23 lutego 2009

Miliardy maleńkich szpileczek

            Nieprzytomnym wzorkiem podążyłam po pomieszczeniu. Światło, które wpadało przez okna, jeszcze mnie oślepiało. Nie pamiętałam zbyt dobrze, co się ze mną stało. Dopiero po kilku minutach zaczęły do mnie docierać pewne fakty. Znajdowałam się w Skrzydle Szpitalnym. Trafiłam tu, ponieważ dotknęłam tajemniczej figurki węża. Pamiętałam, że zemdlałam i zaniósł mnie tu James. Co było potem? Przyszedł Dumbledore… Jego słowa krążyły mi po głowie, ale niewiele mogłam z nich zrozumieć. Kiedy się skoncentrowałam, dopiero mogłam coś z nich wychwycić.
- Panno Evans, został na ciebie rzucony pradawny urok… Właściwie to nie rzucony, ale przeniesiony. Kiedy dotknęłaś posążku węża, natychmiastowo na ciebie wstąpił.
Tak dyrektor Hogwartu wyjaśnił mój niedawny stan. Pytałam go, czy to groźne.
- Nie, myślę, że nie. Muszę tylko zdjąć z ciebie ten czar, a to przyjemne może nie być. James, prosiłbym, żebyś zostawił nas na ten czas.
A więc był tam wtedy także James! Dlaczego nie mógł zostać? I gdzie jest teraz? Przyjrzałam się jeszcze dokładniej wszystkiemu, co mnie otaczało. I nagle mój wzrok przykuło coś czarnego, co znajdowało się na moich kolanach. Jak mogłam jego wcześniej nie zauważyć? Chłopak spał, opierając na mnie swoją głowę. Widocznie musiał być bardzo zmęczony, skoro zasnął w takim miejscu.
Przypomniałam sobie kolejne słowa Dumbledore’a.
- Lily, poczujesz się teraz bardzo dziwnie. Ale spokojnie, po chwili to ustąpi.
Faktycznie, poczułam się wtedy nie tylko dziwnie. Przede wszystkim był to olbrzymi dyskomfort i zarazem ból. Miałam wrażenie, że każda komórka mojego ciała była kłuta przez miliardy maleńkich szpileczek. A potem wszystko ustąpiło. Zapytałam także dyrektora o ten urok. Nie powiedział zbyt wiele.
- Do tej pory byłem pewien, że to legendy, a tu się okazało, że ta figurka naprawdę istnieje. To dlatego ta stara klasa od eliksirów przestała być używana. Przypadków takich, jak twój, było wtedy bardzo dużo. Ale teraz się już nie martw, wszystko powinno być w porządku.
Nie zaspokoił mojej ciekawości do końca. Przeciwnie – jeszcze bardziej ją rozbudził. Postanowiłam, że przy najbliższej wyprawie z Syriuszem do działu ksiąg zakazanych w bibliotece poszukam czegoś na ten temat.
Pamiętałam, że potem pani Pomfrey przyniosła mi kilka eliksirów, po których momentalnie zasnęłam. Ile czasu to trwało? Skierowałam swoje oczy na okno. Po nikłych, ale jasnych promieniach Słońca mogłam sądzić, że nastał świt. Czyli przespałam całą noc. A raczej miałam nadzieję, że tylko tyle.
Wokół mnie panowało wielkie zamieszanie. Zaczynałam mieć już tego dosyć.
Spojrzałam ponownie na śpiącego Jamesa. Obrócił właśnie głowę w moją stronę. Wyglądał tak niewinnie… Jego twarz była spokojna, jakby pozbawiona wszelkich złych i niemiłych emocji. Mogłabym patrzeć na niego godzinami, a pewnie nigdy nie miałabym dość.
W końcu zauważyłam, że od kilkunastu sekund wpatruję się w jego orzechowe tęczówki.
- Witaj. Obudziłaś się nareszcie – powiedział James, podniosą się i przysuwając do mnie. Uśmiechał się przy tym delikatnie.
- Długo spałam? – zapytałam niby od niechcenia.
- Półtora dnia – odparł.
- Półtora dnia? – zrzedła mi mina.
- Tak. Ale to normalne. Pani Pomfrey dała ci ogromną dawkę eliksiru Słodkiego Snu.
Pokiwałam głową ze zrozumieniem.
- Obudziłam cię? – zapytałam.
- Nie – chłopak parsknął śmiechem.
Odetchnęłam z ulgą. James spojrzał mi w oczy, uśmiechając się przy tym szeroko. Speszyłam się szybko i spuściłam wzrok.
- Co się działo, kiedy spałam? – chciałam zejść na neutralny temat.
- Nie wiem. Nie wychodziłem stąd prawie.
- Jak to?
- Normalnie. Nie chciałem cię zostawiać – mruknął ze spokojem.
Znowu się zawstydziłam. Biedak przeze mnie spędził tu prawie dwa dni, do tego był zmęczony i niewyspany.
- Jak się czujesz? – zapytał czule.
Czym ja sobie zasłużyłam na takie traktowanie?
- Dobrze – na potwierdzenie tych słów podniosłam się do pozycji siedzącej.
Na jego twarzy pojawił się ledwo zauważalny uśmiech. Zniknął tak szybko, jak się pojawił. Jego miejsce zajęło zmartwienie.
- Nie masz pojęcia, co przeżywałem… Ledwo się obudziłaś, a znowu spałaś. Wiedziałem, że tym razem nic ci nie będzie, ale mimo to… - to powiedziawszy, usiadł na moim łóżku i objął mnie swoim ramieniem. Przycisnął mnie lekko do siebie, jednak to nie było potrzebne. Sama się w niego wtuliłam i to bez żadnych oporów. James pogłaskał mnie po głowie, tak jak małe dziecko. Nie wiem, ile czasu minęło. Siedząc przy nim, czułam się po prostu świetnie.
Rogacz delikatnie odsunął mnie od siebie, po czym pocałował w czoło. Uśmiechnął się nieznacznie i znowu chciał się przytulić, ale tym razem zaoponowałam.
- Która godzina? – zapytałam.
- Szósta nad ranem – odpowiedział niewzruszony.
- Nie powinieneś się szykować na lekcje?
- Powinienem – mruknął zdawkowo. – Ale nie mam zamiaru stąd wychodzić. Chyba, że tego chcesz – w tonie jego głosu pojawiło się zaniepokojenie.
- Niekoniecznie. Nie chcę, żebyś przeze mnie zawalał inne sprawy.
- Ty jesteś najważniejsza – zapewnił.
Jęknęłam. On mnie co chwilę zaskakiwał swoimi nagłymi wyznaniami. Mówił to już kiedyś, ale za każdym razem czułam się tak, jak teraz.
- James… - zaczęłam, choć nie bardzo wiedziałam, co chciałam powiedzieć.
- Nic nie mów – poprosił i ponownie mnie przytulił.
Wiedziałam, że źle robię, dając mu nadzieję. Nie potrafiłam się jednak od niego oderwać.
- Co to za hałasy? Na Boga, jest szósta rano! – ze swojego gabinetu wyłoniła się szkolna pielęgniarka.
Nie sądziłam, że hałasowaliśmy. Musiała najwyraźniej mieć bardzo dobry słuch. Zobaczyła nas przytulonych do siebie i wciągnęła ze świstem powietrze. James szybko odsunął się ode mnie, wcześniej posyłając mi uśmiech.
 - Potter, co ty wyprawiasz? I jakim cudem się tu znalazłeś? Wynocha stąd, ale to już! – zawołała wściekła.
- Przyjdę później – szepnął w moją stronę i wyszedł.
Pani Pomfrey spojrzała na mnie srogo i już wiedziałam, że czeka mnie bardzo długie kazanie.

***

            Wpadł do sali jak burza. Jego rozczochrane włosy wydawały się być bardziej roztrzepane niż zwykle. A orzechowe oczy świeciły blaskiem. Wyglądał na szczęśliwego. Podszedł do mnie z uśmiechem. Pokręciłam głowa z powątpiewaniem. Kilka minut temu został po raz kolejny w ciągu paru godzin wyrzucony przez panią Pomfrey. Wyraźnie działał na nerwy pielęgniarce.  Usiadł nieopodal mnie i po prostu na mnie patrzył. Chwilę później zaczął zwyczajną rozmowę, za co byłam mu wdzięczna.
            I nagle to się zaczęło. Poczułam się tak samo, jak wtedy, kiedy dyrektor zdejmował ze mnie urok. Miliardy szpilek wbijających się w ciało. Zaczęłam szybciej oddychać, ale wydawało mi się, że w powietrzu jest coraz mniej tlenu. Zamknęłam z bólu oczy.
- Lily, co się dzieje? – zapytał zaniepokojony James.
Nie byłam nawet w stanie nic odpowiedzieć. Jęknęłam, po czym opadłam na poduszki, niezdolna do jakiegokolwiek ruchu. Tak przynajmniej myślałam. Kiedy zmusiłam się do otworzenia oczu, uzmysłowiłam sobie, że cała się trzęsę.
- Boli… - wydusiłam tylko.
- Liluś… Boże, co ja mam zrobić? Zaraz wracam – chłopak zerwał się z miejsca, zostawiając mnie samą.
Nie mogłam wytrzymać. Nie wiedziałam, ile to jeszcze potrwa. Uczucie było nie do opisania. Wydawało mi się, że za chwilę zostanę rozerwana. Niech to się już skończy, błagam – pomyślałam.
I wtedy wrócił James. Złapał mnie za rękę i wyszeptał:
- Zaraz będzie dobrze… Wytrzymaj jeszcze chwilę – mocniej mnie ścisnął.
Usłyszałam odgłos szybkich kroków. Ba, dokładnie czułam, że ktoś się zbliża. Moje zmysły zaczęły poprawnie funkcjonować. Dlaczego? Ponieważ ból natychmiastowo zniknął. Uspokoiłam się.
- James… Już jest dobrze – mruknęłam.
Chciał zaprotestować, ale w tym momencie odgoniła go pielęgniarka. I znowu wszystko wróciło, tym razem ze zdwojoną mocą.
- Nie…  - wydukałam i ponownie zaczęłam się trząść.
- Dziewczyno, co ci jest? Lily! Powiedz mi dokładnie, co się dzieje, co czujesz – nakazała pani Pomfrey.
- James… - wydusiłam z trudem.
Zebrałam w sobie resztki sił, których maleńkie szpilki nie zdążyły mi zabrać i wyciągnęłam rękę w kierunku chłopaka. Znalazł się od razu przy mnie, a kiedy poczułam jego dotyk, ból po raz kolejny ustąpił.
- Nie puszczaj… - poprosiłam.
Rogacz przysiadł na skraju łóżka i chwycił moją drugą dłoń. Ścisnął mnie mocno i po krótkiej chwili czułam się wprost doskonale. Jedynie oddech miałam wciąż przyśpieszony.
Otworzyłam szeroko oczy i spojrzałam na niego z wdzięcznością. Nie dane mi było nic powiedzieć, po pani Pomfrey już wlewała we mnie eliksir Słodkiego Snu.
- Będzie lepiej, jeśli teraz zaśniesz, Lily – powiedziała zaniepokojona.
Zanim udałam się w objęcia Morfeusza, zobaczyłam jeszcze zmartwioną twarz Jamesa.

***

            Tysiące spojrzeń skierowanych na mnie. Mnóstwo plotek i nie zawsze miłych komentarzy. Szepty, szepty, szepty. Odwracane nagle głowy na mój widok. Właśnie te rzeczy towarzyszyły mi, kiedy wyszłam ze Skrzydła Szpitalnego.
            Nowe wiadomości szybko się rozchodzą, zwłaszcza te fałszywe. Przekonałam się o tym na własnej skórze. Zdążyłam już usłyszeć kilkanaście różnych wersji na temat mojego stanu. Niektórzy mówili, że ugryzło mnie dzikie zwierzę, inni, że wypiłam na próbę eliksir, który sama przygotowałam. Słyszałam nawet, że Syriusz rzucił na mnie urok, bo był zazdrosny. Niedorzeczne. Żadna wersja jednak nie miała nic wspólnego z tą prawdziwą.
            A co właściwie się stało? Do końca sama nie wiedziałam. Dumbledore zdjął ze mnie urok i według niego ból, który po tym nastąpił, był tego dopełnieniem. Dyrektor uważał, że wszystko ze mną w porządku.
            Nie zgadzałam się z jego teorią. Coś wciąż nie pasowało. Najbardziej nurtowała mnie kwestia bólu i Jamesa. Kiedy poczułam dotyk chłopaka, wszystko ustąpiło. Nie miałam pojęcia, dlaczego tak się stało. I czy naprawdę była to zasługa Jamesa. Sam zainteresowany starał się jak najmniej mówić o tej sprawie. Odniosłam wrażenie, że nie chce o tym rozmawiać, więc do niczego go nie zmuszałam. Miałam nadzieję, że kiedyś poznam całą prawdę.
            Poza tym James nie odstępował mnie na krok. Czekał na mnie w Pokoju Wspólnym, aby wraz ze mną pójść na śniadanie, a potem na lekcje. W czasie przerw także mnie nie opuszczał. Siedział ze mną przy kominku, kiedy odrabiałam zadania domowe. Spędzał ze mną większą część dnia, dbając o mnie przesadnie. Co chwilę pytał, czy wszystko w porządku, ale w końcu przestał, gdy powiedziałam mu, że trochę przesadza. Ponadto wykorzystywał każdą okazję, żeby być bliżej mnie, niż powinien. Przytulał mnie na powitanie i pożegnanie, a w międzyczasie, kiedy wydawało mu się, że jestem zbyt słaba, by iść o własnych siłach, co było oczywiście nieprawdą, również obejmował mnie w talii. Na początku szczególnie mi to nie przeszkadzało, ale gdy znalazłam się pod ostrzałem spojrzeń jego zazdrosnych fanek, uznałam, że nie miałam prawa się tak zachowywać. Nie było ku temu żadnych powodów.
            Mimo to lubiłam przebywać w jego towarzystwie. Dawał mi oparcie i poczucie bezpieczeństwa. Czułam się znakomicie i nic nie wskazywało na to, że ten stan ulegnie zmianie. James jednak wciąż się mną opiekował i uważał, żeby nie stało mi się nic złego. Był przy tym taki uroczy, że nie dało się mu nie ulec.
            Nasze relacje wzbudzały jednak mnóstwo podejrzeń, o czym poinformowała mnie Dorcas pewnego popołudnia.
- Czy wy w końcu zostaniecie oficjalnie parą? – zapytała zniecierpliwiona.
Odwróciłam się w jej stronę powoli, starając się zrozumieć dokładnie jej słowa.
- Jak to? Parą? – wiedziałam, że mówiła o mnie i o Jamesie.
- Tak. Hogwart aż huczy od plotek, że wreszcie dałaś mu szansę. Co chwilę się przytulacie, spędzacie mnóstwo czasu razem. To oznacza tylko jedno – powiedziała zadowolona z siebie.
- Och, daj spokój. Mówiłam ci już dawno, co o tym myślę.
- Tak. Ale sama przyznaj, że ostatnio sporo czasu spędzacie razem.
- Dorcas, proszę. Ten temat jest już dawno skończony.
- Lily… Nie bój się tego uczucia. To nie jest nic strasznego. James cię bardzo kocha – rzekła spokojnie.
Zamilkłam. Zastygłam bez ruchu, a Meadowes w tym czasie zdążyła wyjść z dormitorium.
Minęło kilka minut, zanim oprzytomniałam. Słowa Dorcas z pewnością namieszały mi w głowie. Nie wiedziałam, czy ma rację, czy też nie. Myśli zlewały się w jedną całość, a ja nie mogłam ich sobie poukładać. Ze złością potrząsnęłam głową i odgoniłam od siebie te niezbyt komfortowe odczucia.

***

            Wraz z Syriuszem miałam zamiar udać się do działu ksiąg zakazanych w bibliotece. Okazja ku temu nadarzyła się dzisiejszego wieczora. Pani Pince lekko się przeziębiła i ponoć pani Pomfrey nafaszerowała ją różnymi eliksirami, które tylko ją uśpiły.
- Tylko ostrożnie, Lily. James mnie zabije, jeśli coś ci się stanie – mruknął Black z udawanym przerażeniem.
Zaśmiałam się tylko, po czym wślizgnęłam pod pelerynę Pottera, którą pożyczył od niego Syriusz. Zbliżała się godzina dwudziesta druga, a przebywanie o tej porze poza Pokojem Wspólnym nie było dozwolone.
Dotarliśmy na miejsce bez żadnych problemów. Łapa korzystał także z Mapy Huncwotów. Jednym, nieznanym mi zaklęciem otworzył drzwi prowadzące do działu ksiąg zakazanych.
- Lepiej się pośpieszmy – powiedział Syriusz i od razu zaczął przeczesywać ogromne regały z księgami.
Nie mogłam wyjść z podziwu. Było tu tylko trochę mniej tomów niż w ogólnodostępnej bibliotece. Te otoczone były dziwną aurą, która podsycała moją ciekawość. Zapragnęłam pogrążyć się w lekturze każdej z nich, ale wiedziałam, że szukamy konkretnej książki.
Z westchnieniem dołączyłam do Syriusza i zaczęłam przeglądać tytuły. Bałam się odrobinę, ale podekscytowanie przewyższało strach. Kilkanaście minut później Syriusz szepnął:
- Znalazłem to – podniósł do góry wielki tom.
Uśmiechnęłam się. W tej książce powinniśmy znaleźć interesujący przepis na eliksir, który już niedługo mieliśmy zaprezentować. Oby nam się udało wykonać go na czas.
Moją uwagę przykuł pewien tytuł. Starożytna magia – głosił tytuł na okładce. Natychmiast skojarzyło mi się to z figurka węża i miałam wrażenie, że ma to ze sobą jakiś związek. Mogłam się też mylić.
- Syriusz? Mogę wziąć jeszcze jedną dla siebie? – zapytałam.
Spojrzał na mnie podejrzanie, ale skinął głową. Zadowolona zabrałam ze sobą znalezisko. Czułam, że będzie to pasjonująca lektura…

***

Udało mi się coś napisać. Wydaje mi się, że jest lepiej niż poprzednio, ale mogę się mylić. ;) Jestem wciąż pod wpływem sagi Zmierzchu i bardzo ciężko mi było wrócić do świata Lily. Ale nie mam zamiaru zawieszać bloga, ani nic takiego. To chwilowy kryzys. Jakoś dam radę. ;D Nie wiem, kiedy kolejna notka. W szkole nauczyciele warują, moi uznali, że nudzimy się w domu. Ale nie będę wam tu narzekać. ;p Cieszę się, że jeszcze czytacie tę historię… :) Pozdrawiam! ;)

60 komentarzy:

  1. świetna notka! Kocham twoje opowiadanie. Strasznie mi się podoba ten wątek z klątwą. Ciekawi mnie dlaczego Lily nie czuje bólu gdy James ją dotyka...

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak można nie czytać tego opowiadania. Mi też Zmierzch zawirował w głowie ..;) . Rozdział śliczny . Dlaczego Lily nie czuje bólu ,kiedy dotyka ją James ...? hehe..okropne plotki ..;) Ale może niedługo jedna z nich stanie się prawdą..? :) Czekam na cd...;**

    OdpowiedzUsuń
  3. James jest jak magiczny eliksir - ulecza. ;D Ten ból Lily faktycznie musiał być okropny, biedna Lily. :( Czekam na następną notkę, pozdrawiam! ;**

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne ;) Ale Lily i James mogliby wreszcie byc razem ; ]Ostatnio nudzilo mi sie i przeczytalam sobie wszystkie twoje notki;dFajna książka by z tego wyszla xD

    OdpowiedzUsuń
  5. wg mnie to Twoja jedna z lepszych notek :) Oczywiście bardzo mi się podoba. Czekam na następną :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Notka dobra, ale mogłaby być dłuższa. ;) niestety wiem, co znaczy brak czasu i nagabujący o dłuższe notki ludzie. ;D więc rozumiem.jak tak myślę o tym nieczuciu bólu przy Jamesie, to przychodzi mi do głowy myśl o jakimś zaklęciu, przy którym można poznać, kto cię tak naprawdę kocha. ^^ nie wiem dlaczego, tak mi przyszło do głowy. ;DPozdrawiam serdecznie:*

    OdpowiedzUsuń
  7. super notkaa

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurcze, przeprszam, ze tak dawno nie bywalam u ciebie! Kilka ostatnich notek - cudo, cudo, cudenko :))

    OdpowiedzUsuń
  9. ~madzialena11823.02.2009, 23:16

    Kochana, jest bardzo dobrze. James a Edward to dwa światy, jesteś w tym niezła. Fajny motyw z klątwą, tak sądzę, że można z tego coś ciekawego wysnuć:) Tylko małoo:D kc:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Rozumiem Cię sama jestem pod wpływem Zmierzchu . Notka była fajna i ciekawa. Hmm ... nie wiem czemu , ale James swoją postawą przypominał Edwarda ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. To, że notka jest lepsza od poprzedniej to wiadome. Ciekawi mnie kwestia z dotykiem Jamesa. Jaka będzie odpowiedź? Mam nadzieję, że następna notka będzie szybko. Dzięki za powiadomienie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ahh! I znowu jestem pod wrażeniem twojego stylu pisania! Po prostu piszesz świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. czarodziejka_meg@onet.eu24.02.2009, 00:33

    ah.. saga 'Zmierzchu'.. 8 cud świata. ;)W Twoich ostatnich notkach (tej i poprzedniej. Ale w powyższej nabardziej;)) widać inspirację owym cyklem. ;) Ale nie zmienilo to totalnie twojego stylu pisania... I bardzo dobrze.:) Bo Twoj styl i ta inspiracja razem daja..niepowtarzalny efekt.A co do notki... Nurtuje mnie ta sprawa z bólem i Jamesem...O co chodzi..? I dobrze, że Lilka juz wyszla z SS. ;)Czekam na cd.[ich-historia-by-meg];*

    OdpowiedzUsuń
  14. Coś się kroi! :DJezusie, znalazłam tego bloga w sobotę i właśnie skończyłam czytać. Jestem pod wrażeniem! Masz talent! Czekam z niecierpliwością na dalszy rozwój wydarzeń!

    OdpowiedzUsuń
  15. super nota!! nie dziewie sie czemu nie umials sie oderwac od zmierzchu:d swietna saga!! ja chce juz 4 czessc!! ;*preczytaj sobie opowiesc tej samej autorki ,,intruz" BOSKIE! ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Norka super lepszej nie widziałam.I strasznie się cieszę ,że nie zawieszarz bloga bo już się bałam ,że to zrobisz.

    OdpowiedzUsuń
  17. no no bardzo fajnaaa notka ;Dciekawe o co to chodzi ztym dotykiem Jamesa ;D i wg tą figurką;DCZEKAM NA ANASTĘPNĄ;]

    OdpowiedzUsuń
  18. Dobry rozdział.paradoksalne.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. ~Diabołek xD24.02.2009, 12:35

    Super notka;) Jestem ciekawa o co chodzi z tym dotykiem Jamesa;D Ja również się wciągnęłam się w sagę Zmierzchu xD Już czekam na nastepną część=)Pozdro=*

    OdpowiedzUsuń
  20. paulina285@op.pl24.02.2009, 12:37

    Notatka jest super :) Naprawdę masz talent. A co Do ,,Zmierzchu" też czytałam i ,,księżyc w Nowiu" Naprawdę ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam do Ciebie prośbę: czy mogłabyś użyć zwrotu, że oczy Lily są koloru Avady ? Strasznie mi się ten tekst ostatnio spodobał :) Super ! Jestem strasznie ciekawa co z tym wężem i dotykiem Jamesa. Czekam niecierpliwie na kolejną nocie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ok, postaram się skorzystać z tego zwrotu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. ~gawroonek:*24.02.2009, 18:12

    świetnie! świetnie! świetnie... brak mi określeń ;D bo jest tak świetnie! ;*;* kocham te opowiadanie...i myślę,że w końcu Lily i James będą razem,co? ;] ciekawa również jestem czy Lily odkryje tą TAJEMNICE figurki ;D^^ czekam na new notkę:):* buziakigawroonek;*;*

    OdpowiedzUsuń
  24. to jest... ten odcinek... normalnie jest super! Piękny, świetny, mroczny... i mozna go opisywac hohoho... piękne:D czekam na next(zmienilam nick z samotna na Inna... nie wiem czy Cię informowałam)[inna-odInnych]

    OdpowiedzUsuń
  25. Hymm... Urok, powiadasz? Oj, nieciekawie... I cudowne ozdrowienie pod wpływem dotyku Jamesa? Ręce, które leczą? xDAmbitna rozpiska uczuć.. ja muszę jeszcze nad tym popracować. I nie martw się - nie Ty jedna nadal cierpisz na hymm... jakby to określić? Zmierzchomania? Wampiromania? Meyeromania? No, jakoś tak - niepotrzebne skreślić xDCzekam na next ;*

    OdpowiedzUsuń
  26. ~Klaudia10-0924.02.2009, 20:56

    Świetna notka.... przeczytałam całą opowieść... i stwierdziłąm że masz talent.. mam nadzieję że się nie zmarnuje... a wracajęc do notki to fajny jest wątek z klątwą... a mój blog to harrypotteriprzyjaciele.bloog.pl ...wpadnij jeśli będziesz miała troszkę czasu... a jeśli nawet nie to się nie obrarzę....pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  27. Co tu dużo pisać? Jak zwykle świetnie. Masz wspaniałe opisy. Jak czytałam, o tym, że James nie odstępował Lilki prawie na krok, to wybacz mi, ale zastanawiałam się, czy na siusiu też chodził z nią. Wspaniale.P.S. Dzięki, że mnie informujesz.

    OdpowiedzUsuń
  28. no Ewa Ewa bardzo fajna notka tylko kiedy ona się dowie że go kocha...?

    OdpowiedzUsuń
  29. James - lek na drgawki xD A właściwie to czemu akurat jak on ją dotknął to ból ustąpił, hę? Mam nadzieję, że to się w następnej notce wyjaśni ;D Z resztą tak samo jak znaczenie tej przeklętej figurki ;PCzekam więc na następny rozdział, pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudeńko. Przeczytałam jednym tchem! Masz wielki talent.Ciekawe, dlaczego ból ustępuje, gdy James ją dotyka.. Przez jego silną miłość? Bardzo mi się tu podoba, więc dodaję Cię do linków i będę czytać każdą notkę.violet-riddle

    OdpowiedzUsuń
  31. Cześć! Świetna notka. Bardzo mi się podoba twój pomysł. Jestem ciekawa co się wydarzy dalej. Pisz, pisz, bo warto wykorzystywać swoje pomysły. Wiem, że mnie nie znasz, ale jestem fanką blogów o Lily. Jeśli chciałabyś zobaczyć mój blog to zapraszam na: http://potterrogaczjames.bloog.pl/ Nie musisz na niego wchodzić jeśli nie chcesz, ale jeśli to zrobisz to skomentuj go.

    OdpowiedzUsuń
  32. jezdziec_swiatla@poczta.onet.pl25.02.2009, 14:25

    Odcinek świetny! Ciekawe co Lily odkryje w tej zakazanej książce. Nie mogę się doczekać następnego odcinka i ciekawi mnie kiedy Lily i James będą wreszcie razem... Miłego pisania ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Kocham twoje notki!!!!!!!!!!!!Hmmm,Sąpiękneprofesjonlnewzruszająceidealnezawsze się coś dziejenie ma przesadnej ilości słodyczyI po prostu moje młe szare komórki nie są w stanie wymyślić odpowieniego określenia o twojego blogu.A tak swoją drogą zapraszam:http://lily-james-niezwykla-milosc.blog.onet.pl proszę byś skrytykowała (szczerze) te moje mierne wypociny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetna ta notka i nie mogę doczekać się następnej. Ten blog ma parę lat a ja wpadłam na niego dopiero parę dni temu. Czasami sytułacje są bardzo śmieszne a czasami romantyczne. Jednak jest też parę smutnych. ;P Rozumiem LIly i wiem że trochę boi sie uczucia do Jamsa. Ale z drugiej strony James nie skrzywdził by Lily.

    OdpowiedzUsuń
  35. Cieszę się okropnie że jest nowa notka. Ta jest po prostu świetna!!! Mam nadzieję, że Lily nie rzuci Jamesa tak po prostu, bo biedaczek się kompletnie załamie... Zmierzch nadal jest boski, chociaż wkurza mnie otoczka którą wokół niej robią.

    OdpowiedzUsuń
  36. Witaj... Bardzo interesujące opowiadanie. Ja też prowadzę bloga o tematyce Hp. Mam nadzieję, że zajrzysz? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  37. No teraz to Lily powinna się opamiętać :) Wiem, .że bardzo trzymasz się wersji, że będą razem dopiero w siódmej klasie, ale oni już mają siedemnaście lat :) :** Pozdrawiam i czekam na mój wymarzony the end :P

    OdpowiedzUsuń
  38. oj biedna lily oberwał jej sie urok klątwowy =) wracaj do swiata lily =)

    OdpowiedzUsuń
  39. Cuuuudo! Pisz szybciutko :D Chociaż wiem, że to nie będzie łatwe sama miałam problem z powrotem do swoich opowiadań, gdy czytałam sagę zmierzchu :D. Byłam tak pochłonięta, że musiałam sobie ściągnąć nieoficjalną wersję 4 częsć. xD I jeszcze co do Lily, już nie mogę się doczekać rozwiązania tych wszytkich zagadek. Czekam niecierpliwe. :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Cześć! Bardzo mi się podoba twoja ostatnia notka. Czy mogę umieścić ją w linkach na moim blogu?

    OdpowiedzUsuń
  41. Przeczytałam całego bloga bodajże trzy razy. Patrzyłam z boku na kształtowanie się Twojego stylu, z biegiem czasu obserwowałam ewolucję Twojego umysłu i talentu. Raz bywało gorzej, raz bywało lepiej. Gdy teraz czytam początkowe notki w pełni widzę, jak bardzo poprawiłaś się przez te prawie cztery lata. Natrafiłam na niemiłe komentarze, większe lub mniejsze afery z tym związane. Ale wybrnęłaś z tego.Pokonywałaś kryzysy braku weny, czasu, ogromu nauki... I wydaje mi się, że to wszystko uczyniło Cię silniejszą. Notki z okresu wiosenno-letniego nie za bardzo mi się podobały, zarówno pod względem stylu, jak i fabuły. Ale to Ty kierujesz swoją historią. Z racji, że po burzy zawsze wychodzi słońce, potem było już tylko lepiej. Notka "Wyznania" oszołomiła mnie ogromem uczuć opisanych w tak rzeczywisty sposób... Pokazałaś, na co naprawdę Cię stać. Rozumiem, że czasami brak czasu, nauka, walka o oceny... Też jestem w trzeciej klasie i widzę, jak moi nauczyciele gnębią testami, zadaniami domowymi i myślami o liceum, dlatego nie będę narzekać na to, że notki czasami nie pojawiają się w terminach.W każdym razie gratuluję wytrwałości, uporu w dążeniu do doskonałości i talentu. Pozdrawiam wspaniałą pisarkę ;*NierealnaPs. Pamiętasz o tym lwie, którego Lily dostała od Kate na gwiazdkę? Chciałabym wiedzieć, co ten prezent miał oznaczać.Ps2. To jest 150 notka. Gratuluję serdecznie i jeszcze bardziej. Szczególnie, że ponownie przeszłaś samą siebie i pokazałaś, że można wspaniale pisać.Ps3. Co powiesz na to, żeby Lily zeszła się z Jamesem po egzaminach w szóstej klasie? Wielu czytelników prosi, aby stało się to jak najszybciej, ale Ty chcesz trzymać się wersji Pani Rowling. Według niej byli parą dopiero w siódmej klasie. Ale po egzaminach w szóstej klasie już teoretycznie są rok wyżej. Ja tylko proponuję, ale mam nadzieję, że to przemyślisz. ^^

    OdpowiedzUsuń
  42. Ta notka jest cudowna.Nic nie można więcej powiedzieć!Może tylko jedno pytanie:Kiedy oni będą parą???

    OdpowiedzUsuń
  43. :)Cóż... Notka jest lepsza niż poprzednia:)Ale James cały czas mi przypomina Edwarda (ale to pewnie przez to że słucham muzyki...no w tematyce zmierzch...Linking Park itp. itd.) i trzeba dodać:) że przeczytałam dwie pierwsze części i namówiłam do tego aby moja przyjaciółka ją przeczytała:)Ale wracając do notki:)Ciekawa, bardzo ciekawi mnie ten urok który został przeniesiony na Lily:)No cóż mogłaby być dłuższa:) Ale nie narzekam:) Dobrze że jest:)Hmmm...Co by tu jeszcze napisać:)Mam nadzieje że nie zapomniałaś o moim blogu:)Jak co to Ci przypomnę w Księdze Gości:)Pozdro ach...i czekam na nową notkę:)

    OdpowiedzUsuń
  44. ~www.cala-prawda-o-dorcas.blog.onet.pl27.02.2009, 20:03

    Witaj ^^ciesze się, że zawitałam, bo inaczej bym się o nowej notce nie dowiedziała xdale moja wina. jestem nierozgarnięta i nie widziałam informacji o Księdze ;]notka bardzo mi się podoba. świetnie piszesz ;]pozdrawiam i życzę dalszej wenyBlack Autumn.

    OdpowiedzUsuń
  45. Właśnie dobrze ze są te wpływy "Zmierzchu", przecież Lilly w 7 kl. zaczęła chodzić z Jamesem.Kiedyś trzeba będzie to napisać, nie? Zbliżasz się do tego no i tak trzeba ^^ :)

    OdpowiedzUsuń
  46. ~asiunia.k@autograf.pl27.02.2009, 23:50

    Masz bardzo ładny i ciekawy blog. ^^. Przyznaaaje się, iż weszłam tu przez przypadek, no ale czyż nie przypadki chodzą po ludziach. :)Tak poza tym to zapraszam do mnie http://nasz-niezwykly-swiat.blog.onet.pl/Pozdrawiam Gumiś O_x

    OdpowiedzUsuń
  47. Panna_Balonowa_28.02.2009, 15:50

    Jest naprawdę świetnie :) A Twoje opowiadanie jest moim ulubionym z tych o Lily i Jamesie. Czekam na kolejną część, życzę weny ^^[kolorowy-balon]

    OdpowiedzUsuń
  48. pstrokatka@vp.pl28.02.2009, 20:34

    Genialna notka, naprawdę genialna, nie mogę doczekać się kolejnej notki. Zapraszam na mój blog http://tonks-nimfadora-lupin-remus.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  49. pstrokatka@vp.pl28.02.2009, 20:37

    Notka genialna, naprawdę genialna nie mogę doczekać sie kolejnej notki. Serdecznie zapraszam na mój blog http://tonks-nimfadora-lupin-remus.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  50. ~Lidia...:)1.03.2009, 15:59

    hmm ładna ta notka..i bardzo ciekawawiesz niedawno przez przypadek weszłam na takiego bloga..i wiesz co zobaczyłam?taki sam szablon jak u ciebie..nagłówek i zdjęcia postaci....;/....oczywiscie mozesz to zlekcewazyc ale ja bym nie odpusciła...to jest adres tego bloga: http://pamietnik-lily-evans-czyli-ruda-vs-rogacz.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  51. o raju ^^ aby przeczytać wszystkie twoje notki, potrzebowałam 12 godzin! podziwiam też wytrwałość, z jaką piszesz tego bloga xD4 lata! ;Omam nadzieję, że Lily i James w końcu zostaną parą ;] Dorcas dobrze gada, że mogliby już być razem-oficjalnie. i walić fanki Jamesa xDD niech Lil zrobi im z tyłków jesień średniowiecza ;DDpozdrawiamhttp://calliepotter.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  52. dzięki za informacje :) na pewno nie odpuszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Magiczna ta notka... Tak sobie myślę: czy to chodzi o to, że on ją kocha, i dlatego te ataki mijają jak on jest blisko? A może chodzi o to, że to ONA jego kocha?;DTak czy siak - u mnie nowa ;) [http://karawanaprzeznaczenia.blog.onet.pl]

    OdpowiedzUsuń
  54. bardzo mi się podoba twój blog. znalazłam go kilka dni temu i bardzo szybko przeczytałam. całość jest po prostu GENIALNA. bardzo podoba mi się wątek z klątwą i już nie mogę doczekać się dalszej części. nie będę cię tu pospieszać bo domyslam się że masz sporo pracy oprócz bloga. myslę że zmierzch bardzo mocno nie odbił się na tej historii. będę czekać na kolejną notkę pozdrawiam. P.S. jeśli podobał ci się zmierzch przeczytaj sobie "intruza" jest równie wciągający choć odrobinę smutniejszy. życzę powodzenia w tworzeniu kolejnych notek

    OdpowiedzUsuń
  55. Robi się coraz ciekawiej...;) Bardzo interesujący i niezwykle tajemniczy jest wątek z figurką i samym wpływem Jamesa na Lily. Naprwdę mi się spodowabał. Jestem bardzo ciekawa, co też Lily przeczyta w tej książcę. Czkeam na kolejną notkę.historia-lilyanne.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  56. Nie ma sprawy...już się przyzwyczailiśmy ...

    OdpowiedzUsuń
  57. ~karolcia_11@interia.eu2.03.2009, 16:38

    Świetna notka. Dziwna sprawa z tym bólem... Czekam na następną notkę. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  58. Notka jest super... Uwielbiam twój blog... A co do Zmierzchu radzisz sobie tylko James jest tak nadopiekuńczy jak Edward w Zaćmieniu.Dodałam Cię na www.swiatikon.blog.onet.pl do ciekawych blogów :))

    OdpowiedzUsuń
  59. Twoje opowiadanie jest swietne, poniekad momentami draznilo mnie strasznie to, jaka Lily byla glupiutka. Niby inteligetna, zdolna uczennica a wmawiala sobie ze nic nie czuje do Jamesa, az mialem chec krzyczec do monitora xD! Mysle ze opowiadanie dalej, bedzie rownie ciekawe jak jest. Obiecuje ze bede sledzil zycie Lily. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń