11 kwietnia 2010

Piąta rocznica.

Dzisiaj Pamiętnik rudowłosej miłości Rogacza obchodzi piąte urodziny. :)

Planowałam z tej okazji dodać notkę dłuższą niż zwykle. Miałam ją napisać w ten weekend. Wczorajsza tragedia sprawiła jednak, że nie byłam w stanie zrobić niczego.
Mimo że polityką się nie interesuję, wstrząsnęła mną wiadomość, że tak wiele najważniejszych osób w państwie nie żyje. Każdy przeżywa żałobę inaczej, ja spędziłam ten weekend z rodziną przed telewizorem, czekając na nowe informacje.

Jubileuszowa notka pojawi się więc 18 kwietnia. Mam nadzieję, że zrozumiecie.
Przyznaję też, że nie potrafię teraz całkowicie cieszyć się z blogowych urodzin. To, co się wydarzyło, jest po prostu straszne.
No ale, w sumie jest się z czego cieszyć. :) 5 lat z historią Lily, z Wami. Nie wiem, jak by to teraz było bez tego bloga, jego istnienie jest dla mnie tak samo oczywiste, jak to, że 2 dodać 2 to 4.
Teraz niestety notki pojawiają się rzadziej. Tylko w weekendy mam czas, żeby cokolwiek napisać i to też nie zawsze. Cieszę się, że i tak nie zraziliście się do tej historii i nadal odwiedzacie bloga.
Mogłabym pisać dalej i dalej, ale tylko powtórzyłabym to samo, co mówiłam w czasie poprzednich rocznic. Dziękuję Wam za wszystko – to dzięki Wam blog nadal istnieje.

Zrezygnowałam z informowania o nowych notkach. Zajmuje mi to sporo czasu, a jego jest coraz mniej. Zmieniłam też numer GG, stary jest już nieaktualny. Znajdziecie mnie teraz tu: 22332454. Informację o nowej notce zawsze zamieszczę w opisie, także jeśli chcecie, dodajcie ten numer do kontaktów.
Teraz mam okazję się przekonać, ile osób wchodzi tutaj z własnej woli. ;>
I na koniec małe podsumowanie:
Odwiedzin na blogu (w chwili obecnej): 860508
Komentarzy:8028
Liczba notek: 165

No, kończę. Jeszcze raz chciałam Wam podziękować. Mam nadzieję, że blog wytrzyma jeszcze długo… ;)

38 komentarzy:

  1. Już pięć lat, aż łza się w oku kręci. Szkoda, że nie można się tym w pełni cieszyć. niemniej, to cudowne że już tyle lat piszesz. Żczę i tobie, i Lily kolejnych pięciu lat z blogiem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. szczęście w nieszczęści. Pięć lat to spora ilość czasu, dzięki za wytrwalość bo niektórzy nie potrafią dotrwać tak dlugo, pisząć z chęcią a nie z czystego przymusu :)To zrozumiale, że notki dzisiaj może nie być, nie umiem jakoś się nawet skupić na czymś innnym, silą rzeczy idę przed tv i oglądam wiadomości.... a powinnam się uczyć do sprawdzianu z histy ze 150 stron ;|Polska stracila największy kwiat inteligencji, po raz drugi, przykre i niestety prawdziwe....no cóż...życzę wytrwalości w pisaniu :)pozrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. ~w-strone-swiatla12.04.2010, 00:37

    Gratuluję. No i czekam na kolejne notki, mając nadzieję czytać je jak najdłużej. :)Krwiozercza

    OdpowiedzUsuń
  4. Po pierwsze: Gratulacje!! Spędziliśmy już 5 lat wspólnie mimo, że się nie znamy.Po drugie: Niestety tragedie się zdarzają. Szkoda, że akurat w ten ważny dzień.Po trzecie: w gruncie rzeczy sama zajęłam się pisaniem opowiadania i powróciłam do jednego ze starszych dzieł. Zapraszam na moje blogi wszystkich: http://magia-przyjazni.blog4u.pl/http://the-way-of-roses.blog.onet.pl/To ty mnie zainspirowałaś do dalszej twórczości. jesteś ostatnim blogiem z opowiadaniem, który śledzę i mam nadzieje, że mi tego nei zabierzesz.

    OdpowiedzUsuń
  5. ~czarownica9512.04.2010, 16:31

    Tak naprawdę czytam Twojego bloga od wakacji. Spędziłam nad nim prawie że całe 24 godziny! Podoba mi się on. Chyba więcej nie trzeba pisać xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje...5 lat...nieźle ;]A co do tej tragedii...coś okropnego, naprawdę. Szczerze współczuję wszystkim, których dotknęło to najmocniej, czyli rodzinom ofiar....w ogóle szok normalnie.Co do notki, to życzę duuużo weny ;]Pozdrawiam. ;**

    OdpowiedzUsuń
  7. czekam do niedzieli !! ;')))

    OdpowiedzUsuń
  8. całkowicie rozumiem to, że nie napisałaś nowej notki, bo ja też byłam wstrząśnięta tą wiadomością czekam na nową notkę i gratuluję 5 rocznicy

    OdpowiedzUsuń
  9. To już 5 lat? Niesamowite. Gratulacje. Ja ze swoim blogiem skończyłam po niecałym roku. Widać to nie dla mnie. Ale fajnie, że ty się trzymasz. Jeszcze raz gratuluję;);**

    OdpowiedzUsuń
  10. Już od tak dawna... piękna rocznica. Czasem żałuję, że swojego bloga skończyłam tak szybko... o ile trzy lata to szybko ;) To ja dziękuję, że nadal piszesz. Jesteś autorką jedynego bloga potterowskiego, którego jeszcze czytam. Mało kto przez tyle czasu ciągle ma nowe pomysły. Chyba już Ci kiedyś pisałam, że Twoje notki są coraz lepsze. Pisałam? No to się powtórzę :)Oczywiście, że rozumiem, że nie mogłaś się skupić na notce. Mi też ciężko się teraz na czymkolwiek skupić. Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jej już 5 lat? Nie wiem co mam Ci napisać.I to nie tylko dlatego, że o 8.00 rano jeszcze nie myślę:PWięc kolejnych 5 lat i tylu notek. Czekam na nową notkę,bo są strasznie rzadko, ale wiem, wiem. I trochę szkoda, że święto obchodzisz z takim tłem...Pozdrawiam, bo już nic nie wymyśle:*

    OdpowiedzUsuń
  12. To nie ty powinnaś nam dziękować tylko my tobie. A więc DZIĘKUJĘ DZIĘKUJĘ DZIĘKUJĘ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Pisz dalej i nie poddawaj się :***Kocham tą historię i mam nadzieję, że wytrzymasz jeszcze długo:Trzymam kciuki ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ~dulce_bells13.04.2010, 18:44

    5 lat to dużo czasu. Przez ten czas powstało dużo notek, a jeszcze bardziej rozwinęłaś się pod względem pisarskim. Widać, że z każdą kolejną notką piszesz dużo lepiej. Jedyne czego można tutaj życzyć to dużo weny i jeszcze więcej pomysłów na to opowiadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sto lat ;D Czekamy na notkę!

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie, że tyle lat wytrzymał twój blog. I piszesz wspaniale, wiec sie niesamowicie ciesze apropos tej tragedii... az brak słow.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak ten czas szybko zleciał...:) Nawet nie wiem kiedy! Już pięć lat jesteśmy z Tobą, niesamowite;) Mało kto wytrzymuje tyle co Ty i pisze tak cudownie:) Gratuluję i życzę sto lat!

    OdpowiedzUsuń
  17. Sto lat, sto lat niech żyje żyje nam!wow...!Podziwiam cię! Naprawdę ogromnie Cie podziwiam. Imponujesz mi tym, że po tak długim czasie nadal potrafisz pisać o Lily i Cie to nie nudzi. Wiele osób stwierdziłoby po tak długim czasie, że są już za starzy, albo nie maja czasu. A ty potrafisz go znależć!Jesteś niesamowita ·! I jescze znajdujesz w tym przyjemność! Nie piszesz dlatego, ze sie zawziełaś, czy 'bo tak wypada' albo tylko dlatego, że chcesz dokończyć te historię ale dlatego, ze to lubisz! Wielki szacunek dla Ciebie!Z okazji piątych urodzinbloga zycze Ci abys dotrwala do konca opowiadania, oczwiscie duuuuuzo weny, wielu ( a moze lepiej coraz więcej) wiernych czytelników, miiilionów komentarzy i tego abyś dlaje rozwijałą swoją pasję, rozwijająć tym samym siebie i swój styl pisania !Nie bede sie rozpiszwac czekam z niecierpliwoscia na kolejna notke, do zobaczenia 18 kwietnia.Pozdrawiem Werak ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej, gratulacje ;*Czytam twój blog od dawna ale nigdy nie chciało mi sie skomentować sorry ;)No ale cóż piąta rocznica to musze dodać komentarz. Jeszcze pięciu lat ;)[my-story-of-vampire]

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolejnych udanych lat życzę ;DChyba każdym ta katastrofa wstrząsnełą...

    OdpowiedzUsuń
  20. 5 lat... ale ten czas leci ;]Polecilam Twojego bloga mojej kolezance... od wczoraj czy przedwczoraj nie robi nic innego tylko czyta i wychwala;]Szkoda, ze juz dalej nie bedziesz informowac o nowych notkach. Ale rozumiem;] Fajnie, ze chociaz w opisie bede mogla widzec, czy jest nowa notka;] I z wlasnej woli wchodze i czytam Twoje notki;] I pewnie wiele innych osob;] Mam nadzieje, ze bedziesz nami kolejny rok, a potem kolejny i kolejny... ;]

    OdpowiedzUsuń
  21. Twojego bloga czytam już łohoho. Chyba wtedy zaczęłam jak miał 2 lata. Miałam wtedy manie na HP i Lily. Czytałam tego masę, ale inne blogi padały jednym słowem.Miałam swój własny, nie na onecie. Był dość popularny, ale rzuciłam go dla nauki. Potem przestałam czytać, gdyż moja przyjaciółka też skończyła z tym.Niedawno znów zaczęłam i nie żałuje. Czytam twojego bloga od początku. Opowiadania są świetne. Ogólny wygląd bloga także. Blog zmieniał się,a ten szablon jest najlepszy. ;)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. na http://lily-evans-i-james-potter-huncwot.blog.onet.pl/pojawiła się kolejna notka zapraszam do czytania i komentowania... zaszły 2 zmiany jedna to taka że pisze inaczej a druga to zmiana nicka ... pozdrawiam do niedawna sylwu$ka Potter

    OdpowiedzUsuń
  23. monika611@vp.pl16.04.2010, 20:28

    Gratuluje Ci ! 5 lat to dużo i na prawdę gratuluję ci że wytrzymałaś tyle z tym blogiem. Większość już by dawno zakończyła swoją działalność. Rozumiem dlaczego nie dodałaś nowej notki i jestem tego samego zdania. Nie mogę doczekać się 18 kwietnia ! :):) [ wielka-milosc-lily-james]

    OdpowiedzUsuń
  24. liliana25@autograf.pl17.04.2010, 02:03

    Znalazłeś się w Lyon - cichym, szarym francuskim miasteczku. Czy odważysz się wejść i zmienić swoje życie? Czy przekroczywszy próg szkoły staniesz się gwiazdą futbolu, czy może wmieszasz się w tłum? Czy podejmiesz wyzwanie i dołączysz do Lyon College, miejsca, gdzie zagubione dusze szukają swojego miejsca w sztuce? Zapraszamy na http://lyon-college.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  25. DAWAJ NOWĄ NOTĘ, BO SIĘ ZAMORDUJĘ! xDD

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny blog wejdź na mój..../www.nosek.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. ~Panna Lovegood18.04.2010, 19:58

    Czemu nie ma nowej notki!Dziś 18 kwietnia notka miała być!

    OdpowiedzUsuń
  28. No i gdzie notka?! Ja sie tu nie umiem doczekac, patrze: 18 kwietnia a tu notki nie ma! :P

    OdpowiedzUsuń
  29. nata_jemmi@autograf.pl18.04.2010, 21:02

    Witam ;)To znów ja. Kera_23, z tym że jestem zalogowana i e-maila mam w podpisie..Postanowiłam (dzięki twojemu blogowi) założyć swojego o Lilce. Jakbyś miała czas - wpadnij.www.History-Hogwart.blog.onet.plPozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  30. 18 kwietnia ;** Czekam na notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  31. To dodawaj tą notkę!!! :D Nową!!! :DCo ma dzisiaj być! :))) Czekam! :*

    OdpowiedzUsuń
  32. luna2905@onet.eu18.04.2010, 22:51

    DAWAJ NOWĄ NOTKĘ!!!JUŻ TERAZ!WCHODZĘ TUTAJ OD DZIEWIĄTEJ RANO!I NIE MA NOTKI!

    OdpowiedzUsuń
  33. we need some NOTKA!

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja też wchodzę od rana! Oczekując nowej notki! Dodaj ją już! Ja mam jutro szkołę, wcześniej wstaję.. chcę położyć się dziś wcześnie, bo jutro czeka mnie ciężki dzień...CZEKAM! SZYBKO!!!! :) Obiecałaś!

    OdpowiedzUsuń
  35. Myślę, że blog wytrzyma jeszcze bardzo długo.. Mam nadzieję, że jak najdłużej. :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Podziwiam Cię za to, że wytrwałaś tyle lat. Po prostu wow, omg, szacun i co tam jeszcze znasz =)

    OdpowiedzUsuń
  37. I jeszcze jedno. Fajnie, ze założyłaś bloga w moje urodziny. Traktuje to jak prezent^^

    OdpowiedzUsuń
  38. już 5 lat ? WOW! mam nadzieję , że jeszcze trochę popiszesz ;) np. drugie 5 lat ? haha < żart > bardzo podobają mi się Twoje notki! Kocham Twój Blog!

    OdpowiedzUsuń