niezle heh. Pozdrowionka :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  71. Magnolia:) imie dla kota idealne:)

    OdpowiedzUsuń
  72. www.lily-evans-niechciana-milosc.blog.onet.plHeh, a moze byloby lepiej gdyby w ogóle z nia nie zrywał :D. Przeciez oni swietnie do siebie pasuja i sie uzupelniaja... heh. Nie no jasne ze juz dlugo razem nie pobeda... i zostanie pole do popisu dla Lilci :).

    OdpowiedzUsuń
  73. nowa notka na http://zycie-lili-i-hucwontow-w-szkole.blog.onet.pl pzdro :) Bu$$k@

    OdpowiedzUsuń
  74. Ej jakie poswiecenia po polnocy notki czytac :) milo mi... Pogodza sie... kiedys sie pogodza :D. Teraz to z kolei Rogas jest bardzo honorowy... ale coz tak chyba musi byc :). Pozdrowionka :*:*:*www.lily-evans-niechciana-milosc.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  75. Wpadłam tutaj w poszukiwaniu inspiracji do tworzenia własnego bloga. Przeczytałam wszystkie notki i muszę przyznać, że piszesz składnie i ciekawie.Mój blog nie jest jednak blog o tematyce potterowskiej. Pojawiła sie pierwsza notka, a już w najbliższy weekend będzie kolejna. Byłabym wdzięczna gdybyś skomentowała www.smutki-i-zmartwienia.blog.onet.plZ góry dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  76. No czekam i czekam na kolejną notkę...aż tak wciągnął Cię HP7??? Pisz coś nowego szybciutko... ;) zapraszam na www.margaret-ames.blog.onet.pl Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  77. isia19914@onet.eu14.03.2008, 17:13

    www.lily-evans-niechciana-milosc.blog.onet.plNo przepraszam za ten brak notki, ale nie wytrzymałam już tej godziny, byłam padnieta :. Co do tego ustawiana czasu na publikacje notek, to nie slyszalam o czyms takim ale na pewno to sprawdze :). Jest juz nowa notka, wedle Waszego zyczenia. Pozdrowionka :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  78. isia19914@onet.eu14.03.2008, 17:50

    www.lily-evans-niechciana-milosc.blog.onet.plNo to bylo potrzebne, no bo dziewczyny nic nie wiedzialy :)... Troszke to jednak dretwe bylo, ale wiedzialam po prostu czulam ze przypadnie Wam do gustu malutki watek milosny ohhh xD...

    OdpowiedzUsuń
  79. www.lily-evans-niechciana-milosc.blog.onet.plHm, no mysle ze dzisiaj to juz nie zawiode i dodam notke... Bo napisane to ja je mam, ale z tym dodawaniem gorzej xD. Dzisiaj wlasnie pisalam z jedna dziewczyna ktora mowi ze notka za krotka byla :) i stwierdzilam ze w ogole nie bede dodawala, no ale oczywiscie ma racje, NIE WYTRZYMALABYM :):):).

    OdpowiedzUsuń
  80. koni3ynka45@poczta.onet.pl14.03.2008, 19:14

    super! fajnie, że oni mogą choć przez chwilę się nie kłócić zaprasza na mojego bloga www.lily-evans-szalone-lata-mlodej-czarownicy-i-jej-przyjaciol.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  81. No dobrze, dobrze bede pisala :))). Notek mam juz w sumie jakies 40 :)... Tylko chwilowo zanik weny, pomysly mi sie koncza powolutku xD.

    OdpowiedzUsuń
  82. isia19914@onet.eu15.03.2008, 13:57

    www.lily-evans-niechciana-milosc.blog.onet.plWiesz gdyby rzucili się w sobie w ramiona to nie wiadomo jak by to sie skonczylo. Jeszcz "nie daj Boze" Rogas by sobie pomyslal ze ona cos do niego... xD Zmienil sie zmienil... ale czy na lepsze? Rudej to tak szczerze zbytnio nawet odpowiadalo nie bedzie xD. Ale to dopiero poczatek... :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  83. Witaj! Chciałabyś wiedzieć co powinnaś poprawić na Swoim blogu albo co jest fantastycznie odlotowe? A może chciałabyś zobaczyć na jaką ocenę zasługujesz? jeśli tak to wejdź na www.oceny-zielonej.blog.onet.pl przeczytaj regulamin i zgłoś się!

    OdpowiedzUsuń
  84. Wiesz, że blog www.dziennik-lilianne.blog.onet.pl ma taki sam nagłówek jak Ty?

    OdpowiedzUsuń
  85. No cóż, to nic. :) Wzięłam ten nagłówek z bloga z nagłówkami, każdy ma do tego prawo :)Pozdro :)

    OdpowiedzUsuń
  86. cze nowa notka na http://zycie-lili-i-hucwontow-w-szkole.blog.onet.pl :) pozdro wchodź i komentuj :)

    OdpowiedzUsuń
  87. Kieeedy news?

    OdpowiedzUsuń