11 kwietnia 2009

Czwarta rocznica :)

Uwaga, uwaga!
Oznajmiam, że Pamiętnik rudowłosej miłości Rogacza obchodzi dzisiaj czwarte urodziny! ;)

Podsumowanie:
Odwiedzin na blogu (w chwili obecnej): 662089
Komentarzy: 6777
Liczba notek z opowiadaniem: 153
Osiągnięcia :blog był kilkanaście razy polecany przez Onet.pl (nie pamiętam dokładnie)

Cztery lata. Dużo, nie? Aż trudno mi w to uwierzyć. Tak szybko minęło… I sporo się w tym czasie zmieniło.
Przede wszystkim to, jak piszę. To powiadanie bardzo pomogło mi w wyrobieniu własnego stylu. :) Te pierwsze notki, sprzed czterech lat, są przerażające. Teraz na szczęście jest lepiej. :)
Jednak, szczerze mówiąc, ten blog istnieje dzięki Wam. Gdybym nie miała odpowiedniej motywacji, z pewnością bym się w końcu poddała. A tak, piszę nadal. :) Dla Was i, po części, dla siebie samej.
Ani trochę nie żałuję, że założyłam tego bloga. Zdarzały się chwilę zwątpienia, jednak to minęło. ;]
Wciągu ostatnich kilku miesięcy trochę oddaliłam się od potterowskiego świata. Powodem jest oczywiście seria „Zmierzchu”, która całkowicie mną zawładnęła. ;) Życie Belli i Edwarda wysunęło się na przód, przysłaniając Lily i Jamesa. Ale teraz już staram się zachować równowagę. ;) Zżyłam się z tym opowiadaniem, i to jak, i przekonałam się, że nic nie może mnie do niego zniechęcić.
Czasu mam coraz mniej, niestety. Jak już pisałam, nowa notka pojawi się dopiero po testach. Mogę Wam obiecać, że wtedy też akcja ruszy na przód. ;D Zrobi się ciekawie… Ale nic więcej nie zdradzę. :)
Nie wiem, ile jeszcze będę pisać. Nie mam pojęcia. W przyszłym roku idę do liceum, a tam czasu wolnego jest bardzo mało. Ale jestem pewna, że notki będą się nadal pojawiać. Może trochę rzadziej, ale będą. ;)
Z okazji Świąt Wielkanocnych chciałabym Wam życzyć wszystkiego najlepszego. :) A szczególnie spełnienia wszelkich marzeń. :)
Dziękuję Wam wszystkim, że wciąż ze mną jesteście. To naprawdę pomaga.
Kocham Was! :))
Poprzednią notkę można nadal komentować.
A swoją drogą, ciekawe, ile jeszcze rocznic będziemy obchodzić… :)

57 komentarzy:

  1. Gratuluję czwartej już rocznicy :) Przepraszam za spam - jednakże myślę, że ta wiadomość warta jest przeczytania :) Kilkanaście dni temu powstało forum o blogach z opowiadaniami. Jak każde nowe forum, potrzebujemy nowych, kreatywnych użytkowników, by stworzyć zżytą i wspierającą się forumową społeczność. Potrzebujemy takich osób, jak właśnie Ty, dlatego serdecznie zapraszam na www.opowiadania-blogowe.pun.pl Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już gratulowałam pod poprzednią notką, ale tutaj też nie zaszkodzi. Z całego serca Ci gratuluję! ;* I mam nadzieje, że tych rocznic jeszcze będzie bardzo dużo :))

    OdpowiedzUsuń
  3. ~madzialena11811.04.2009, 19:44

    Kochana moja! Tym brakiem czasu to tylko straszą przyszłych licealistów, wierz mi. Ja jestem teraz w I, ale nawet nie w ogólniaku, tylko w profilowanym, w plastycznym, więc mam chyba z 12 godzin tygodniowo więcej niż przeciętny licaelista, mam dodatkowe zajęcia i maluję w domu, a wciąż mam trochę wolnego czasu. Kwestia dobrej organizacji:D Wspaniałych Świąt to już Ci dzisiaj życzyłam, więc udanych testów (i tak będą udane) i dalszej weny twórczej. No i cobyś nie zapominała informować mnie o notkach! K.C.:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już gratulowałam pod poprzednią notką, ale tutaj też nie zaszkodzi. Z całego serca Ci gratuluję! ;* I mam nadzieje, że tych rocznic jeszcze będzie bardzo dużo :))

    OdpowiedzUsuń
  5. No cztery lata to naprawdę dużo!! Gratuluję^^;**Twój blog bardzo mi się spodobał, dlatego dodałam Cię do linków;p rudowlosa-rozczochraniec-i-przyjaciele.blog.onet.plPozdrawiam serdecznie i życzę wesołych świąt;**

    OdpowiedzUsuń
  6. miikutka@op.pl11.04.2009, 21:12

    Łał to juz cztery lata ! Podziwiam cię. Słuchaj mogłabyś mnie dodać do linków ? Podaje adres mojego bloga : http://lily-james-rozterki-sercowe.blog.onet.pl/.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję 4 urodzin bloga... mam nadzieję, że nie ostatnich :) I życzę Ci powodzenia na egzaminach - grunt, to się nimi nie przejmować, nauczyciele, owszem, straszą, ale naprawdę da się to napisać. A u mnie matura... jak ten czas zleciał :(Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  8. ~Wolverine28511.04.2009, 21:14

    Cztery latka Minęły jak Jeden dzień ;] GratUlacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam nadzieję, że będzie jeszcze wiele takich rocznic. Będę trzymać za nie kciuki :) Na pewno nawet w liceum od czasu do czasu znajdziesz chwilę, by napisać dla nas nową notkę. Chociaż raz na miesiąc (ale naprawdę wolałabym czytać częściej ^^)Wesołych świąt :*[kolorowy-balon]Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  10. 4 lata! Aż nie mogę uwierzyć;) Gratuluję i liczę, że tych rocznic będzie jeszcze więcej! A przy okazji życzę wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje czwartej rocznicy... mam nadzieje że będzie piąta , szósta siódma i więcej ... I n awzajemi i WESOŁEGO JAJKA xD [zycie-lily5.blog.onet.pl] P.S Powodzenia na testach i dzieki że je masz bo wtedy JA mam wolne :) ;P

    OdpowiedzUsuń
  12. mariolka11@buziaczek.pl11.04.2009, 22:36

    Zostałaś nominowana do Kreativ Blogger na www.lily-e-james-p.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. ile eocznic pytasz ? oby jak najwięcej !!i wiem jak to jest z tym LO i nauką sama włąśnie przygotowuję się dotestów gimnazjalnych... koszmar ale wszyscy twierdza, że damy rade!:)Pozdrawiam i najlepszego na święta ;***

    OdpowiedzUsuń
  14. Cztery lata?!?*próbuje podnieść szczękę z podłogi*Gratuluję! ;* A treaz to z czym tu przybywam ;]Wesołego Alleluja!Pogody ducha, wytrzymałości nerwowej przy rodzinie i znajomych, mocnego żołądka i lekkostrawnego śniadanka wielkanocnego ;] I aby ten kurczaczek w Poniedziałek Wielkanocny nie tupał za głośno ;]]Z rozbrajającym uśmiechem życzy Christinaa vel Patrycja ;]

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie będę się cofać do rozdziału, więc wypowiem się o nim tutaj ;)Już zaczynam się bać o to, co tam wynalazł Syriusz... To będzie pewnie straszne xDLilka się zmienia? Niee... Ujawnia swoją prawdziwą twarz, jak nic! ;PCo do testów... Ja nic sobie przed nimi nie powtarzałam - w szkole dostatecznie nas tym torturowali. Na dzień przed egzaminem poszłam pobiegać, by dać upust narastającej we krwi adrenalinie ;) Polecam.

    OdpowiedzUsuń
  16. ~karolcia_11@interia.eu12.04.2009, 11:22

    Gratuluje.! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. To już 4 lata ? O jeezuu. Szmat czasu ;p Oczywiście rozumiem twoje zaślepienie The Twilight Saga's xD Podziwiam cię, piszesz świetnie, i nawet nie myśl żeby skończyć z tym blogiem. O nie, nie. Dla mnie ten blog to coś w rodzaju twilight, coś co mnie wciąga, wszech ogarnia.Miło by było, gdyby Lily, np. rzuciła sie Jamesowi w ramiona czy coś w tym stylu, a potem zastanawiała się, co ona wyprawia. I zadała sobie pytanie Czy ja go kocham ? Czy kocham ten napuszony łeb, z tymi pięknymi orzechowymi oczami ? Ahhh.... ta moja fantazja Hehehe xDPozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Zostałaś nominowana do Kreativ blogger ... więcej informacji na www.zycie-lily5.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. ~Huncwotka Lily12.04.2009, 14:48

    No to gRatUlacje I wsyzstKiego najlePszego ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. No brawo, brawoxD Ja mam nadzieję, że do samego końca czyli śmierci Jamesa i LilkixD Tobie też życzę baaaardzo mokrych, wesołych i szczęśliwych Świąt Wielkanocnych Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  21. okkai0@vp.pl12.04.2009, 16:28

    Sorry za spam, ale chcę wiedzieć tylko czy moje opowiadanie jest dobre:) http://opowiadanie-samotnik.blog .onet.pl/ proszę wpadnij na niego:)I gratuluje czwartej rocznicy:)

    OdpowiedzUsuń
  22. malwinka5550@op.pl12.04.2009, 21:27

    super bloguś :) wpadnij do mnie..:) http://inna-zaczarowana.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratulacje :)Chyba juz 4 razy przeczytałam całego twojego bloga :PMasz talent, nie zmarnuj go i pisz dalej ;]Wesołych świąt i mokrego poniedziałku :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Oby jak najwięcej! Wszystkiego najlepszego:) 4 lata.... ja co prawda nie jestem cały czas, ale przynajmniej rok... pamiętam jak była trzecia rocznica;)

    OdpowiedzUsuń
  25. No, no. Cztery lat - niezwykłe osiągnięcie. Pisz dalej!NN na www.potter-lily-i-james.blog.onet.plNN na www.nienawidzisz-czy-kochasz.blog.onet.plNN na www.ogien-i-lod.blog.onet.plPozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluje i życzę Ci, żebyś pisała jeszcze długo i rozwijała swój talent :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow.! Gratuluję! Obyś przeżyła z tym blogiem kolejne cztery! I nawet dłużej.! Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nową notkę. [[http://zwariowany-swiat-panny-evans.blog.onet.pl/]] Jeszcze raz gratuluję i weny życzę.! Oby tak dalej.! x]]

    OdpowiedzUsuń
  28. Będziemy obchodzic jeszcze wiele rocznic, mam nadzieję;] Życzę powodzenia na testach i dalszego owocnego pisania na tym blogu;D Jesteś naprawdę super pisarką!!! Pozdrawiam i czekam z niecierpliwością na kolejną notkę;*

    OdpowiedzUsuń
  29. ~kofana-hermionka15.04.2009, 18:28

    Gratulacje czytam twojego bloga jak tylko pojawi się notka...Mam pytanko jeszcze co ty robisz, że twój blog jest tak popularny...:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratulejszyn!Kurcze, strasznie żałuję, że wcześniej nie trafiłam na ten blog. Dziewczyno, żeby pisać 4 lata i mieć pomysły?! Ty to masz talent. Postaram się nadrobić, łatwe to nie będzie, ale mam nadzieję że mi się uda. Sama piszę, także jeśli będziesz miała czas wpadnij na moje Dramione ;] www.malfoyowa.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratulacje z tego że wytrzymałaś aż 4 lata ;)) Niektórzy zakładają i opuszczają blogi po kilku notkach... Mam ogromną nadzieje że pisać będziesz jeszcze długo ;) Twój blog jest fantastyczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. lil123@buziaczek.pl16.04.2009, 20:30

    u mnie nowa notka xDpozdrawiam :*Zwinnazwinna-i-rogas.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluje:) A w liceum nie jest tak źle. Do ostatniej klasy można oddychać:)

    OdpowiedzUsuń
  34. [ WAŻNE, PROSZĘ PRZECZYTAJ ] Hej . Chciałam ci powiedzieć, że czytam twojego bloga od jakiegoś czasu. Mam za sobą już wszystkie notki. Pod częścią z nich mogłaś zauważyć mój komentarz, ale pewnie nie zwróciłaś na niego uwagi. Mimo wszystko uwielbiam twojego bloga i styl w którym piszesz. Dlatego nominowałam cię do KREATIV BLOGGER. ZAsady tej całej zabawy możesz zobaczyc na moim blogu: www.apmietnik-upartej-milosci-rogacza.blog.onet.pl. Pozdrowienia ;].

    OdpowiedzUsuń
  35. Wow! Cztery lata! Fajnie piszesz. Ostatnia notka bardzo mi sie podobała. Też w przyszłym roku idę do liceum :) Mogłabys mnie powiadomić o nastepnej notce? Zapraszam do siebie na www.lilly-evanss.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. szulus12@buziaczek.pl18.04.2009, 12:19

    Super posty bijaj do mnie www.szulus12.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. http://lily-evans.top-100.pl - wejdz i zobacz .... naprawdę warto... szkoda że nie ma tam twojego bloga... myślę że miałby szansę na zwycięstwo.... zapraszam do mnie na kada113.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. a ja sie ciesze ze zalozylas tego bloga bo jest po prostu wspanialy;) super sie go czyta xD

    OdpowiedzUsuń
  39. dominisia_987@buziaczek.pl19.04.2009, 02:24

    Kurczę. ;o Wytrwała jesteś. Gratuluję. ;**[jedyne-takie-miejsce]

    OdpowiedzUsuń
  40. sto lat sto lat!!!!! xDxD obyś miała wielką wene najle[pszego dla bloga :P

    OdpowiedzUsuń
  41. dopiero znalazłam tego bloga i zaczne go od poczatku czytac bo nie lubie tak od srodka ;p to co juz przeczytalam bardzo mi sie podoba suuuuuuuupcio blogasek

    OdpowiedzUsuń
  42. Gratuluję ;) Mam nadzieję, że jeszcze dlugo będziesz tworzyć, bo piszesz cudownie. Życzę powodzenia na testach gimnazjalnych... Nie są tak trudne, naprawdę ;) Więcej stresu niż potrzeba ;) www.margaret-ames.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. Brawo ;))Podziwiam Cię bardzo.Cieszę się, że trafiłam na Twój blog. Sama niewiem co pisać więc napiszę tylko tyle:Dziękuję ;)Za to że piszesz ;D

    OdpowiedzUsuń
  44. sto lat sto lat niech tyle żyje blog ten....xD

    OdpowiedzUsuń
  45. ten blog jest świetny...:)

    OdpowiedzUsuń
  46. ~Poteromanka23.04.2009, 19:19

    Ten blog jest najlepszym jaki kiedykolwiek czytałam!!! Świetnie piszesz! Mam nadzieję, że następna część pojawi sie już niedługo.Czaekam z niecierpliwością!P.S Co do fabuły to Lily mogłaby dać mu szanę..a Dorcas z Syriuszem mogliby przestać być tacy uparci i wreszcie się zejść.Ale to tylko taka moja drobna uwaga...Życzę weny

    OdpowiedzUsuń
  47. DZIECKOOO..zal mi ciebo piszeszs noty co dwa tygodnie...;/a pewnie wiekszosc komentow piszesz sobie sama .!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  48. sto lat i mam nadzieje że tych rocznic bydzie jak najwiecej

    OdpowiedzUsuń
  49. Moje gratulacje =D oby tak dalej kochana ! Powodzenia ;)Pozdrowionka, Ceci

    OdpowiedzUsuń
  50. Może Ty byś tak robiła, ale ja nie zniżyłabym się do takiego poziomu. :)A to, jak często dodaję notki to moja sprawa, zależy to od czasu wolnego i chęci. Dodałabym coś jeszcze, ale nie chcę być już chamska. No cóż, pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Jak egzaminy? Trzymałam kciuki za ciebie. Mam nadzieje, że jak najlepiej;**

    OdpowiedzUsuń
  52. ~james_huncwot24.04.2009, 14:51

    Tada... informuję, że zostałaś nominowana na Kreativ Blogger przez zemnie. Wejdź na www.james-huncwot.blog.onet.pl, żeby dowiedzieć się o co chodzi :****

    OdpowiedzUsuń
  53. Gratuluję!:):): I mam nadzieję, że tych rocznic będzie jeszcze wiele.

    OdpowiedzUsuń
  54. Spam:Miło mi poinformować, że niedawno założyłam bloga z ocenami: http://honestopinion.blog.onet.p l/ jeśli chcesz zgłosić się do oceny i poznać prawdę o swoim opowiadaniu to zapraszam, szukam również oceniających, więc jeśli myślisz, że dasz radę, masz zapał do oceniania innych, zapraszam serdecznie.Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  55. Nominowałam Cię do Kreativ Blogger. Widzę, że jeszcze nie masz loga, więc chyba jestem pierwsza. Zapraszam do siebie na nową notkę (lilly-evanss.blog.onet.pl)

    OdpowiedzUsuń
  56. Podziwiam Cię, dziewczyno! Gratulacje;** No, ale byłam pewna, że dobrze Ci pójdzie! A wypracowania na pewno uznają;]] Ja boję się co będzie za rok...chyba sobie nie poradzę tak dobrze jak ty. Szczególnie, że zawsze robię jeden podstawowy błąd: myślę dobrze...zbyt długo się zastanawiam i jednak zaznaczam złą odpowiedz. 48 z niemieckiego? No, no;p A trudny był, czy raczej taki z podstaw? Bo ja będę pisać z angielskiego. Jeszcze raz gratuluje;**A konkurs...oj, chciałabym. Chciałabym żeby był z polskiego. Ale niestety nie. O prawach człowieka....czyli tak bardziej wos. A wosu nie lubię. I tak nie mam pojęcia jakim cudem w szkolnym etapie miałam pierwsze miejsce. Przecież nic nie umiałam. A teraz we wtorek czeka mnie jeszcze trudniejsza część...Ech..;// Pozdrawiam Cię i ściskam;**PS. Poproszę nową notkę...za ile będzie gotowa?

    OdpowiedzUsuń
  57. ~.Lily Evans25.04.2009, 16:31

    Twoj blog jest świetny. Dzisiaj zaczelam go czytać :)I trochę mi to zamię :PDodam twój blog do linków na www.6-huncwotów.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń