20 września 2010

Przerwa

Powinnam już dawno to napisać, ale nie mogłam się za to zabrać. Naprawdę nie potrafiłam. Ale wiem, że należy się wam wyjaśnienie, co się dzieje z blogiem.

Na razie nowa notka się nie pojawi. Mam za duży bałagan w życiu i nie mam nawet sił ani chęci na zajmowanie się życiem fikcyjnych osób i opisywaniem ich historii. Najpierw muszę się uporać ze swoimi sprawami, a potem będę mogła dalej pisać tutaj. Bo chcę dokończyć to opowiadanie i wiem, że za jakiś czas wrócę do tego. Kiedy, nie mam pojęcia. Ale kiedyś wrócę.

Zauważyłam, że brak jakichkolwiek informacji o blogu, wywołał w niektórych z was rożne emocje... Cóż, dziękuję tym, którzy nie zwątpili. To dla mnie naprawdę dużo znaczy. 

Nazwijcie to, jak chcecie, ale dla mnie to jest po prostu przerwa w pisaniu. Także... Do następnego razu. ;)

110 komentarzy:

  1. ~magdalenusia20.09.2010, 15:44

    Niedawno znalazłam tego bloga... Jest świetny, jak tylko przeczytałam od razu zaczęłam niecierpliwie czekać na następną notkę. Widać będę musiała poczekać ale nie przejmuje się tym bo wiem że będzie warto. Pozrdawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. wielka wielka szkoda ze przerywasz w takim momencie, ale w tym opowiadaniu nie ma takiej chwili w ogóle żeby przerwać. Cóż rozumiem cie bo sama mam taki bajzel że szok. Do zobaczenia! Czekamy z niecierpliwością.

    OdpowiedzUsuń
  3. Do kiedyś tam.

    OdpowiedzUsuń
  4. ~Atramentowy Książę20.09.2010, 18:51

    Ajć! Szkoda, że przerywasz pisanie bloga, ale co zrobić. Najpierw życie osobiste, a potem blogi. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Tylko jeszcze mi tego brakowało! ;cc

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie piszesz, ale poczekamy:) Trzymaj się, bo życie jest tylko jedno i trzeba je jakoś przeżyć:) Pozdrawiam Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam za Ciebie kciuki, Ewelino! :) I mam nadzieję, że wszystko się ułoży :) A o bloga się nie martw, bo na pewno będziemy na Ciebie czekać ;) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Doskonale Cię rozumiem. Sama mam problemy w życiu realnym, więc blog schodzi na drugi plan. Mam nadzieję, że szybko tu wrócisz, bo to jeden z najlepszych blogów o Lily.Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  9. jestem naprawde wielką fanką twojego bloga, rok temu zaczełam go czytac ( był to jeden z pierwszych jakie przeczytałam),więc mam zamiar poczekać mam nadzieje że wrócisz szybko z nowa dawka emocji pozdrawiam dirgel

    OdpowiedzUsuń
  10. ~Katherina Ross&Igusia Potter20.09.2010, 22:10

    jaka szkoda;( tak bardzo czekalam na ciąg dalszy a tu przerwa..moja przygoda z blogami zaczęła się tu na tej stronie..nawet nie wiesz jak mnie wciągnęłaś tym opowiadaniem..jednak nie będe traciła nadzieji i nadal według tradycji codziennie będe tu wchodziła sprawdzając czy naskrobałąś coś;]

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgadzam się ze wszystkimi - rozumiem Cię, będę czekała, bo Twój blog to jeden z najlepszych, jakie czytałam. Dużo szczęścia no i wróć do nas jeszcze ;)*

    OdpowiedzUsuń
  12. W takim razie czekam dalej...;*Liczę, że uporasz się ze wszystkim szybko i wrócisz.Anaisse.

    OdpowiedzUsuń
  13. ~Krwiożercza20.09.2010, 23:48

    Tak sobie co jakiś czas wchodzę i patrzę na datę (nauczyłam się tego 13 lipca na pamięć;-) ), i tak się ucieszyłam widząc 19 września, ale patrzę: Przerwa. Od razu wiedziałam, że to nie tytuł notki. Niemniej, ucieszyła mnie treść: że wrócisz. Wciągnęła mnie Twoja historia Rogacza i Rudej, nie chciałabym jej nie dokończyć. Trzymam kciuki, żeby Ci się wszystko poukładało, i żebyś tu jak najszybciej wróciła. My będziemy czekać. ;-)Pozdrawiam,Krwiożerczaw-strone-swiatla

    OdpowiedzUsuń
  14. wracaj szybko, czekamy :))

    OdpowiedzUsuń
  15. ja tam będę czekać...

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaka szkoda iż przerywasz! Ale cóż, życie osobiste jest najważniejsze.Mam nadzieję, że szybko wrócisz do pisania.Zapraszam na mojego bloga z opowiadaniami: http://bajka-dusz.blog.onet.pl/Być może komuś się spodoba moja twórczość:))Pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  17. ~Justynaa ;D23.09.2010, 17:51

    Szkoda... to jedyny blog jaki czytałam.. ;( Rozumiem twoją sytuację.. sama miałam pisać opowiadanie (na inny temat) ale po prostu nie mam na to czasu .. :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Z jednej strony cieszę, że nie rzucasz bloga i kiedyś będzie nowa notka, ale z drugiej jestem na cb zła bo nie mogę się doczekać nowej ^ ^ Więc do zobaczenia, i powodzenia z Twoimi sprawami

    OdpowiedzUsuń
  19. będę czekać z niecierpliwością ... :)

    OdpowiedzUsuń
  20. eeeh... czyli kótko mówiąc zostałam się bez ulubionego bloga na parę miesięcy... buuu, buuu, buuu... No, trudno, rozumiem że życie ważniejsze;) życzę powodzenia w tych wszystkich sprawach, z którymi masz problemy...

    OdpowiedzUsuń
  21. poczekamy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Załamałas mnie dziewczyno ; (. Naprawde xd . No cóz, skoro musisz to ja nie mam na to wplywu . Bede niecierpliwie czekac do Twojego powrotu . Mam nadzieje ze mnie powiadomisz o powrocie . ( moje gg 12997288)

    OdpowiedzUsuń
  23. kolegia_magii@op.pl26.09.2010, 12:29

    [SPAM] Magiczne wichry owiewają krainy ludzi. Potężne i niewidzialne, oplatają cały Stary Świat. Okiełznać je potrafią tylko czarodzieje dysponujący wielką wiedzą i mocą. Traktowani z niechęcią, nieufnością, a nawet strachem, czarodzieje wielokrotnie dowiedli swojego oddania w walce z Chaosem. Sprawdź, czy Twoja umiejętność splatania magii doda ci autorytetu, czy też może będzie dla Ciebie przekleństwem...[kolegia-magii][blog 16+]

    OdpowiedzUsuń
  24. ~Betty-Bonnie26.09.2010, 12:33

    Och! No cóż skoro musisz uporządkować coś w życiu to mogę jeszcze poczekac,ale sie zabije jak przed Gwiazdką nie pojawi sie nowa nota. no to ja czekam jak zwykle a i masz zayebistego bloga ;*

    OdpowiedzUsuń
  25. Jezu ! kocham tego bloga ;dale rozumiem, ze narazie nie masz jak pisac, w wierze, ze jak bd miala chwilke, to sprubobujesz cos maznąć. mam taka nadzieje ! ;pczekam ze zniecierliwieniem na NN, ale nie poganiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. baltyk@poczta.onet.eu26.09.2010, 18:04

    Poznałam tego bloga kilka dni temu, ale strasznie mi się spodobał. Na razie poczekam. Uporządkuj swoje życie, a jak wena wróci, oczekuję świetnych notek:)

    OdpowiedzUsuń
  27. http://leah-live-story.blog.onet.pl/ Serdecznie Zapraszam. na razie jest tylko prolog ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. ~Alisha Cullen27.09.2010, 20:24

    Szkoda, że zrobiłaś przerwę:(( Mam nadzieję, że szybko powrócisz na bloga:*

    OdpowiedzUsuń
  29. Poczekamy. Wytrzymamy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak ostatnio tu byłam to poczytałam sobie komentarze pod poprzednią notką. Ja nie wiem, co to byli za ludzie, którzy pisali tam tak obraźliwe i złośliwe słowa. Czy oni nie rozumieją, że masz też prywatne życie? Przecież jesteś człowiekiem z krwi i kości, który ma swoje problemy i słabości. A czasem nawet po prostu ma lenia. ;) Zresztą, zakładając bloga, nie zobowiązywałaś się, że notka będzie pojawiać się, powiedzmy, co miesiąc. To Twoja strona i masz prawo robić z nią co chcesz. Równie dobrze możesz ją usunąć, a innym nic do tego. (Tak tylko mówię, nie usuwaj nic, proszę. ^^) Czepiają się, że nie aktualizowałaś ogłoszeń, nie tłumaczyłaś się. Jeju! Mogłaś po prostu nie mieć czasu. Czasem tyle rzeczy zwali się człowiekowi na głowę, że sam nie wie o czym myśleć. I niektóre sprawy schodzą na inny tor. Innymi słowy, chcę po prostu powiedzieć, że doskonale Cię rozumiem. Czytam Twojego bloga od początku, uwielbiam go, ale nie widzę powodu, dla którego miałabym krytykować Twoje postępowanie względem czytelników. W końcu ogarnęłaś co nieco, znalazłaś chwilę i wyjaśniłaś wszystko.Więc ludzie, wrzućcie na luz. Jest też realne życie, nie tylko wirtualne. (Może dla niektórych to nie pojęte, ale to prawda ;D ) Nie czepiajcie się wszystkich.Głęboki oddech i luz. Mam nadzieję, że szybko do nas wrócisz. Trzymam kciuki za twoje prywatne sprawy i liczę, że wszystko wkrótce się ułoży. Jakby co, to pamiętaj, że masz nas- swoich wiernych czytelników.Pozdrawiam i ściskam. ;**PS: Może całość wyszła trochę ckliwie, ale tak mnie natchnęło. ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. ~Katarzynka.29.09.2010, 17:46

    Wracaj szybko, bo ja już tęsknie za Twoimi opowiadaniami:D Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nowa notka na opowiesc-lily-evans.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Całkowicie Cię rozumiem, życie prywatne jest o wiele ważniejsze. Dlatego z niecierpliwością czekam na nową notkę.

    OdpowiedzUsuń
  34. Szkoda, ale mam nadzieję, że szybko uporządkujesz swoje sprawy i do nas wrócisz. Trzymaj się :)

    OdpowiedzUsuń
  35. restless@onet.eu2.10.2010, 11:48

    [spam] Chcesz dorobić jako barman, lub kelnerka? A może w mniej legalny sposób oferując różne... usługi? Czy też dobrze się zabawić, przezwyciężyć nieśmiałość i poznać ludzi takich, jak Ty? Na co więc czekasz? Odwiedź klub "Venomous" i daj się porwać szaleństwu!Pamiętaj, tu wszystko się zaczyna, choć wcale nie musi kończyć. To Ty decydujesz - masz wolną rękę.www.venomous-club.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. nooo...kiedy napiszesz,stęskniłam się już za nowymi notkami;Dpozdrawiam;**

    OdpowiedzUsuń
  37. na http://lily-evans-i-james-potter-huncwot.blog.onet.pl/ pojawił się nowy rozdział zapraszam do czytania i komentowania pozdrawiam ta zwariowana z bloga http://lily-evans-i-james-potter-huncwot.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  38. mam nadzięję, że za chwilę wrócisz, bo przeczytałam Twojego bloga od początku:) Jest bardzo fajnie prowadzony:opisy, akcje, postacie, pomysł. Byle byś szybko wstawiła nową notkę.Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  39. Trzymam za ciebie kciuki w sprzątaniu bajzlu w zyciu cokolwiek to jest.

    OdpowiedzUsuń
  40. Rozumiem, że masz sprawy osobiste, ale do jasnej chol*ery ostatni rozdział ukazał się w lipcu! W lipcu, rozumiesz?! A teraz mamy... Październik!!! Proszę, jak pięknie olewasz bloga! Wybacz, ale mnóstwo innych bloggerów W TWOIM WIEKU (więc proszę, nie gadaj mi znów o tym, że II liceum to nie żarty itp.) dodaję o wiele częściej notki. Tak trudno dodać chociażby krótki rozdział? Nawet wyjaśnienie (które i tak jest b. mętne) dodałaś po dwóch miesiącach. Nie no, trzymajcie mnie ludzie... Oszaleję zaraz!!! Ty w ogóle traktujesz tego bloga poważnie?! Bo mam wrażenie że nie.

    OdpowiedzUsuń
  41. Myślę że utrzymanie bloga nie jest ważniejsze od rozwiązania spraw osobistych, tylko po to żebyś ty mogła sobie poczytać od czasu do czasu. Skoro jest tak wielu innych blogerów to czemu czytasz akurat tego bloga? Jest wiele opowiadań o Lily i Jamesie. Albo skoro uważasz, że to takie łatwe to czemu sama nie piszesz opowiadań? Czasami trzeba wrócić do realnego świata, nawet jeśli tobie wydaje się to "niepoważne"

    OdpowiedzUsuń
  42. Panna M;** takiego posta napisała że aż mnie sumienie ruszyło ;) bo się niestety kwalifikuję do tych wrednych padalców co nie myślą o twoim prywatnym życiu ;))) ejj no, przecież przeprosiłam! (a może zapomniałam? w takim razie SORRY) A że mnie troszkę... poniosło, to nic dziwnego ;) niestety, nie nalezę do osób szczególnie cierpliwych...

    OdpowiedzUsuń
  43. Czyli jednak do kogoś coś dotarło. ;) (Bez urazy Lunatyczko.) Ja rozumiem, że emocje czasem biorą górę. Ale trzeba starać się zrozumieć innych. Chociaż Ty jedna zdobyłaś się na przeprosiny. ;] I bardzo dobrze! xdPozdrawiam;**

    OdpowiedzUsuń
  44. Nie no ja rozumiem, że jest życie prywatne i jest ważniejsze od pisania no ale bez przesady.Skoro nie pisze po to żebyśmy mogli sobie poczytać od czasu do czasu to po co założyła bloga? Po to jest blog żeby poznać opinię innych o swojej twórczości i żeby oni mogli czytać.

    OdpowiedzUsuń
  45. Przypominam tylko, że bloga założyłam 5, 5 roku temu. Nie wiem, jaki jest sens pisania takich rzeczy, skoro to ani trochę nie motywuje do powrotu. Mam masę spraw na głowie, to naprawdę nie jest zbyt dobry okres w moim życiu i nawet nie mam chęci na myślenie o historii Lily i reszty. Ten blog jest dla nie ważny, ale obecnie nie jestem w stanie pisać. Wrócę tutaj w swoim czasie, nie wiem kiedy, ale kiedyś na pewno.

    OdpowiedzUsuń
  46. No czyli zaiwszasz bloga. Trzeba było tak od razu ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. To nie jest zawieszenie, dla mnie to jest przerwa. Ale nazywaj to sobie jak chcesz.

    OdpowiedzUsuń
  48. Nie piszesz przez dłuższy czas - zawieszenie.

    OdpowiedzUsuń
  49. prosze SZYBCIEJ

    OdpowiedzUsuń
  50. tęsknimy . ale jedno pytanie , tylko tak szczerze bez żadnego : kiedyś na pewno ,bo kiedyś może nie nadejść.. zajrzysz tu jeszcze ? i czy chce ci się jeszcze pisać tego bloga ?

    OdpowiedzUsuń
  51. Zaglądam tu codziennie. Tak, chcę mi się go nadal pisać. Na razie tylko nie potrafię się skupić na tej historii, ale wiem, że chcę ją dokończyć.

    OdpowiedzUsuń
  52. ~BlackLight7.11.2010, 02:31

    Czytam Cię od dawna i bardzo ubolewam z powodu przerwy :) Jednak rozumiem, sama zawieszałam blogi wiele razy. :) W między czasie zapraszam na moją nową historię www.spowiedz-losu.blog.onet.pl :) Mam nadzieję że Cię zainteresuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Zaczęłam czytać tego bloga jakieś dwa tygodnie temu, dzisiaj skończyłam. Przyznaję szczerze nie przepadam za serią książek p.J.K.Rowling.Wprawdzie oglądnęłam filmy i próbowałam przeczytać książki(z marnym skutkiem)to nie mogłam oderwać się od czytania tej historii. Nie podzielam za fascynowania czarami i nie jestem tego wielką i zagorzałą fanką. Ale-i tu przyznaję się przed samą sobą-historia na tym blogu tak mnie wciągnęła i wprowadziła w świat magi i czarodziejów że zastanawiam się nad podjęciem jeszcze jednej próby przeczytania książek o Harrym Potterze.Chciałam tobie podziękować bo to ty sprawiłaś że tak mnie wciągnęły twoje opowiadania.Podziwiam cię za 5 lat ciężkiej pracy jaką jest prowadzenie bloga a przede wszystkim borykanie się z mniej miłymi komentarzami. Mam wielką nadzieje a zarazem prośbę abyś wróciła do pisania, bo jest w nim coś co naprawdę nie pozwala oderwać oczy od historii a nawet jeżeli to przez cały czas myśli się co wydarzy się dalej (sama to potwierdzam).Czekam na twój powrót. Naprawdę nie wiele jest blogów na których historie nie ocierają się o kicz i nie są nudne - JEDNYM Z NICH JEST TWÓJ BLOG. Mam nadzieję że jakoś ci to pomorze.

    OdpowiedzUsuń
  54. Czekam cierpliwie do twego powrotu. Przemyśl jeszcze raz czy napewno chcesz skończyć to co zacząłeś. Może jest to forma za pomocą której pokazujesz i wyrażasz siebie Przeleciałam wzrokiem po komentarzach i większość jest miła, a nawet pokazująca pewien szacunek w stosunku do ciebie i twoich opowiadań. Będę czekała. Gdybyś mogła daj znać że jusz jesteś na to gg 185349. Dzięki za wsszystko.

    OdpowiedzUsuń
  55. igunia12.97@onet.pl13.11.2010, 19:01

    Wspaniały blog www.corka-voldemorta-i-harry-potter.blog.onet.pl pragnie powiadomić że rusza kolejny blog o tematyce fantasywww.lynn-cullen-i-jej-historia.blog.onet.pl Pozdrawiam serdecznie!!!! Również blog www.lily-i-james-w-swiecie-innym-niz-zyjemy.blog.onet.pl wraca w wielkim stylu i komtynuuje opowieść

    OdpowiedzUsuń
  56. Piękne notki napisałaś... mam nadzieję że jeszcze coś napiszesz. Twój styl pisania i notki napisane przez ciebie bardzo mi się podobają. Proszę napisz coś jeszcze...

    OdpowiedzUsuń
  57. http://emily-nowa-huncwotka.blog.onet.pl/ Zajrzyj tutaj to blog nowo podstały, gwarantuje że warto...A co do twojego Bloga to jest po prostu świetny zaczęłam go czytać jakieś 3 miesiące temu i od tamtej pory wchodziłam tu regularnie, sprawdzałam czy aby nie dodałaś jakiejś nowej notki, ale jak teraz widzę robisz sobie przerwę.To może nawet dobrze, bo nie opłaca się pisać gdy nie ma się czasu, lub jakieś inne sprawy zaprzątają ci głowę.Piszesz, że wrócisz więc myślę, że z nowymi i równie świetnymi pomysłami.Będę czekać, bo naprawdę warto!:):):):):):)

    OdpowiedzUsuń
  58. Mam nadzieję że poradzisz sobie z problemami i znajdziesz chociaż chwilę na pisanie bloga. Mam też nadzieje że lubisz pisać bo robisz to świetnie i naprawdę masz talent.Cierpliwie czekam ;)

    OdpowiedzUsuń
  59. No .. bardzo mi przykro ale wierze w ciebie ;*

    OdpowiedzUsuń
  60. Nie wiem, co się wydażyło takiego w Twoim życiu, ale musiało to naprawdę obrócić je do góry nogami, skoro robisz aż tak długą przerwę. W każdym bądź razie czekamy na powrót, rozumiem Cię w 100%. Życzę szybkiego uporania się z problemami!

    OdpowiedzUsuń
  61. ;(( mam nadzieję, że szybko poradzisz sobie ze swoim życiem... ;(( bardzo, ale to bardzo podoba mi się Twój blog, Kocham Twoje Wpisy, są genialne !!! masz talent do pisania... mam nadzieję, że nie długo pokaże się nowa notka ;))) nie poganiam Cię!! tylko mam nadzieję... ;)i proszę Cię o jedno! napisz do mnie jak ukaże się nowa notka! to mój email: nati6547@wp.pl ; NAPISZ DO MNIE JAK BĘDZIE NOWA NOTKA! PROSZĘ!!! pozdrawiam ;*** ps. mam wielką nadzieję, że nie długo się do mnie odezwiesz i napiszesz: JEST NOWY WPIS! ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  62. Robimy spis najlepszych onetowskich opowiadań. Przyłączysz się? najlepsze-onetowskie-opowiadania.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  63. sylwia_groszek@onet.pl29.11.2010, 21:44

    Uprzejmie informuję, że na www.lilka--rogacz.onet.blog.pl po długiej przerwie pojawił się nowy rozdział.ZapraszamSylwia

    OdpowiedzUsuń
  64. "szybko poradzisz sobie ze swoim życiem"??? Powiedziałabym, że z nim trzeba sobie radzić dopóki nie umrzesz. Ile ty masz lat dziecko?

    OdpowiedzUsuń
  65. suzukichan@onet.pl2.12.2010, 12:00

    Lubisz historie o zakazanej miłości?Historie, z nutką fantastyki i erotyki?Więc zapr4aszam na mojego bloga:www.swiat-pod-kopula.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  66. ~Sylwia Slytherin ;*3.12.2010, 19:37

    na http://lily-evans-i-james-potter-huncwot.blog.onet.pl/ pojawił nowy rozdział pozdrawiam i zachęcam do skomentowania ta zwariowana z bloga http://lily-evans-i-james-potter-huncwot.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  67. bardzo lubię twój blog jak chcesz to wpadnij na mójwww.potter1976.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  68. owieczka.xp@buziaczek.pl17.12.2010, 20:55

    Hey.Zapraszam Cię na mojego bloga.http://hermiona-my-story.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  69. ~pierzesiaa ; >22.12.2010, 22:36

    Szkoda, że przerwałaś, ale wm jaki masz bajzel, sama mam niezły ; >A co do was wszystkich, zapraszam do mnie.www.przygody-nie-zwyklej.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  70. zgubiona@op.pl26.12.2010, 18:09

    [Spam] Witam. Chciałabyś się dowiedzieć co myślimy o Twoim blogu, o powinnaś zmienić, a co jest Twoim plusem? Jeśli tak, to serdecznie zapraszam na nowo powstałą ocenialnie http://wulcano.blog.onet.pl/ Pozdrawiam. ;) Zgubiona.

    OdpowiedzUsuń
  71. Nowa notka na [adorable] ! Zapraszam i pozdrawiam!. ; ))

    OdpowiedzUsuń
  72. Hej :) Czekam na nastepna notke i zapraszam na swojego bloga: rudziasto-i-ciemno.bloog.pl Zajrzyjcie warto! :)

    OdpowiedzUsuń
  73. lily.e.13@buziaczek.pl29.12.2010, 13:39

    Piszesz świetne notki! ;) . Chciałabym zaprosić do siebie ;) . dopiero zaczynam, ale mam nadzieję, że Ci się spodoba ;)http://swiat-hermione.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  74. Na nowy rok życzę Ci, abyś uporała się ze swoimi problemami życiowymi i wróciła do nas! :)

    OdpowiedzUsuń
  75. sliwkas@onet.pl1.01.2011, 01:02

    Fajne opowiadanko.Zapraszam do mnie http://opowiadanie-o-huncwotach.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  76. Super, że wracasz! Już nie mogłam wytrzymać :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Czy ja dobrze widzę? Wracasz w styczniu?! Łiiiiiiii! :D:D Jak się cieszę :) Już się nie mogę doczekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  78. Już nie mogę się doczekać!! Zaglądam tu codziennie z nadzieją, że pojawiła się już nowa notka i już nie wytrzymuje! Brakowało mi twojej historii :*** :D :D :D :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  79. Ja także zaglądam tutaj codziennie, nawet po kilka razy dziennie, z nadzieją, że już coś napisałaś ;) naprawdę świetnie, że wracasz.

    OdpowiedzUsuń
  80. ~stałaczytelniczka17.01.2011, 18:43

    Wracaj szybko! Czekamy z niecierpliwością!!!

    OdpowiedzUsuń
  81. Już się nie mogę doczekać.! Ale czekalam już 4 miesiace to poczekam jeszcze ten tydzien, czy dwa. ; D

    OdpowiedzUsuń
  82. tak naprawde czekalas 6 miesiecy, ale ok. xd

    OdpowiedzUsuń
  83. Hej;p niedawno natrafiłam na tego bloga kiedy będą nowe notatki?

    OdpowiedzUsuń
  84. przeczytałam, polubiłam. byłabym wdzięczna gdybym dowiedziała się, że wrociłaś.[illusion-s]

    OdpowiedzUsuń
  85. Błagqam jest po nowym roku napisz coś !Wiem że masz własne problemy ale proszę !I jak co napisz mi na GG kiedy będzie nowa notka tak około jakiego czasu9066279

    OdpowiedzUsuń
  86. Pamiętaj, że wciąż czekamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  87. ~Wampirzyca67828.01.2011, 20:37

    zapraszam na mój blog www.damonelena.blog.onet.plzostaw komentarz!

    OdpowiedzUsuń
  88. No właśnie pamiętaj że czekamy !Kochamy Twój blog tak byśmy nie czekali no proszę napisz coś :*

    OdpowiedzUsuń
  89. Przeczytałam całe Twoje opowiadanie i jesteś fantastyczna w tym co robisz. Piszesz naprawdę świetne rozdziały. Mam nadzieję, że szybko coś napiszesz, ponieważ chciałabym się już dowiedzieć jak przebiegnie ostatni rok Lily w szkole i jaki tok przybierze ta kłótnia z Jamesem. Jednak nie pośpieszam, bo sama piszę bloga i wiem, że nie zawsze ma się chęci, wenę i czas. Życzę dużo pomysłów i szybkiego powrotu do pisania:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  90. O to nawet lepiej, że nowa notka będzie w lutym, bo ja też mam ferie w drugiej połowie lutego ;D

    OdpowiedzUsuń
  91. dusia544@onet.pl31.01.2011, 10:26

    A ja od dzisiaj ;)czekam z niecierpliwością na nową notkę, czekam ;*

    OdpowiedzUsuń
  92. ~.Your .BIG. fan.4.02.2011, 21:19

    Wraaaaacaj !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  93. WRACASZ? WRACASZ? NAPRAWDĘ WRACASZ? ŁIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII! ALE SUPER! ALE CUDOWNIE! FANTASTYCZNIE! CZEKAM NA TEGO KOPA OD POCZĄTKU ROKU SZKOLNEGO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SUUUUUPER! GENIALNIE! NAPRAWDĘ, TO OPOWIADANIE JEST DOŁADOWYWUJĄCE!ALE EKSTRA!

    OdpowiedzUsuń
  94. igunia12.97@onet.pl9.02.2011, 18:02

    Dokładnie jutro 10.02 mija pół roku od załorzenia blogawww.corka-voldemorta-i-harry-potter.blog.onet.pl nie weszłaś jeszcze na niego i nie poznałaś historii Katherin?Wejdź koniecznie!!! Przeczytaj posty i skomentuj!!Odkryj wraz z bohaterką co znaczy miłość i śmierć!Katherina Rose twoja wierna czytelniczka

    OdpowiedzUsuń
  95. Kiedy następna notka??? Błagam napisz ją! Czekam niecierpliwie :/ Napisz szybka :) Czekam. Jak zaczniesz pisać to byłabym wdzięczna gdybyś napisała mi na e-mail: kulka2@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  96. ~Wieerna nie komentująca faanka ;D14.02.2011, 18:49

    Heey ;D Dziś 14 luuty =]] może zrobisz nam walentynkowa niespodziankee i wstawisz nootke ? ;]] Proosimy ! ;pp jeśli coś napiszesz proszę powiadom mnie na gg : 8822203 . Pozdrawiaam Asieek . =**

    OdpowiedzUsuń
  97. prosze , dodaj coś !!!

    OdpowiedzUsuń
  98. To co? Już w tym tygodniu? <3

    OdpowiedzUsuń
  99. ~AmandaWayLand19.02.2011, 22:37

    No już? No juz?!?!?!?!?!?!?! NO JUŻ? No dawaj!!! :))))))

    OdpowiedzUsuń
  100. To zrozumiałe - najważniejszy jest porządek w życiu, uporządkuj wszystko, zrelaksuj się, odetchnij.Widzę jednak, że masz mnóstwo fanów i chyba będziesz musiała coś napisać ;) Pozdrawiam i także czekam na nowy rozdział ;* [zycie-jamesa-i-lily]

    OdpowiedzUsuń
  101. elizka16@autograf.pl22.02.2011, 13:49

    Twój blog jest po prostu ekstra !!!!!!!! Nareszcie jakieś opowiadania dorównujące Rowling , a nawet lepsze . Gdy tylko nadążyłam z czytaniem twojego bloga , codziennie sprawdzałam czy jest nowa notka ! Na razie szkoda że tak dawno przerwałaś , a do tej pory nic nie napisałaś , ale masz racje prawdziwe historie ( nasze życie ) są ważniejsze niż zmyślone ( w tym przypadku notki na blogu o Lily Evans i Jamesie Potterze ) Pozdrawiam gorąco i ze zniecierpliwieniem czekam na kolejną notkę .

    OdpowiedzUsuń
  102. Właśnie cofnęłam się w przeszłości i czytam notki z roku 2007. Masz niesamowite pomysły. Jesteś genialna w tym co robisz! Nadal w Ciebie wierzę i czekam na dalsze losy Lily i Jamesa :)

    OdpowiedzUsuń
  103. kulka2@buziaczek.pl25.02.2011, 17:21

    Blog exxxtra szkoda ,że narazie kończysz... czekam niecierpliwie na następną notkę :/ PS. Pojawiła się nowa notka na: http://zycie-lily-evans-blog.blog.onet.pl/ Zapraszam :* .

    OdpowiedzUsuń
  104. Szczerze to Ci się dziwię, są różne sytuacje rodzinne i w ogóle i akceptuje wszelkie Twoje decyzje ale czy to jest uczciwe w stosunku do czytających? następna notka na wakacjach? Podziwiam Cię-6 lat genialnej roboty ale jeśli koniec to koniec a nie zabawa w kotka i myszkę. Jeśli się nie mylę jesteś w wieku licealnym więc rozumiem Cie doskonale jeśli chodzi o zasoby czasowe, nie oczekuje notki raz w tygodniu tylko szczerości. I nie chcę naciskać czy cokolwiek bo jeśli rozdział ma być to napiszesz go w odpowiednim dla siebie momencie tylko nie zwódź tak

    OdpowiedzUsuń
  105. Och, jak dobrze, że w niedzielę, bo już się obawiałam ;) Ferie się kończą, a tu nic i nic :) Pozostaje niecierpliwie czekać do niedzieli :) Trzymaj się ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  106. Super, że już dzisiaj :) czekam z niecierpliwością!!

    OdpowiedzUsuń
  107. Szczerze, jest to blog który czytałam najdłużej ze wszystkich jakie udało mi się dotąd znaleźć.Jestem z tobą prawie od samego początku, chociaż chyba jeszcze nigdy nie komentowałam.Mimo już tych moich 18 wiosenek to jak zobaczyłam, że dzisiaj będzie notka to automatycznie na mojej twarzy pojawił "banan" :).Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  108. Wchodzę z ciekawości, czy pojawiła się nowa notka, a tu niespodzianka:) Śliczny szablon, taki magiczny, jednak muszę się przyzwyczaić, bo bardzo długo był tamten. Mam pytanie, bo w ogłoszeniach napisałaś, że dziś pojawi się nowy rozdział, mogę wiedzieć około której godziny, bo bym poczekała:) Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  109. Świetnie! Wchodzę na bloga i patrzę jak tworzysz nowy szablon! Bardzo mi się ten podoba. Taki nastrojowy! Kocham go! Czekam na notkę!

    OdpowiedzUsuń